Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מצילים את הקיץ: סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת הגיעו עם ילדיהם להקרנת בכורה של הסרט: "להציל את היער"

מצילים את הקיץ: סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת הגיעו עם ילדיהם להקרנת בכורה של הסרט: "להציל את היער"
צילום: אסף לב

הגיעו להציל את עצמם מהחום הכבד: אסתי ואיציק סוקולובסקי – מהמרוץ למיליון, חזי דין, משפחת טרסוב, אמירה בוזגלו, הנינג'ה תם שקד עוד ועוד

ליטל סמדג'ה חשפה זוגיות חדשה,
ג'ני צ'רוואני סיפרה על משמעות חדשה שמצאה בחייה

רשת נעלי גלי לכל המשפחה הזמינה בבוקר שישי (2.8.24) סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, להקרנת בכורה של הסרט של הקיץ: להציל את היער, שנערכה בהוט סינמה בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

הפרמיירה נערכה במסגרת שיתוף פעולה של רשת גלי וחברת 'טוליפ אינטרטיימנט' (Tulip Entertainment), שכלל אירוע שעוצב בהשארת הסרט, החל במינגלינג, הפתעות ואטרקציות שחיכו לילדים ולהורים.

הגיעו להציל את עצמם מהחום הכבד של אוגוסט: ג'ני צ'רוואני עם שתי בנותיה אמילי ואריאה, סיפרה שהוסיפה על פועלה גם את התואר קואצ'רית מוסמכת וכבר עובדת בתחום האימון האישי ומסייעת לנשים (אבל לא רק) לנקות חששות ולהגיע למטרות שהציבו, היא הגיעה עם הבנות שלה ואמרה: "אני מלווה המון נשים בתהליך ונותנת להן לראות איזה מלחמה להילחם וממה להרפות. זו העצמה גדולה, מומלץ לכל אדם."

כוכבת הריאליטי ליטל סמדג'ה הגיעה מהדרום עם הבן אמרי וחשפה לראשונה כי היא בזוגיות חדשה עם רווק בן 42 העונה לשם איציק ומתגורר באזור המרכז ועוסק בהשכרת סוויטות. סמדג'ה העידה עליו כי "הוא עושה לי נחת ושקט. סוף סוף קשר בריא שמקל עלי ומפנק אותי, בימים אלו אני עסוקה במיוחד בהשתלמויות בנושא ריסים לעסק שפתחתי וגם המעבר לסוכנות חדשה הביאה איתה עבודות בארץ ובחול ואיציק עוזר לי עם הילדים."

אסתי ואיציק סוקולובסקי מהמרוץ למיליון שהגיעו עם שלושת הילדים סיפרו כי הם בתקופה עמוסה בעסק המשפחתי וחשפו לראשונה שהם משיקים הרצאה זוגית במסגרת זו הם יספרו את סיפור חייהם שתחילתו במשפחות מרובות ילדים חרדיות מירושלים ובני ברק ועד לשידוך, החתונה, הקמת העסק, הילדה שחלתה, ההחלטה להשתתף בתוכנית טלוויזיה ומציאת הנישה שלהם כחרדים לא קונבנציונליים.

הדר, הבת של אסתי ואיציק, שחגגה בימים אלה בת-מצווה, והבריאה ממחלה קשה, שיתפה כי השבוע הגיעה עם הוריה למחלקה האונקולוגית בביה"ח שניידר בפ"ת, כדי לתת השראה ותקווה לילדים חולי סרטן, שהיא בעצמה הייתה במצבם והבריאה. הדר חסכה כסף מקייטנה שהפעילה הקיץ, רכשה ממתקים וחילקה לילדים.

כמו כן סיפרו כי לרגל הבת מצווה של הדר מתכננת המשפחה טיסה ליפן, הדר חובבת אנימה והחלום הגדול שלה לטייל ביפן!

כוכבי הרשת, משפחת טרסוב, הגיעו מורן ג'וסף והילדים: אמה ומיילו. מיילו סיפר כי בשבוע הבא הוא מתחיל צילומים לעונה חמישית ושישית של סדרת הנוער הפופולארית "רוני ותום" המשודרת ביס קידס ויחגוג יום הולדת 8 על סט הצילומים, מורן טרסוב סיפרה כי מיד בתום הצילומים הם יטוסו בהרכב משפחתי מלא לריזורט המפואר אלקסוס בצפון קפרסין וכשיחזרו הם מתחילים לעבוד על פרויקט משפחתי חדש שייחשף בקרוב.

עוד הגיעו לצפות ולהנות: אמן האשליות ושיאן גינס ישראלי שהשתתף ברוקדים עם כוכבים חזי דין, שהגיע עם הבת מילה. חזי סיפר כי מילה היא רקדנית ולדבריו: "כוכבת אמיתית ואלופה בריקודי צ'ה צ'ה". עוד סיפר דין שאחרי שיצא מהתוכנית חזר לו הזמן הפנוי והוא משקיע אותו בילדים בתקופת החופש הגדול אבל אוטוטו הוא מתחיל אימוני אקסטרים מאתגרים לקראת מופע 360 מעלות שלא נראה כמותו בכל העולם ויש למה לצפות. הנינג'אית תום שקד שהגיעה עם מתאמנת שלה יובל יצחק, לרגל יום הולדתה ה 11 שחגגה השבוע ולרגל הישגיה יוצאי הדופן, המלהקת המפורסמת אמירה בוזגלו שהגיע עם בנה יונתן.

גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי פתחה את האירוע ואמרה: "הקרנת הבכורה היא רק יריית פתיחה לשיתוף פעולה של גלי עם טוליפ אינטרטיימנט, הממשיך במבצע משותף, קמפיין ועוד".

צילום: אסף לב
צילום: אסף לב
צילום: אסף לב
צילום: אסף לב
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדשנות ודיוק במפגש הטכנולוגיה והיצירתיות
הפקת אירועים לחברות הייטק מציבה אתגר ייחודי בעולם האירועים העסקיים....
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגן על הנכס מפני שריפה
אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להיקלע לסיטואציה בה שריפה...
צמידים יפים שמחזיקים מעמד לאורך שנים
מידי פעם כולנו חושבים על השאלה איך אנחנו נראים. איזה...
הצגה חדשה בתיאטרון הסמטה - "מט"
סיון רוזנברג, שחקנית ויוצרת , מופיעה בתיאטרון הסימטה עם המחזה...
ז'אנרים עיקריים בעולם הספרים 2024
סגנונות כתיבה מגוונים הם המוביל העיקרי של עולם הספרים והספרות...
טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע...
יריד חזרה לחיים: יריד שכל הכנסותיו יוקדשו לשיקום פצועי מלחמת חרבות ברזל, אשר יתופעל על ידם
פצועי מלחמת חרבות ברזל מתאחדים לערב ייחודי בשם "בחזרה לחיים",...
אירועי 50 שנה לסרט הקאלט של כל הזמנים: "צ'רלי וחצי"
במסגרת האירוע יערך פאנל עם כוכבי הסרט: אריה מוסקונה, דוד...
המדריך המלא לעיצוב גינה במרפסת ביתית
אם יש לכם מרפסת אין סיבה שלא תהפכו אותה לגינה...
שמן קורנייקי- מה זה
גאווה ישראלית עוברת בדי- אן- אי של כולנו כנראה, וזה...