Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מפחיתים הוצאות לעסק – טיפול בתשלומי המיסוי לעירייה בעסקים

מפחיתים הוצאות לעסק – טיפול בתשלומי המיסוי לעירייה בעסקים

לכל עסק יש הוצאות רבות, ולכן בעלי עסקים מברכים על כל אפשרות לצמצום הוצאות. בעזרת ליווי משפטי ניתן כיום לעבור על תשלומי המיסוי העירוני ולנסות לשלם פחות על העסק שלכם. לשם קבלת ייעוץ משפטי מקצועי, יש ליצור קשר עם משרד עורכי הדין סמי בלטר.

 מפחיתים הוצאות לעסק – טיפול בתשלומי המיסוי לעירייה בעסקים

בוחנים את ההוצאות הקיימות

ארנונה הנה מס עירוני והיא מוטלת ללא זיקה ישירה לשירות הניתן ומבלי שהעירייה נותנת כנגדה כל תמורה ישירה. התמורה שמספקת הרשות היא עקיפה והתמורה איננה ביחס לסכום המס שמשלמים הנישומים. כל עסק בישראל מחויב בתשלום דמי ארנונה בהתאם לפרמטרים קבועים מראש. עורך דין ארנונה מסייע ללקוחותיו בבחינה כוללת של העסק אל מול התשלומים השוטפים של הארנונה. וזאת, על מנת למצוא את נקודות התורפה בתשלום – ולהגיש בקשות להפחתת התשלום הקבוע. על ידי עבודה מסודרת, יסודית ואחראית ניתן להביא כמעט לכל עסק חיסכון משמעותי בהוצאות אלו, מה שמאפשר הגדלת רווחים לחברה שלכם.

מנחתים את פעילות העסק שלכם

גובה התשלום של ארנונה לעסקים נקבע על פי חוק ההסדרים במשק המדינה (התשנ"ג 1992). החוק מאפשר לכל רשות לגבות תשלום למימון שירותים ברשות. גובה התשלום נקבע אחת לשנה על פי תעריפים וסוגי שימושים שנקבעו בצו הארנונה של הרשות המקומית (בין אם משרד, חנות או בית מלאכה). חיוב הארנונה נקבע, על פי רוב, כתלות של גודל הנכס, מיקומו וסוג השימוש בו. על מנת להגיש בקשה יעילה להפחתת מיסוי, עורך הדין משקלל את כל הפרמטרים בהגדרת הרשות אל מול הדרישה לתשלום, ומנתח לפרטי פרטים את דרישת התשלום.

מגישים את הבקשה

לאחר בחינת המקרה, עורך דין לענייני עירייה יכול הגיש השגה נגד דרישת התשלום עד 90 ימים ממועד קבלת הודעת השומה. מנהל הארנונה חייב להשיב להשגה תוך 60 ימים מקבלתה, אחרת תיחשב ההשגה כאילו התקבלה. על תשובתו של מנהל הארנונה רשאי נישום להגיש ערר בפני ועדת הערר לענייני ארנונה בתוך 30 יום מיום קבלתה. על ידי בדיקה מדוקדקת של כל הפרמטרים בצו הארנונה והגשת ערר כחוק, אתם עשויים להביא לשינוי חיוב הארנונה של העסק שלכם ולהפחתה משמעותית בתשלומי העירייה. כיום, עם הנטייה של עיריות שונות לבצע גביית יתר, אין זה חלום רחוק לקבל הפחתה בשיעור התשלום – ובתי עסק רבים מוצאים את ההליך אפקטיבי להם. כל זאת בתנאי שהבדיקה מתבצעת בתצורה יסודית ועל פי דרישות החוק.

  1. חשוב לציין בהקשר זה כי למשרדנו ניסיון רב בבדיקת אגרת ביוב בחיובי הארנונה, הן בהיבט השוטף על רקע שיעורי ההעלאה שהותרו, שינויים בצו הארנונה, שינויים בחקיקה ראשית ופסיקה חדשה ואיתור הנחות מתאימות בארנונה, לפי מאפייני הנכס או המחזיק והן בהיבט ההשוואתי ביחס לחיובים בשנים קודמות, לרבות, שינוי מדיניות הרשות, חוקיות העלאת התעריפים לאורך השנים ואיתור ניסיונות הרשות להגדיל את חיובי הארנונה בתחומה באופן שאינו מתיישב עם הדין.
  2. אנו ממליצים להעביר את חיובי הארנונה השנתיים לבדיקה (שאינה כרוכה בעלות כספית) ולאפשר לנו לאתר ולבחון אפשרויות חסכון בארנונה עבור הנכסים המוחזקים על ידכם.

משרד עורכי הדין סמי בלטר, לו ניסיון רב בבדיקת חיובי ארנונה, מסייע לבעלי עסקים רבים בתהליך הבדיקה של חיובי הארנונה לעסק שלהם. התהליך מתבצע תוך עבודה משפטית יסודית ובהתייחס לצווי הארנונה, חקיקה ראשית והפסיקה העדכנית ביותר. במידה ונמצאת האפשרות להפחית בדמי הארנונה אנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן להתקשר למספר – 052-8853740.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...