מותג משקפי השמש והראייה Cattleya, מבית אופטיקנה, ממשיך לחזק את נוכחותו בשוק האופטיקה הישראלי ופותח דוכן בקניון רחובות, מקבוצת קניוני עופר . זהו הדוכן השישי של המותג אשר מצטרף לרשת הדוכנים והחנויות הקיימות של Cattlya, כאשר בעתיד הקרוב מתוכננים פתיחות של נקודות נוספות.
הדוכן החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 300 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ-15 מ”ר, ממוקם בקומה ה 2, ומהווה חלק מהאסטרטגיה של המותג לחדור לעומק השוק המקומי, להתחרות במותגים המובילים בקטגוריה ולספק מענה לצרכנים המחפשים שילוב של אופנה גבוהה, איכות ברמה אחרת ומחיר נגיש לכל כיס. הוא עוצב בקונספט ייחודי המשקף את ערכי המותג – עדכניות, נגישות ועיצוב מוקפד.

לדברי יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות: “אנחנו שמחים על פתיחתו של דוכן קאטלייה בקניון, המצטרף לשורה של דוכנים עם מיטב המותגים מקטגוריית האופנה, טיפוח, לייף סטייל והאקססוריז. מדובר במותג שהפך תוך זמן קצר לנחשק ואופנתי, ובכך אנו מרחיבים את היצע והתמהיל בקניון עופר רחובות.”
אלרועי תורג'מן, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "אנחנו גאים לראות את קאטליה תופסת מקום כל כך משמעותי בשוק בזמן קצר כל כך. ההתרחבות הנוכחית היא עדות ישירה לאהבה הגדולה של הלקוחות למותג, לשפה האופנתית הייחודית שפיתחנו ולמחויבות שלנו לאיכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים. הקיץ הנוכחי מסמן עבורנו שיא מכירות מרשים, שמעיד על האמון והאהבה שהמותג זוכה להם. אנחנו מתכוונים להמשיך להרחיב את פריסת המותג ולתת מענה לעוד ועוד לקוחות בכל רחבי הארץ."
קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, נחשב למוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי רחובות והסביבה. בקניון 2 קומות מסחר. בין המותגים ורשתות השיווק: ZARA, ברשקה, פול אנד ביר , h&m , פייר קרדיין, פוט לוקר, אפרודיטה, גולף, פוקס, קסטרו, לי קופר, דלתא, S.Wear, הודיס, , גולף קידס, אינטימה, פולגת, עונות, ג'אמפ, תיק ותיק, טופטן, המשביר , נויז, זיפ, סליו, , פוקס הום, גולף אנד קו, נעמן, ורדינון, אורג'ינלס, אירוקה, קרביץ ועוד.
Cattleya נמכר כיום ב-80 סניפים של רשת אופטיקנה, באתר הסחר של הרשת, וכן ב-5 דוכנים עצמאיים בפריסה ארצית – אשר נבנו במודל של “תת-רשת” הממוקדת במותג.
