Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מסעדת ng נווה צדק – בואו לחגוג כמו אבירים

מסעדת ng נווה צדק – בואו לחגוג כמו אבירים

אוהבים לאכול כמו ברברים? האם תמיד חלמתם על ארוחת בשרים אמיתית כמו בסרטי האבירים והמלכים? ובכן, אינכם צריכים להמשיך לחלום כיוון שמסעדת NG הממוקמת בלב שכונת נווה צדק שבתל אביב מציעה לכם ארוחת אבירים מסביב לשולחן ארוך ועמוס בנתחי בשר עסיסיים.

משתה מלכים ושולחנות אבירים גם בישראל

לבטח אתם מטיילים במדינות שונות וכבר חוויתם ארוחת מלכים במסעדות מיוחדות המציעות משתה וסעודות כמו פעם, בתקופת המלכים והאבירים. תקופת האבירים האמיצים נחשבת לרומנטית ומרגשת, אך היא כמובן חלפה מהעולם כיוון שאנו חיים כיום בעולם מערבי ומודרני. יחד עם זאת, יש דברים שעדיין קיימים, כדוגמת ארוחת ברברים השמורה למלכים ולאבירים, ובישראל אתם יכולים ליהנות מהחוויה רק במסעדת NG.

קרדיט יחצ

מהי ארוחת ברברים? זו ארוחת בשרים חגיגית המיועדת לשמונה אנשים לפחות, הסועדים מוזמנים לשבת מסביב לשולחן עץ גדול וארוך, בדיוק כמו השולחנות מפעם. צוות מלצרים מטפל באופן אישי ואדיב בכל הסועדים מסביב לשולחן, המלצרים ממשיכים להעמיס עוד ועוד מגשים עמוסים בנתחי בשר עסיסיים, אלו נתחים עצומים בגודלם המוגשים לצד תוספות שונות, אך העיקר הוא כמובן הבשר.

מעבר לבשרים האיכותיים העשויים במידת הצלייה הנכונה ועל פי הטעם האישי שלכם, אתם ושאר הסועדים מסביב לשולחן האבירים זוכים לכוס בירה ענקית, והמלצרים שלנו דואגים למלא את הכוס מחדש בכל פעם כשהיא מתרוקנת. מיותר לציין, כי כל הבירות במסעדה הן באיכות גבוהה, יש בירות בוטיק מקומיות ובירות מעולות המיובאות מבלגיה ומגרמניה.

תפריט בשרים לברברים

מסעדת הבשרים הוותיקה והמובילה מציעה תפריט ברברים מושקע שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. התפריט העשיר והמגוון כולל בין היתר ברווזים שלמים וצלויים במידה הנכונה, נתחי בקר מעושן בגודל מדהים, נתחי בשר טלה עסיסיים וטעימים במיוחד, נתחי אסאדו המטופלים במיומנות עם תבלון עדין לשדרוג הטעם והחוויה, נתחי קצבים באיכות גבוהה, מבחר נתחים על העצם ועוד.

תפריט ברברים כולל גם תוספות ושתייה, בדיוק כמו במשתי המלכים והאבירים שהתקיימו בעבר: לחמים טריים הנאפים במקום בטאבון מקצועי, תירסים צלויים על האש עם חמאה נוזלית איכותית, ירקות שלמים צלויים על האש או בתנור, רטבים המוכנים במקום, קרעי חסה ועוד. כדי להרוות את צימאונכם, כוס הבירה שלכם תהיה מלאה כל הזמן ואנו נדאג שהיא לא תתרוקן במשך כל הסעודה.

אוכלים עם הידיים ופשוט נהנים

כשהיינו ילדים קטנים כולנו אכלנו רק עם הידיים עד שחינכו אותנו לגינוני שולחן, ומאז לרוב אנו אוכלים באמצעות סכין ומזלג. בארוחת ברברים שוכחים מכל הכללים והנימוסים, ובדיוק כפי שמלכים, אבירים וגם הברברים, נהגו לאכול בידיים חשופות, כך גם אתם יכולים לאכול בארוחות הברברים המתקיימות במסעדת NG נווה צדק.

אתם יכולים לשכוח מנימוסי שולחן, במסעדת NG מעודדים את האורחים לאכול כמו ברברים כדי ליהנות מחוויה קולינרית מדהימה ומארוחה נפלאה ובלתי נשכחת. בשר צריך לאכול בידיים כיוון שרק כך ניתן להגיע לחלקי הבשר הטעימים ביותר, וגם האוכל טעים יותר.

מסעדת ng נווה צדק – בואו לחגוג כמו אבירים
קרדיט יחצ

למי מתאים?

נכון, ארוחת ברברים אולי לא מתאימה לכל אחד, אך מי שמבין ואוהב בשר חייב להגיע למסעדה כדאי ליהנות מסעודה מדהימה ומחגיגת בשרים נפלאה. את ארוחת הברברים יש להזמין מראש, זו סעודה לשמונה אנשים לפחות ולכן זהו פתרון המתאים בעיקר לאירועים פרטיים קטנים במסעדה, למשל ימי הולדת של אחד מבני המשפחה, פגישה עסקית חשובה וכדומה.

יש גם אפשרות להצטרף לארוחה קולקטיבית מסביב לשולחן האבירים במסעדה, האירוע מתקיים ביום ראשון בתחילתו של כל חודש, לכן גם זוגות רומנטיים וכל מי שחפץ בארוחת הברברים יכול ליהנות מהסעודה המרשימה ולספק את תאוות הבשרים שלו לתקופת מה.

מסעדת הבשרים הטובה ביותר בישראל

מסעדת NG נפתחה בשנת 2003 וזכתה שלוש שנים ברציפות כמסעדת הבשר הטובה ביותר. עם הצלחה אי אפשר להתווכח, אך למרות ההצלחה צוות המסעדה מקפיד על המסורת ומחויב לבשרים מיושנים באיכות גבוהה, לסטייקים ענקיים מעולים ולמגוון בשרים איכותיים נוספים.

מעבר לחגיגת הבשרים, זו מסעדה רומנטית עם אווירה מרגיעה ונעימה, ואפשר לבלות במקום גם על הבר, אך אנו יודעים מהניסיון שצברנו כי ריח הבשרים הנישא באוויר גורם לכולם להזמין מנות בשריות מופלאות מהתפריט העשיר. מסעדת הבשרים הידועה והמוערכת מציעה גם תפריט אלכוהול שאינו מבייש את הברים והמסעדות באירופה. בואו לחגוג, לבלות ולאכול במסעדה הבשרים הטובה ביותר בארץ, ואל תחמיצו את האפשרות לאכול כמו ברברים וליהנות ממשתה מלכים ואבירים בלב השכונה הציורית והקסומה נווה צדק, לאחר הארוחה תוכלו לטייל בשכונה וליהנות משפע האטרקציות שהיא מציעה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...