Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצטייני התכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית

מצטייני התכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית
קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

ביום שלישי 16/2 התקיים טקס הענקת תעודת הצטיינות במסגרת התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". הטקס במעמד ראש העיר רמי גרינברג במתכונת מצומצמת, בהנחיית אלה זילברמן מנהלת המחלקה ל"התפתחות אישית ומעורבות חברתית" באגף החינוך העל יסודי ובהשתתפות רמי הופנברג מנהל מינהל החינוך, ד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי, אורטל שוקרון מנהלת אגף חברה נוער וצעירים, נציגות משרד החינוך ממנהל חברה ונוער אתי רביאן מפקחת רשותית וקרן מלק מנחה מחוזית חמ"ד.

ראש העיר רמי גרינברג בירך את התלמידים והתלמידות שזכו באות ההצטיינות הארצי והמחוזי, ואמר "אתם, במעשיכם מהווים דוגמא ומופת להתנהלות חברתית יוצאת דופן, לנתינה ולתרומה לקהילה. יישר כוח על ראיית האחר ועל פועלכם למען הקהילה ולמען החברה שלא לשם קבלת תמורה במיוחד בימים מאתגרים ולא פשוטים כמו אלה שאנו חווים בתקופת הקורונה".

קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ אמר "מעורבותם של התלמידים בקהילה ותרומתם המשמעותית במיוחד בתקופת הקורונה מעוררת השראה. יישר כוח לתלמידים, לתלמידות ולצוותי ההוראה המלווים אותם".

בטקס המצומצם הוענקו תעודות לתלמידים ולתלמידות שזכו באות ההצטיינות הארצי והמחוזי.

אות ההצטיינות הארצי הוענק לישי זיגדון תלמיד הרב תחומי עמל א' שלווה לבמה ע"י מירי ענני מנהלת בית הספר על פעילותו בעמותת סח"י (סיירת חסד ייחודית) במסגרת הרשות לביטחון קהילתי. במסגרת פעילותו ההתנדבותית ובזכות כושר המנהיגות ויכולות ההובלה של ישי הוא משמש כיום כ "לידר אזור מרכז". בתקופת הקורונה יזם והקים את "צוות המשוחחים" – בני נוער המשוחחים עם אזרחים ותיקים להפגת הבדידות. במסגרת בית הספר ישי הראשון להתנדב,  עוסק בגיוס תלמידים לעמותה, משתתף בימי חשיפה ועידוד למעורבות בבתי ספר לחינוך מיוחד, כל זאת בדרכו הצנועה ובאישיותו הכובשת.

לתלמידה תהילה פריי מאולפנת דרכי נעם שלוותה לבמה ע"י הרבנית גילה שרם ראש האולפנא, הוענק אות ההצטיינות הארצי על פעילותה בעמותות רבות ביניהם חברים לרפואה, קו לחיים, להושיט יד וכנפי רוח בהן עוסקת בחונכות אישית לילדים עם צרכים מיוחדים. על הדרכה בתנועות הנוער עזרא ואריאל. במסגרת בית הספר מובילה תהילה את תכנית המעורבות החברתית, יזמה והקימה את פרויקט "שמחת אורי" מיזם שמטרתו ארגון בר/בת מצווה לילדים ממשפחות נזקקות ואת ארגון "הקו המגשר" שמטרתו חיבור בין בני ובנות נוער למקומות התנדבות. כל זאת לצד החיוך והאהבה שהיא מפיצה.

קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

אביב דואק ואפרת רייזפוס זכו באות ההצטיינות המחוזי – מחוז תל אביב, מנהל חברה ונוער.

אביב דואק, תלמיד תיכון שש שנתי ע"ש גולדה לווה לבמה ע"י שירלי חודטוב סגנית המנהלת ומתכללת תחום המעורבות החברתית.

אביב, מחלוצי תנועת הנוער "שחקים" של המשטרה. לאחר תהליך תלת שנתי כחניך ומדריך, מוביל היום אביב את צוותי ההדרכה והחניכים בסניפי התנועה והיה שותף בהקמת הסניפים החדשים שנפתחו בעיר. בנוסף, אביב מסייע באבטחת אירועים, מחסומים וביטחון שוטף כחלק מפעילות המשטרה וזאת לצד פרויקטים התנדבותיים רבים למען ניצולי שואה, הרצאות שומרי מסך בבתי ספר יסודיים ועוד.

לאחר שנחשף למקרה מצער בו דר רחוב נפטר מהקור, הקים אביב את מיזם "המחמם החברתי" במסגרתו נאספות שמיכות ובגדים לנזקקים ודאג לשווקו בבתי ספר, לגייס את תלמידי החינוך המיוחד, ברשתות החברתיות ובתקשורת.

אפרת רייזפוס תלמידת אולפנת אמי"ת ישורון לוותה ע"י מבשרת יעקבס ראש האולפנית. אפרת התנדבה במקומות התנסות רבים ומגוונים. תחילת דרכה בתכנית המד"צים ובמועצת הנוער העירונית שם גילתה את יכולות ההנהגה והכוח בעשייה למען האחר במסגרת השתלבותה בפרויקטים רבים. בתנועת בני עקיבא מדריכה ילדים עם צרכים מיוחדים בשבט "יובל", התנדבה במועדונית אלו"ט בעיר ואף גויסה בתקופת הקורונה ללוות ולחנוך את החניכים במועדונית כחלק מהצוות .

הטקס המחוזי צפוי להתקיים בחודש אפריל.

לצד ארבעת התלמידים/ות המייצגים את העיר בטקסים הארצי והמחוזי יקבלו 10 תלמידים ותלמידות י"ב שהובילו בעשייתם וביוזמות החברתיות את אות ראש העיר על הצטיינותם במסגרת התכנית.

אתי רביאן המפקחת הרשותית בירכה את התלמידים. והתלמידות על עשייתם וציינה כי הם התגשמותה של מטרת החינוך "לחנך אדם להיות אוהב אדם" והראייה לכך שמטרתה של התכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" המוטמעת בעיר כבר מחטיבות הביניים אכן הושגה. שיתוף הפעולה בין בתי הספר בהובלת רכזות המעורבות, מקומות התנסות והמחלקה להתפתחות אישית ומעורבות חברתית הינם מודל לרבים.

ראש העיר סיכם ואמר כי "העשייה והמעורבות החברתית הינם אחד מעמודי התווך של החברה. דווקא בתקופה מאתגרת זו תפקידנו לדאוג לאחר. חוסנה של הקהילה הוא באחדותה, במעורבותה ובאכפתיות של חבריה וחברותיה. תודה והערכה לכל הצוותים החינוכיים על עשייה יומיומית, ערכית ומשמעותית".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...