Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מוצרי החשמל בבית שאי אפשר בלעדיהם – מדריך קנייה

מוצרי החשמל בבית שאי אפשר בלעדיהם – מדריך קנייה
מקור pixabay

הטכנולוגיה המתקדמת של השנים האחרונות, הביאה לשוק מכשירי החשמל מוצרים חדשים ומובילים שמצליחים לשנות ולהקל על החיים בהרבה. במדריך קנייה הבא, בחרנו בשניים מן המוצרים המובילים – שואבי האבק האלחוטיים וטלוויזיות, ובדקנו מהם המותגים המובילים ומה חשוב לדעת לפני שרוכשים.

מוצרי החשמל בבית שאי אפשר בלעדיהם - מדריך קנייה
מקור pixabay

שואב אבק אלחוטי

אחד התחומים בהם הטכנולוגיה החדשנית באה לידי ביטוי בצורה הברורה ביותר, הוא שוק שואבי האבק. אם פעם היינו צריכים להיסחב בבית עם שואב אבק מסורבל וכבד ולהיגרר עם חוטים וכבלים, היום מדובר כבר בסיפור אחר לגמרי. חברות כמו דייסון, קירבי או שרק, שינו לגמרי את שוק שואבי האבק ומציעים מוצרים אלחוטיים, נוחים והכי חשוב – עוצמתיים ביותר.

אז מה חשוב לדעת כדי שתוכלו לקנות שואב אבק אלחוטי מומלץ ב-2021? ובכן, הדבר הראשון שצריך לבדוק ברכישת שואב אבק, הוא עוצמת היניקה, מדד זה, קובע את חוזק השאיבה ואת איכות הניקיון. אם תבדקו את המפרט הטכני של המותגים המובילים בשוק כמו דייסון או שרק, תוכלו לראות כי מדובר בעוצמות יניקה חזקות במיוחד, וזהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמבדילים בין שואב אבק טוב לבין שואב אבק בינוני.

פרמטר חשוב נוסף ברכישת שואב אבק אלחוטי טוב, הוא חוכמת ההמונים. אתרי קניות ענקים ובינלאומיים כמו אמזון, Bestbuy ואחרים, כוללים אלפי ביקורות והמלצות גולשים מרחבי כל העולם. מומלץ מאוד לעיין בביקורות הרבות ואף לפלח אותם לפי כמות הביקורות. שואבי האבק שזכו בביקורות הטובות ביותר, יהיו ככל הנראה גם הטובים ביותר ולמעט מקרים יוצאי דופן, חוכמת ההמונים תנצח ותבטיח לכם קנייה בטוחה של מוצר טוב ואמין.

מה חשוב לדעת ברכישת טלוויזיה?

גם בשוק הטלוויזיות, הטכנולוגיה שיפרה פלאים את איכות המוצרים וכיום אפשר למצוא דגמים של טלוויזיות מעולים עם טכנולוגיות משופרות של סאונד וצבעים שפעם היינו יכולים רק לחלום עליהם. אם תחפשו טלוויזיה מומלצת ב-2021 תוכלו לגלות כי חברות כמו סמסונג או LG שולטות בעיקר בשוק הישראלי.

לפני שאתם רוכשים טלוויזיה לבית, חשוב להכיר כמה מושגים כלליים כדי לדעת לקנות את המוצר המתאים עבורכם. ראשית, יש להכיר את סוג הטכנולוגיה של הטלוויזיה. כיום הטכנולוגיות המובילות הן Qled, Oled ו- Nanocell קניה של אחד מאלו, תבטיח לכם חווית צפייה טובה ואיכותית ביותר. פרמטר נוסף שחשוב לבדוק הוא סוג מערכת ההפעלה.

מכיוון שאנחנו חיים בעידן של טלוויזיות חכמות, מערכת ההפעלה של הטלוויזיה היא חשובה ביותר ותשפיע הרבה על התפקוד שלה בבית שלכם. אפשר לחלק את מערכות ההפעלה בטלוויזיות לשניים – טלוויזיות עם אנדרואיד TV וטלוויזיות עם מערכות הפעלה סגורות. אנדרואיד TV היא מערכת הפעלה מבית גוגל והיא נחשבת למערכת ההפעלה הטובה, הפשוטה והקלה ביותר לתפעול.

מהצד השני, נמצאות מערכות ההפעלה הסגורות, אותם ניתן למצוא בטלוויזיות של סמסונג, LG ואחרים. מערכות אלו טובות ויעילות, אך לא ברמה של אנדרואיד TV. לכן, יש כאן התלבטות אמיתית בין טלוויזיה של מותג טוב ורציני שיבטיח לכם חווית צפייה איכותית אבל עם מערכת הפעלה פחות גמישה ונוחה, לבין טלוויזיה של חברה פחות מוכרת אך עם מערכת הפעלה גמישה וקלה לתפעול. השיקול, הוא בסוף בידיכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...