Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מענה טלפוני לעסקים במרכז

מענה טלפוני לעסקים במרכז
מקור FREEPIK

מחפש שירות הודעות לעסק?

כלי שיווקי שתומך גם בשירות הלקוחות?

מענה אנושי 24/7 לעסק?

מענה טלפוני לעסקים הינו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי במיוחד, המסוגל לשדרג את העסק שלך בכמה דרגות – גם בתקופה של משבר כלכלי. מענה אנושי איכותי וממוקד, בכל שעות היממה, המאפשר לך להתפנות למשימות נוספות חשובות יותר בניהול העסק.

מענה טלפוני לעסקים במרכז
מקור FREEPIK

לא מפספסים שיחות

עסקים נלחמים על כל פניה של לקוחות חדשים וחוזרים. בכל פעם שלקוח פוטנציאלי מתקשר, עלינו לעשות את המקסימום ע"מ להבין את הצרכים כדי שנוכל לספק שירות/מוצר רלוונטי ולבצע עסקה. אלא שבפועל קצב החיים הינו מהיר למדי, ובלי שנשים לב אנו מפספסים פניות כאלו ואחרות. ברגע שאנו מפעילים מענה טלפוני לעסקים, נגמרו הפספוסים. ניתן לנתב את השיחות אל המוקד בכל שעה ביום, ומאותו הרגע אנו יכולים להיות רגועים שכל שיחה מקבלת מענה מקצועי ויותר מכך – ניתן גם לבצע עליה מעקב חכם.

מחברים את הטלפונים לCRM

כאמור, כל שיחה נכנסת הינה התחלה של קריאת שירות או של תהליך מכירה חדש. ע"מ להפיק את המקסימום מכל שיחה יש לספק מענה מידי מקצועי ובנוסף לעקוב אחר תוצאת השיחה. חברות המספקות מענה טלפוני לעסקים מספקות ללקוח אפליקציה נוחה לשימוש, המאפשרת לסנכרן בין מגוון הודעות אסמס, אימייל, ווטסאפ וכו' – וכך לבצע מעקב אפקטיבי אחר הטיפול בכל לקוח. אפליקציה זו מאפשרת להפיק נתונים עסקיים חשובים כמו גם פילוחים חשובים להבנת העסק.

להפריד בין העבודה לחיים הפרטיים

במשבר הכלכלי הנוכחי, החיים האישיים שלנו מרבים להתערבב עם העסק, וזאת בשל הסגרים התכופים, העבודה מהבית ועצירת הלימודים. בתקופה כה מאתגרת, כלי כמו מענה טלפוני לעסקים, יכול פשוט להציל אותנו. ניתן להחליט מראש על טווח שעות (למשל שעות אחה"צ שהן הקשות ביותר בבית) בו כל השיחות יגיעו אל המוקד וכך לקוחות לא יצטרכו לקבל שירות חלקי או לשמוע ילדים צורחים ברקע. 

צוות מקצועי שעובד עבורך

צוות המוקדנים של מוקד מענה טלפוני לעסקים הוכשר בצורה מוקפדת ע"מ לספק שירות מיטבי ללקוחות. זה כולל מענה מהיר ללא המתנה מיותר, אדיבות בשירות, לקיחת פרטים מהירה, ניהול שיחות לפי תסריט שיחה שהוכן מראש, סנכרון ההודעות עם מערכת CRM ועוד. לא מדובר בסתם מוקדנים, אלא באנשי שירות ומכירות בעלי ניסיון שמפיקים את המקסימום מכל שיחה חדשה.

תסריט שיחה שנבנה ביחד איתך

אין מי שמכיר את הלקוחות שלך יותר טוב ממך. חברה שמפעילה את שירות המענה הטלפוני, תבנה ביחד איתך תסריט שיחה אופטימלי, אשר יספק מענה מיטבי ל90% מהפניות למוקד. ניתן להגדיר מראש שלוחות, ניתן לחזור על מסרים חשובים, ניתן להוסיף ג'ינגל וניתן כמובן לבנות מראש תרשים שיחה. ניתן אף להגדיר מראש מהי שיחה "סופר חשובה" אשר תועבר ישירות בזמן אמת אל הבעלים של חברה.

הגיע הזמן לנהל את העסק

משבר הקורונה כאן כדי להישאר. עסקים רבים נתקלים באתגרים לא פשוטים והדרך היחידה לצלוח את המשבר היא באמצעות ניהול חכם ואקטיבי. היתרון הגדול ביותר של שירות מענה טלפוני לעסקים הוא באפשרות של בעל העסק לפנות עבורו זמן פנוי במהלך היום, בוא ניתן לנוח רגע, לעשות Zoom Out, ולהסתכל על העסק מלמעלה. ברגע שלמנהל יש שעתיים פנויות ביום, פתאום קל יותר לראות את התמונה העסקית המלאה. מהם המוצרים המבוקשים ביותר? איפה יש לנו בעיה? מה לא עובד? אילו פתרונות ניתן לשלב בעסק? כיצד ניתן לחסוך בעלויות? מהו תזרים המזומנים הצפוי בתקופה הקרובה? ועוד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...