Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים

מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
קרדיט - Canva

טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם, יחד עם זאת, יש לציין, במקרים לא מעטים ואולי אפילו במרבית מקרים- הנתונים הללו אינם מביאים איתם את הפתרון המיוחד ורבים מאיתנו עדיין ממשיכים לסבול ממצבי פיגמנטציה ברמות חומרה משתנות, ללא כל פתרון הנראה לעין, כלומר- הבעיה עדיין קיימת ולא נפתרה. מה עושים? תארו לעצמכם שיש דרך קסומה לפתור את כל בעיות האסתטיקה שלנו בלי לטרוח, בלי למרוח את הזמן ואפילו במחיר ממש שפוי. מה אתם צריכים לעשות? פשוט ללכת לישון. נשמע לכם המצאה שרלטנית? חכו עד שתשמעו מה יש למומחים לומר על מוצרי הטיפול של אוניקס.

מינרלים לטיפול

אוניקס מציעה שורה של מוצרי טקסטיל מהפכניים שעובדים על בסיס מינרלים, שהם כידוע הפעילים ביותר בטיפול קוסמטי ורפואי. שימוש במינרלים לתועלת רפואית וקוסמטית היה קים מאז ומעולם, האדם רתם את הטבע גם לענף הבריאות הזה והביא אליו את מיטב המינרלים היעילים למראה העור וגם לבריאות השיער. הרעיון שעומד מאחורי הפיתוחים המדהימים של אוניקס, הוא לבצע את הטיפול הזה באופן הכי קל שיכול להיות- כאשר אתם ישנים. הצוות של אוניקס לא יבוא לחדר המיטות שלכם, הוא פשוט ימכור לכם ציפיות מיוחדות, מועשרות במינרלים שיעשו את העבודה יותר טוב מכולנו. ככה מטפלים היום בפיגמנטציה ושאר פגמי עור, ככה עושים היום טיפול למניעת נשירת שיער, ואם אתם שואלים- אז כן, ככה נראים טוב יותר בקלות וללא מאמץ

למה שזה יעבוד

הרעיון הוא גאוני בפשטותו וגם אתם תוכלו להבין זאת, וזו הסיבה שזה עובד- כי הוא כל כך פשוט והגיוני. לכולנו ברור שישנם חומרים שונים שיכולים למנוע, לרפא או להקל על מצבים שונים בגוף האדם. אבל טיפול קצר מועד במכון הקוסמטיקה לא תמיד מצליח למצות את הפעולה. אנחנו זקוקים למרווח זמן גדול יותר לתת לחומרים הללו לשהות על העור והשיער כדי לפעול עליהם. מצד שני- אין לנו את הזמן לבלות במשך שעות על כסא הטיפולים, וגם לא את החשק לצעוד ברחובות העיר מצופים בחומרים. מה עושים? מנצלים את שינת הלילה ומשתמשים בציפית מינרלים, שתעשה לנו את העבודה תוך כדי שינה, בלי לשלם הון ולבזבז זמן מיותר.

נשמע טוב? יש גם מסכות ואפילו כובעים לטיפול בנשירה, הרעיון הוא אחד- חומרים יעילים למשך זמן טיפול משמעותי בלי טרחה, במלוא הנראות ותוצאות נפלאות יוצאות דופן. דברו איתנו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה פנסיה ואיך מתכוננים לקראתה?
שמירה על אורח חיים רגיל ורמת ההכנסה בפנסיה הופכת כמעט...
עוסק מורשה מול עוסק פטור
פותחים עסק חדש? בוודאי שאלתם את עצמכם מהיכן מתחילים. פתיחת...
תיקון תנורים - תותי תיקונים
תיקון תנורים מתבצע עבור אנשים פרטיים, גופים עסקיים וציבוריים ועוד....
הפנינג פורים בקניון עופר: אירוע מרהיב בהפקת אסף משיח
הפנינג פורים בקניון עופר בחדרה - אירוע שנראה כמו מדע...
מערכת כריזה
מערכת כריזה
עסקים או ארגונים גדולים בדרך כלל יושבים בתוך מבנים רחבי...
טיפוח גינה ביתית בקלי קלות
יש לכם חצר פרטית? למה שלא תיהנו מאווירה של טבע...
מכונות תפירה תעשייתיות: חדשנות ויעילות בעידן המודרני
מכונות תפירה תעשייתיות משמשות אותנו עבור מגוון רחב מאוד של...
עברתם תאונת דרכים? אל תוותרו על מה שמגיע לכם
תאונת דרכים היא סיטואציה לא קלה, במיוחד אם היא כוללת...
אילו אמצעים טכנולוגיים מסייעים בחקירות?
הדרך שבה חוקרים פרטיים מבצעים פעולות חקירה, השתנתה לבלי היכר...
טקס יום הזיכרון המרכזי תשפ"ד
אמש, ערב יום הזיכרון, התקיים הטקס העירוני המרכזי בבית יד...