Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מכירת רכבים לפירוק

מכירת רכבים לפירוק
קרדיט למקומונט תל אביב והסביבה

מכירת רכבים לפירוק – פחות מורכב ממה שחשבתם

אנחנו יודעים מה אתם מרגישים. בחרתם אותו בקפידה. הוא ליווה אתכם שנים רבות במסעות מופלאים. נסעתם לכל מקום ביחד, האזנתם למוזיקה ששניכם אוהבים ופתאום יום אחד הוא צריך ללכת. מכירת רכב לפירוק היא אופציה שעומדת בפני אנשים שהרכב שלהם לא תקין. אם כבר הגענו למצב שבו אנחנו עומדים בפני מכירת רכבים לפירוק אין שום ספק שמצב הרכב לא מאפשר שום תיקון והאופציה הקיימת בהחלט תורמת לתעשיית הרכבים. הרוכשים הם לרוב בעלי מגרש רכבים או סוחרים פרטיים. הרכב עובר פירוק, וחלקיו התקינים נמכרים. כמו כן, ישנן סיטואציות בהן משתמשים בברזל של הרכב למחזור. מכירת רכב לפירוק נעשית על פי נוהל ספציפי.

קרדיט למקומונט תל אביב והסביבה

מכירת רכבים לפירוק – מה הנוהל?

הגעתם לרגע שבו אתם מביטים על הרכב ולא באמת יודעים מה לעשות איתו. יכול להיות שהוא עבר תאונה רצינית והושבת, יכול להיות שעם הזמן הוא פשוט הפסיק לעבוד והיו בו תקלות שאפילו במוסך לא השתלם לכם לתקן אותן. באופן כללי, ישנן לא מעט סיבות בגללן מגיעים לסיטואציה הזאת. והיא אכן סיטואציה לא פשוטה מבחינה סנטימנטלית לאנשים מסוימים. לרכב שלנו יש משמעות מאד גדולה עבורנו.

כשאתם ניצבים בפני הרגע הזה, חשוב שתדעו בדיוק מה אתם צריכים לעשות וגם תיוועצו באיש מקצוע בתחום כמו קונה רכבים לפירוק לצורך תהליך קל שלא יהיו בו עגמת נפש ובזבוז זמן.

היות וכאשר מדובר בתחום של מכירת רכבים לפירוק אין שום מחירון שיש בו שקיפות מלאה למחירים המוצעים למוכרים את הרכבים, חייב שיהיה נוהל מסודר לתהליך הזה. רכב הנמכר לפירוק חייב לעבור תהליך הורדה מסודר על מנת שבעל הרכב שמכר אותו, לא ישאר כבעל הרכב ברישומים על מנת שלא יהיה חשוף לתביעות בשל שימוש לא חוקי ברכב או לחבויות מבחינת דרישות תשלום לחידוש הרישוי. כל אדם שהוא קונה רכבים לפירוק חייב להיות מודע לכך שהוא צריך לעבוד על פי הנוהל המסודר.

לתהליך ישנם מספר צעדים בירוקרטיים שעליכם לבצע החל מלגשת אל משרד הרישוי עם המסמכים המאשרים שאתם אכן בעלי הרכב ועד למילוי טופס מיוחד המכיל בקשה של מכירת הרכב לפירוק.

בתוך כל התהליך עליכם גם לבצע ביטול בעלות על רכב, לחתום על הכם מול קונה רכבים לפירוק וגם לוודא האם אתם יכולים לקבל החזרים כספיים על אגרת רישוי הרכב שלכם. החזר על האגרה תוכלו לקבל על אגרה שנמצאת עדיין בתוקף, וזאת רק אם הרכב שלכם הלך לעולם שכולו טוב בפתאומיות, ולא ישב שנים בחניה.

מכירת רכבים לפירוק – למה זה טוב?

רכב שעומד בחניה בין אם בחניה ברחוב או מתחת לבניין כשהוא אינו תקין מהווה סכנה, על כן יש לפנות אל קונה רכבים לפירוק לצורך מכירתו. מכירת הרכב לפירוק תורמת לתעשיית הברזל ולמחזור ומאפשרת לתקן רכבים בחלקים תקינים.

שי עסקי רכב הוא מומחה ובעל נסיון וותק בתחום הרכב, ובעל מגרש רכבים המאובזר היטב ועובד על סמך כל התקנים הרלוונטיים של משרד התחבורה, והנהלים. יחד עם הנסיון והאהבה לתחום הרכב, תקבלו ליווי אישי ומקצועי לשביעות רצונכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...