Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מעבד מזון מומלץ

מעבד מזון מומלץ

מעבד מזון הוא מכשיר מטבח המשמש לפעולות חוזרות ונשנות בתהליך הכנת המזון. כיום משתמשים במונח לתיאור מכשיר חשמלי, אך יש גם מכשירים ידניים הנקראים בשם זה.

מעבדי מזון דומים במידה רבה לבלנדרים ומיקסרים

איך לבחור מעבד מזון?

למקרה שתהיתם, יש הבדלים בין מעבד מזון מומלץ 2019 ן לבין מיקסר ובלנדר – בנראות שלהם ובפונקציות שלהם. מיקסר הוא כלי בעל מיכל פתוח וראשי ערבול שונים המיועדים לערבב את תוכן המיכל בלבד ומתאים לבצקים ובלילות.

בלנדר הוא מכשיר בעל מיכל סגור בצורה גבוהה וצרה שבתחתיתו ישנם סכינים המיועדים לחתוך וגם לערבב את תוכן המיכל ומתאים למשל, להכנת שייקים.

מעבד מזון הוא מכשיר שיש לו מיכל בצורה נמוכה ורחבה יותר, שבצד ראשו יש סוג של צינור הזנה עם מכסה להוספה של מרכיבים תוך כדי עבודה.

 השימושים של מעבד מזון מומלץ, כוללים חיתוך פירות וירקות לחתיכות קטנות (בעזרת סכינים בתחתית המיכל), או פרוסות דקיקות (בעזרת דיסק המסתובב בראש המיכל), גרוד גבינה, טחינת תבלינים, הכנת מחית, הכנת בצק ואף סחיטה של פירות במעבדי מזון ספציפיים.

כאשר בוחרים מעבד מזון כדאי לשים לב לדברים הבאים:

כדי שמעבד המזון ישרת אתכם נאמנה, שתיהנו לעבוד איתו ולא תוותרו על שירותיו עקב אי נוחות שעלול להסב לכם מכשיר לא ידידותי, בחנו אותו לפני הקנייה עד כמה שאתם יכולים. נסו לפרק ולהרכיב את קערת המעבד ולבדוק את נוחות ההפעלה של הכפתורים, ושימו לב לפרמטרים הבאים:

  • מימדים: ישנם מעבדים השונים במימדיהם. יש כאלה המעוצבים באופן קומפקטי ומינימליסטי ויש כאלה שתופסים יותר מקום על משטח העבודה, כמו גם בארון המטבח.
  • משקל: כמה שיותר כבד יותר טוב. כך הוא יהיה יציב ולא יזוז בקלות במהלך העבודה. כמו כן, כדי לצמצם או למנוע תזוזה שלו, בחרו מעבד עם תושבות מגומי.
  • בורר מהירויות: כמעט כל המעבדים מציעים מספר מהירויות עבודה כדי להתאים אותן לחומרים ולסוגי העיבוד השונים. מספר המהירויות ברוב המעבדים נע בין 2-5 ויש מעבדים עם 10 מהירויות. לרוב השימושים אפשר להסתפק ב 3-5 מהירויות.
  • פתח הזנה: רצוי לבחור פתח הזנה רחב ככל האפשר כדי שניתן יהיה להכניס פריטים גדולים כמו תפוח אדמה, בטטה, חציל, קישוא, פלפל ועוד..

כדי להתרשם מעמידותו ומאיכות חלקיו של מעבד מזן מומלץ , תצטרכו לראות אותו פיזית. תסמכו על עצמכם שתוכלו לזהות איכות נחותה כשתראו אותה. למשל חלקים מפלסטיק פשוט שנראה שביר למראה ורגיש לשריטות, כפתורים מתנדנדים, חלקים שאינם משתלבים ואינם מתקבעים ביציבות למקומם ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...