Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מקרן למרפסת? 4 דגמי מקרנים למרפסת או לגינה

מקרן למרפסת? 4 דגמי מקרנים למרפסת או לגינה
תמונות יח"צ

לבחור מקרן לבית זאת מטלה לא פשוטה, לבחור מקרן לגינה או למרפסת הופכת את המטלה להרבה יותר קשה… אבל אל תדאגו, בדיוק בשביל זה חיפשנו בשבילכם 4 דגמים מומלצים על ידי מומחי הקרנה, שמתאימים במיוחד לתנאים יותר "פתוחים". לפניכם מספר דברים שיש לקחת בחשבון ו 4 דגמים מומלצים.

מקרן למרפסת? 4 דגמי מקרנים למרפסת או לגינה
תמונות יח"צ

מקרן דגם TK 800 4K של חברת Benq

חברת BenQ היא מהחלוצות הראשונות של מקרני DLP. מקרני DLP מאופיינים באיכות הגבוהה שיש בהם, את האפשרות לצפות בסרטים המצריכים נתונים מאוד גבוהים, משחקי קונסולה חדשים וכן הלאה… כאשר אנחנו מחפשים מקרן למרפסת זה כבר אומר שסביר להניח ויהיו הרבה צופים בזמנים מסוימים, היתרון בדגם זה הוא שאפשר לבחור את גודל הצפייה, החל מ 30 אינץ' ועד 300 אינץ'. כמובן, יש להתאים את מסך ההקרנה הנכון כדי להנות מהיתרון הזה. בנוסף, מקרן זה מצויד באיכות שידור של 4K, התמונה חדה וברורה, אם אתם בעניין של סרטי תלת מימד, גם זאת אפשרות שתוכלו ליישם בעזרת הדגם הזה. הדבר הכי חשוב שיש לשים לב אליו כאשר אנחנו בוחרים מקרן למקומות חיצוניים הוא עוצמת ההארה של המקרן, חשוב לבחור למקומות כאלה לפחות 3,000 אנסי לומנס כדי שתוכלו להנות מצפייה גם באור יום. את כל הכניסות הנדרשות תוכלו למצוא בחלק האחורי של המקרן, ההפעלה היא מאוד פשוטה והמכשיר מאוד עמיד. יש לשים לב למיקום שלו ולכסות אותו בתום השימוש בגלל הלחות שיש בלילה. חיי הנורה של המקרן מגיעים לכ 8,000 שעות עבודה. המחיר אותו תשלמו עבור הדגם הזה הוא 8,950 ש"ח כולל מע"מ.

מפרט טכני

דגם: TK800

טכנולוגיה: DLP

רוזלוציה טבעית: 3840X2160 4K

עוצמת הארה:  3000 ANSI LUMENS

ניגודיות: 1:10000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב-D3: יש

גודל מסך: 30 עד 300 אינץ'

יחס מימדים: 16:9

חיי מנורה: 8,000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 1.9

כניסות: VGA+S. VIDEO+RCA. HDMI.

מחיר: 7,950 ש"ח

 

מקרן HD27e של חברת Optoma 
תמונות יח"צ

מקרן HD27e של חברת Optoma 

חברת אופטומה שומרת על פרופיל נמוך בשנים האחרונות ביחס למתחרים, היא לא מפרסמת את המוצרים שלה באינטנסיביות ואולי זה גם היתרון שלה. מספיק לחברה להוציא דגמים מעולים וכך הדגמים כבר מפרסמים את עצמם. דגם זה על פניו נראה מאוד פשוט, אבל הוא עטוף ביתרונות שיכולים בהחלט להתאים לגינה שלנו. הדגם תומך HD, האיכות גבוהה, אמנם אין לנו אפשרות לתלת מימד אבל בהחלט אפשרות להנות מתמונה חדה וברורה בשל הניגודיות של המכשיר. כמו כן, המכשיר עובד על טכנולוגיית DLP חדישה, אין תקיעות והמוצר יכול לעבוד באופן שוטף לאורך זמן ממושך. גודל המסך נע בין 37 אינץ' ועד 300 אינץ'. אחד היתרונות הגדולים של דגם זה מתבטא באורך החיים הארוך של המכשיר. אורך החיים של המקרנים נקבע לפי חיי הנורה, כאשר הנורה נשרפת, צריך כבר להחליף מכשיר או להחליף נורה שעולה כמו מכשיר חדש… חיי הנורה של הדגם הזה מגיעים ל 10,000 שעות עבודה! מלבד לכך, המכשיר מצויד ב 3,000 אנסי לומנס המאפשרים לנו להנות מהקרנה גם בשעות היום. עבור המכשיר הזה אתם תשלמו רק 5,596 ש"ח.

מפרט טכני

דגם:IN3138HDA

טכנולוגיה:DLP

רזולוציה טבעית:1920X1080

עוצמת הארה:ANSI LUMENS 3000

ניגודיות:1:13000

גלגל מנורה:54 צבעים

תומך HD:יש

כניסת HD:יש

הקרנה ב- D3:אין

גודל מסך:37 עד 300 אינץ'

יחס מימדים: 3:4

חיי מנורה:10000 שעות

רמקול מובנה:יש

משקל:2.3 ק"ג

כניסות:VGA+S.VIDEO+RCA +HDMI

מחיר: 3,596

מקרן TH683 של חברת BenQ
תמונות יח"צ

מקרן TH683 של חברת BenQ

עוד מוצר של חברת Benq. אין מה לעשות, כשמגיע אז מגיע… חברת Benq היא מבין החברות העדיפות עלינו, המוצרים שלה נוחים לכולם, יש לה טווח מחירים רחב ומגוון עצום של מקרנים ומסכי הקרנה. דגם זה נחשב למבין הדגמים החדשים ביותר של החברה. הדגם הוא חלק מסדרה קטנה – סדרת TH של החברה. גם הדגם הזה הוא בעל טכנולוגיית DLP, המכשיר באיכות גבוהה, FULL HD עם תמיכה ב-4K, ויש לו את כל הכניסות אותן אנו צריכים כדי להנות מצפייה דרך המחשב, משחקי קונסולה, חיבורים שונים ועוד… משקל המוצר אמנם מעט כבד ביחס למקרנים אחרים אבל זה פחות רלוונטי לנו. גם כאן יש לנו אפשרות לצפייה בתלת מימד, מגוון אפשרויות של בחירת גודל המסך, ניגודיות אשר תואמת את הרזולוציה וחיי נורה של 10,000 שעות. היתרון שיש לדגם זה על פני שאר הדגמים שנציין הוא עוצמת ההארה של המכשיר, בעוד שכל הדגמים שציינו עומדים על 3,000 אנסי לומנס, הדגם הזה מגיע ל 3,200 אנסי לומנס. ככל שעוצמת ההארה גבוהה יותר כך נראה ברור יותר את מה שמוקרן. עבור הדגם הזה נשלם מחיר של 7,499 ש"ח.

מפרט טכני

דגם: BenQ TH683

טכנולוגיה: DLP

רזולוציה טבעית: 1920X1080

עוצמת הארה: ANSI LUMENS 3200

ניגודיות: 1:13000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב- D3: יש

גודל מסך: 30 עד 300 אינץ'

יחס מימדים: 16:9 או 3:4

חיי מנורה: 10000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 2.65 ק"ג

כניסות: VGA+S.VIDEO+RCA

מאפיינים יחודיים:HD+USB+WIFI

מחיר: 5,499 ש"ח

מקרן EB 925 של חברת Epson

איך אפשר שלא לסיים עם חברת Epson… חברת Epson היא מבין החברות הוותיקות ביותר שיש כיום בשוק, ואולי החברה היחידה שיודעת לנהל את טכנולוגיית ה LCD בצורה מושלמת. מדובר כאן על דגם שנחשב לפחות יוקרתי מהדגמים שציינו, אבל הוא בהחלט עושה את העבודה. למקרן זה שתי אפשרויות של רזולוציה, הטבעית עומדת על: 1024X768 רזולוציה המקסימלית עומדת על: 1920X1080. גם כאן יש לנו עוצמת הארה גבוהה משאר הדגמים – 3,500 אנסי לומנס. למקרן זה יש כניסת HD, חיבורים שונים ומגוונים, אין לנו אפשרות להקרנה בתלת מימד וגם כאן המשקל הוא 3.1 ק"ג שהוא יחסית כבד למקרנים שיש היום בשוק שרובם עומדים על קילו עד שני קילו. אורך חיי הנורה של הדגם עומד על 6,000 שעות עבודה. המחיר אותו נשלם עבור הדגם הזה הוא רק 3,874 ש"ח.

מפרט טכני

דגם:Epson EB 925

טכנולוגיה: LCD

רזולוציה טבעית: 1024X768

רזולוציה מקסימלית: 1920X1080

עוצמת הארה: ANSI LUMENS 3500

ניגודיות: 1:2000

גלגל מנורה: 6 צבעים

תומך HD: יש

כניסת HD: יש

הקרנה ב- D3: אין

גודל מסך: 30 עד 300 אינץ'

יחס מימדים: 16:9 או 3:4

חיי מנורה: 6000 שעות

רמקול מובנה: יש

משקל: 3.1 ק"ג

כניסות: VGA+S.VIDEO+RCA

מאפיינים ייחודיים: עוצמת הארה חזקה.

מחיר: 3,874 ש"ח

יש לשים לב!

מקרן למרפסת או לגינה דורש הרבה יותר יחס מאשר מקרן לבית. הבעיה העיקרית שיש במקרנים ביתיים היא צבירת אבק. אבל הבעיה גדלת כאשר אנחנו משאירים את המקרן מחוץ לבית. יש תנאי מזג אוויר שונים שיכולים לפגוע באיכות המקרן. שימו לב שאתם מכסים את המקרן בתום השימוש, או מכניסים אותו הביתה. שימו לב שהמקרן נמצא במקום מוצל ותמיד תזכרו לכבות אותו בתום השימוש, חבל על חיי הנורה שלכם. אנו ממליצים לבחור במקרנים ניידים אם אפשר וכך יהיה לכם יותר קל להכניס אותם הביתה בתום השימוש, אמנם הם פחות חזקים. מקרנים נחשבים למוצרים עדינים ויש ליחס לכך חשיבות ולהתנהג בהתאם. בנוסף, בחירת מקרן איכותי מצריכה מאיתנו גם לא להתפשר על איכות מסך ההקרנה. מסכי הקרנה למקומות חיצוניים צריכים להיות עמידים יותר בפני רוחות. אנו ממליצים לכם לבחור מסך הקרנה קבוע, או מסך הקרנה חשמלי אותו ניתן לגולל באופן מכני בקלות בתום השימוש. שני סוגי המסכים מגיעים לגדלים המתאימים למקרנים אותם ציינו למעלה. כדי להיות בטוחים בבחירה שלכם הגיעו לחנות מקצועית שם נמצאים מומחים שיכולים להמליץ לכם או לכוון אתכם לבחירה המתאימה לגודל הגינה שלכם, לתוכניות אותן אתם  רוצים לראות ולכמות האנשים שמחכים לכם בבית. אל תחששו מהמחיר, מדובר על מוצר שישמש אתכם לאורך זמן ממושך, בדיוק כמו מסך הטלוויזיה שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...