מותג המשקפיים Cattleya מבית אופטיקנה פותח דוכן בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת כ-300 אלף ש”ח

מותג המשקפיים Cattleya מבית אופטיקנה  פותח דוכן בקניון עופר רחובות  בהשקעה הנאמדת  כ-300 אלף ש”ח
דוכן קאטליה בקניון עופר רחובות צילום יחצ

מותג משקפי השמש והראייה Cattleya, מבית אופטיקנה, ממשיך לחזק את נוכחותו בשוק האופטיקה הישראלי ופותח דוכן בקניון רחובות, מקבוצת קניוני עופר . זהו הדוכן השישי של המותג אשר מצטרף לרשת הדוכנים והחנויות הקיימות של Cattlya, כאשר בעתיד הקרוב מתוכננים פתיחות של נקודות נוספות.

הדוכן החדש נפתח בהשקעה הנאמדת בכ – 300 אלף ₪, הוא משתרע על שטח של כ-15 מ”ר, ממוקם בקומה ה 2, ומהווה חלק מהאסטרטגיה של המותג לחדור לעומק השוק המקומי, להתחרות במותגים המובילים בקטגוריה ולספק מענה לצרכנים המחפשים שילוב של אופנה גבוהה, איכות ברמה אחרת ומחיר נגיש לכל כיס. הוא עוצב בקונספט ייחודי המשקף את ערכי המותג – עדכניות, נגישות ועיצוב מוקפד.

דוכן קאטליה בקניון עופר רחובות צילום יחצ

לדברי יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות: “אנחנו שמחים על פתיחתו של דוכן קאטלייה בקניון, המצטרף לשורה של דוכנים עם מיטב המותגים מקטגוריית האופנה, טיפוח, לייף סטייל  והאקססוריז.   מדובר במותג שהפך תוך זמן קצר לנחשק ואופנתי, ובכך אנו מרחיבים את היצע והתמהיל בקניון עופר רחובות.”

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "אנחנו גאים לראות את קאטליה תופסת מקום כל כך משמעותי בשוק בזמן קצר כל כך. ההתרחבות הנוכחית היא עדות ישירה לאהבה הגדולה של הלקוחות למותג, לשפה האופנתית הייחודית שפיתחנו ולמחויבות שלנו לאיכות בלתי מתפשרת במחירים נגישים. הקיץ הנוכחי  מסמן עבורנו שיא מכירות מרשים, שמעיד על האמון והאהבה שהמותג זוכה להם. אנחנו מתכוונים להמשיך להרחיב את פריסת המותג ולתת מענה לעוד ועוד לקוחות בכל רחבי הארץ."

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר,  נחשב למוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי רחובות והסביבה. בקניון 2 קומות מסחר.   בין  המותגים ורשתות  השיווק: ZARA,  ברשקה, פול אנד ביר  , h&m , פייר קרדיין, פוט לוקר, אפרודיטה,  גולף, פוקס, קסטרו, לי קופר, דלתא, S.Wear, הודיס, , גולף קידס, אינטימה, פולגת, עונות, ג'אמפ, תיק ותיק, טופטן, המשביר , נויז, זיפ, סליו, , פוקס הום, גולף אנד קו, נעמן, ורדינון, אורג'ינלס, אירוקה, קרביץ ועוד.

Cattleya נמכר כיום ב-80 סניפים של רשת אופטיקנה, באתר הסחר של הרשת, וכן ב-5 דוכנים עצמאיים בפריסה ארצית – אשר נבנו במודל של “תת-רשת” הממוקדת במותג.

דוכן קאטליה בקניון עופר רחובות צילום יחצ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רואה חשבון אונליין: פתרון חכם לניהול העסק
שירותי רואה חשבון אונליין    השירותים של רואה חשבון אונליין מציעים לעסקים...
חיפוי קרמיקה לאמבטיה: הפתרון המושלם לעיצוב מודרני  
חיפוי קרמיקה לאמבטיה כאשר מדובר בעיצוב חדר האמבט, בחירת חיפוי קרמיקה...
דוח מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור: רחובות, פתח תקווה, רמת גן ובת ים
דיירי בניין שנפגע מטיל ברחובות נותרו ללא טיפול מהעירייה, עד...
במיקום הכי מבוקש ברחובות – פרוייקט מגורים יוקרתי מביא נוף חדש לרחוב הנשיא הראשון ברחובות
במיקום מהמבוקשים בצפון רחובות, בסמוך למכון ויצמן, יוצא לדרך פרויקט...
חשיבות המדידות בתחום ההנדסה והטכנולוגיה
מדידה פוטוגרמטרית: הפתרון המתקדם למדידות מדויקות   מדידה פוטוגרמטרית היא אחת השיטות...
משלוחים בארץ: השילוח המהיר והיעיל
משלוחים בארץ - פתרון מהיר ונוח לכל צורך כאשר אנחנו מדברים...
משדה הקרב אל הקריירה: עיריית בת-ים פותחת מחזור נוסף של תוכנית "הגב ללוחם"
בבת-ים יודעים להוקיר את הלוחמים והלוחמות שהקדישו את שנותיהם היפות...
קהילה נשית מובילה: בת-ים מארחת את הכנס השנתי הגדול לנשות עסקים
עיריית בת-ים גאה להוביל באמצעות מינהל הרווחה והחטיבה העסקית את...
מותג האופנה לצעירות RUBY BAY פותח סניף דגל בעופר בילו סנטר המשלב אאוטלט לצד קולקציות חדשות ועדכניות. הסניף דגל ניפתח בהשקעה הנאמדת בכ 360 אלף ₪
מותג האופנה לצעירות  RUBY BAY משיק חנות דגל במתחם הקניות...
עבודות עץ ייחודיות: עץ לנגרות איכותי
למה לבחור ב-עבודות עץ? העץ הינו חומר טבעי המציע יתרונות רבים...
דילוג לתוכן