Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson המצוידות במכלי דיו גדולים וחסכוניים עברו את רף ה-40 מיליון יחידות

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson המצוידות במכלי דיו גדולים וחסכוניים עברו את רף ה-40 מיליון יחידות
קרדיט אפסון.

החברה מחזיקה כיום בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה. עד סוף השנה תמכור Epson עוד 10.2 מיליון מדפסות הזרקת דיו מדגמי EcoTank. לרגל החגיגה יימכרו דגמי  L3150/L3151 הפופולריים בישראל (עם דיו להדפסת 8,100 דפים בשחור ו- 6,500 דפים בצבע) במחיר של 719 ש"ח במקום 949 ש״ח.

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson
קרדיט אפסון.

 

Epson מדווחת על מכירות שיא של קו מדפסות הזרקת הדיו שלה בטכנולוגיית EcoTank, שהביאו למהפיכה צרכנית ששינתה את עולם ההדפסה הביתית משרדית עם החלפת מחסניות הדיו היקרות במכלי דיו ענקיים המספקים חיסכון עצום בעלויות ההדפסה ונוחות שימוש תודות למרווחי מילוי גדולים משמעותית מול מדפסות המשתמשות במחסניות דיו.

Epson, מובילה עולמית בתחומי ההדמיה וההדפסה, השיקה את קו מדפסות מכלי הדיו (EcoTank) בסוף 2010. תוך 8 שנים מכירות המדפסות התפרסו על 150 מדינות ואזורים. העובדה שהביסוס הראשוני היה במדינות מתפתחות ורק אחר כך עברו המכירות למדינות המפותחות יותר, הביא לקפיצה משמעותית בכלל גודלו של שוק מדפסות הזרקת הדיו והחברה למעשה מחזיקה מאז ועד היום בנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה של מדפסות בעלות מכלי דיו (ע״פ דו״ח IDC – Quarterly Hardcopy Peripherals Tracker 2019Q1).

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson
קרדיט אפסון.

כיום, קו מוצרי Ecotank מונה יותר מ- 20 דגמים המציעים פתרונות הדפסה למגוון רחב של לקוחות ואפילו פתרונות ללקוחות שמדפיסים בגודל A3,  בין אם מדובר בלקוחות ביתיים, משרדיים או חובבי צילום שמחפשים פתרון חסכוני ואיכותי להדפסת תמונות.

בנוסף לחיסכון, מדפסות EcoTank עם קישוריות WiFi מאפשרות הדפסה ישירות ממכשירי טלפון ניידים בין אם המדפסת בחדר הסמוך או בצד השני של העולם. יש  תמיכה גם בשירותי ענן, Box ,Dropbox, Evernote, Google Drive ו- Microsoft OneDrive.

במהלך 2019 תגביר Epson את קצב המעבר לתחום מדפסות הזרקת דיו בעלות מכלי דיו תוך הדגמת היתרונות: עלות נמוכה לכל דף מודפס והשמירה על איכות הסביבה. החברה אף התחייבה לזרז את קצב ההחלפה של מדפסות הלייזר בחיזוק של קו מדפסות הזרקת דיו המשרדיות המהירות והעמידות במיוחד, שמאפשרות להדפיס בלא לחשוב על עלות ההדפסה. עד סוף השנה מתכננת החברה למכור עוד 10.2 מיליון מדפסות EcoTank עם מערכת מכלי דיו – עלייה של 13 אחוז לעומת שנה שעברה.

מכירות קו מדפסות EcoTank של Epson
קרדיט אפסון.

לרגל ההגעה למכירה של 40 מיליון מדפסות EcoTank יוצאת Epson ישראל במבצע ׳חגיגי׳ על דגמי  L3150/L3151 הפופולאריים שנמכרים ברשתות אופיס דיפו ובאג. מדפסות אלה מגיעות כבר ברכישה עם דיו להדפסת 8,100 דפים בשחור ו- 6,500 דפים בצבע והן ימכרו במחיר מבצע של 719 ש"ח במקום 949 ש״ח.

המדפסות במבצע, כמו כל קו EcoTank מגיעות עם אחריות ל-3 שנים (שנה + שנתיים הרחבה לאחר רישום). בנוסף,  במדפסות EcoTank יש את מערכת מילוי הדיו החדשנית של Epson שמונעת מהדיו להישפך בעת המילוי, או מהלקוחות למלא דיו במיכל הלא נכון.

 

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חגיגת פורים מטורפת בהולה הולה
4 ימים רצופים של מסיבות ומשתה עדלאידע בימים 21-24.3.2024 המסעדה תלבש...
מסיבת יין לכבוד פורים – Purim Wine Party DNA יום חמישי 21.3.2024 החל מהשעה 19:00
לראשונה בפורים, חברת היין MyYain בבעלות נתי נעים, מאחדת כוחות...
מתחם "המערב הפרוע" יפתח בפורים בקניון עופר רמת אביב: המתחם מיועד לכל המשפחה ויפעל בחופשת פורים כניסה חינם - ללא עלות לקהל הרחב
קניון עופר רמת אביב , מקבוצת קניוני עופר, יפתח לרגל...
אירוע פופ אפ קטוגני השף עודד טלמור, קיטו שף מארח לאירוע טעימות ב EHOUSE תל אביב
השף הקטוגני עודד טלמור יוצא עם אירועי פופ-אפ חודשיים במתחם...
סניף חדש לרשת מחסני השוק בעיר רחובות: יושק בהשקעה של מיליוני שקלים במרכז הקניות המסחרי החדש בעיר- "הנשיא הראשון"
זהו הסניף ה-67 במספר של הרשת שמתרחבת באופן תמידי והשני...
וואלקם טו דה מידל איסט! מתרחבים: מידל איסט משיקים סניף חדש במרכז תל אביב, מגוון מנות חדשות ושרותי קייטרינג
כמעט שנתיים חלפו מאז שנפתח הסניף הראשון של 'מידל איסט'...
Europe Days 2024: 14 קרנות מאירופה עם למעלה ממיליארד וחצי אירו מחפשות סטארטאפים ויזמים ישראלים
כ- 30 נציגי חברות, גופים ממשלתיים וקרנות הון סיכון אירופאים...
רשת 'א.א. אורטופדיה' מתרחבת ופותחת סניף חדש בכפר סבא הסניף מתווסף ל- 38 סניפים ברחבי הארץ בהשקעה של 200 אלף ₪
גיא אלוביץ', מנכ"ל א.א. אורטופדיה: "עד סוף שנת 2025 צפויים...
מתרחבים: הולה הולה והשף שקד פחימה משיקים חלל אירועים ותפריט פיצה נפוליטנית חדש בסמטאות שוק הכרמל
קצת יותר משנה חלפה מאז פתח השף שקד פחימה את...
חברת ״טסה הבית של הממתקים״ פותחת רשת חנויות בוטיק חווייתיות של בייקרי, בית קפה, שוקולדים וממתקים מהמותגים המובילים בעולם תחת השם: TASA +
שני סניפי הדגל הראשונים ממוקמים בתל אביב: בשוק לוינסקי וברחוב...