Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתחם בדיקות דרייב אין נוסף ייפתח באזור ירקונים

מתחם בדיקות דרייב אין נוסף ייפתח באזור ירקונים
קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

לאור העומס הרב במתחם הדרייב אין באצטדיון לבדיקות קורונה, הנחה ראש העיר רמי גרינברג את גורמי העירייה באגף הביטחון להכין בהקדם תכנית הצעה להכשרת מתחם היבדק וסע נוסף. עם השלמת התכנית הפציר ראש העיר בפיקוד העורף לפתוח עוד מתחם בדיקות דרייב אין באזור ירקונים שייתן שירות נוסף לתושבי האזור.

מתחם הבדיקות המופעל ע"י פיקוד העורף באמצעות חברת טרגט מרקט, הינו מתחם בדיקות אזורי הפועל לאורך כל ימות השבוע ומספק שירות לכל תושבי אזור המרכז, לאור זאת העומס בו רב ולעיתים זמן ההמתנה מתארך לשעות!

תלונות רבות שהגיעו מתושבים שהמתינו במתחם שעות הביא את ראש העיר לפנות לפיקוד העורף ולבקש מתחם דרייב אין נוסף. אמש (שני) התבצע סיור באזור ירקונים עם כל הגורמים הרלוונטיים והוחלט על פתיחת דרייב אין באזור ירקונים כאשר הכניסה תהיה מצומת ירקונים מערב לכיוון תחנת הרכבת.

קרדיט: דוברות עיריית פתח תקווה

כזכור, בשל מעורבותו של ראש העיר, פתח תקוה הייתה הרשות הראשונה שבה הופעל מתחם הדרייב אין לראשונה עם פרוץ הגל הנוכחי. בנוסף, הקצאת המשאבים העירוניים, כמו גם מבנים עירוניים וכוח אדם הביאו לפתיחת מתחמי בדיקות וחיסונים רבים ברחבי העיר. היצע מתחמי החיסונים והבדיקות הרב מציב את פתח תקוה מבין הערים שבהן הפריסה הרחבה ביותר. כאמור, בהמשך לצורך הרב שעלה לבדיקות PCR, העירייה ככל הנראה תפתח ביום שני הקרוב (ערב סוכות) מתחם דרייב אין נוסף – מה שיפחית את העומסים בשאר המתחמים ויקצר את התורים באופן משמעותי.

ראש העיר רמי גרינברג "העלייה בתחלואה והבידודים הרבים הנכפים על התושבים גורמים לעומס עצום בדרייב אין במתחם הבדיקות שבאיצטדיון. הדבר מכביד על תנועת האוטובוסים, מקשה על משתמשי הרכבת וכמובן גורם לקושי ועוגמת נפש לכל הממתינים ברכב לבדיקה. לאור העובדה כי המתחם משמש את תושבי כל האזור פניתי לפיקוד העורף בבקשה לפתוח מתחם דרייב אין נוסף ולשמחתי פיקוד העורף נעתר לבקשתי, לטובת תושבי פתח תקוה והאזור כולו. בימים אלה העירייה תכשיר את המקום וככל הנראה המתחם יתחיל לפעול החל מיום שני, ערב סוכות. פרסום בדבר שעות פעילות ייצא בהמשך. אני מבקש מכל התושבים לשמור על ההנחיות ומאחל לכולם בריאות איתנה וחג שמח".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...