Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסירים משקפיים בלייזר? ככה תכינו את עצמכם לניתוח

מסירים משקפיים בלייזר? ככה תכינו את עצמכם לניתוח
קרדיט: Pixabay.com

תהליך ניתוח עיניים בלייזר מתחיל בהרדמת העין לפני השימוש בלייזר להסרת רקמת הקרנית. המנתח משתמש במכשיר מיוחד המבוסס על לייזר, שמכוון את הקרנית ומסיר אותה ללא כל כאב או טראומה למטופלים. ישנם ניתוחים שונים שבהם הסרת משקפיים בלייזר יכולה להועיל, בואו נדבר על זה יותר לעומק, כיצד מתכוננים לניתוח?

ניתוח עיניים בלייזר יכול להיות דרך יעילה לשיקום הראייה עבור אנשים מסוימים. זהו גם הליך חסכוני ובטוח עבור רוב החולים. הליך זה נמצא בשימוש למעלה משני עשורים, אך הוא הופך נפוץ יותר ככל שהטכנולוגיה מתפתחת. מדוע תצטרך להסיר את המשקפיים בלייזר? לרוב, מתוך סיבות של שיקום הראייה והסרת המשקפיים. אולי אתם מעוניינים בניתוח ראייה בלייזר, אבל אתם עדיין סקפטיים. אם כך, המשיכו לקרוא.

קרדיט: Pixabay.com

יש כמה דברים חשובים שצריך לדעת ולעשות לפני ההליך

ודאו שהעיניים שלכם מורחבות עם טיפות של תמיסת 1% – 2% של טרופיקאמיד או באמצעות חומרים אחרים הניתנים לכם על ידי הרופא המנתח. כמו כן, לפני ניתוח לייזר בעיניים להסרת משקפיים פרופ' אבי סלומון ובכל קליניקה אחרת, יש להימנע מהרכבת משקפי שמש ועדשות מגע במהלך הטיפול.

זכרו, יש לבחור מנתח מנוסה המבצע תיקון ראייה בלייזר כבר שנים רבות. אל תתפשרו על המוניטין ורמת המקצועיות שמהנתח מביא עמו. כמו כן, לפני ההליך הניתוחי הנ"ל, יש להביא רשימה של כל התרופות שאתם נוטלים בדרך כלל. לרוב, במהלך ההכנות ופגישות הייעוץ, אתם תתבקשו לספק לרופא את כלל הפרטים האלו.

האם להתכונן חלילה לצלקות?

כיום, ניתוחי עיניים הולכים ומתקדמים. ישנן דרכים רבות שבהן רופאים מסוגלים לעשות זאת. בפועל, לייזר הוא מכשיר הפולט אור עם אורך גל בספקטרום הנראה או אינפרה אדום, אשר יכול לשמש למטרות שונות כולל חיתוך, ריתוך והלחמה.

הלייזרים כבר מזמן משמשים למטרות שונות כגון ניתוחי עיניים והסרת קעקועים. עם זאת, עד לאחרונה הם לא היו מתאימים להליכים כירורגיים, מכיוון שלעתים קרובות הם הותירו אחריהם סימנים כמו צלקות או חורים ברקמה המקיפה את מקום הטיפול. נכון להיום, ניתוח לייזר בעיניים להסרת משקפיים פרופ' אבי סלומון ובכל קליניקה – מתבצע באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. הטכנולוגיות הרפואיות האלו לא אמורות להשאיר צלקות או סימנים קבועים. אם כך, לא, לא צריך להתכונן חלילה לצלקות.

מה חשוב לדעת לפני הסרת משקפיים בלייזר?

ישנם סוגים שונים של לייזרים המשמשים להסרת משקפיים מהעיניים. לייזרים אלו פועלים על ידי מיקוד האור על הקרנית והסרת העדשות בדרך זו. ככל שאנו מתקדמים בתחום הרפואה, מתפתחות יותר ויותר טכנולוגיות למטופלים. יחד עם התקדמות הרפואה, חשוב עדיין לזכור שלאחר הניתוח אתם עשויים להרגיש בתחושות כאב קלות, לעיתים גירודים, קושי בחשיפה לאורות ואור שמש ועוד. אם אתם צריכים מיעד נוסף לגבי ניתוח לייזר בעיניים להסרת משקפיים פרופ' אבי סלומון, כעת זה הזמן הנכון לקבל ייעוץ רפואי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...