Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נופש באילת – ליהנות מכל רגע ורגע

נופש באילת – ליהנות מכל רגע ורגע
קרדיט pixabay

פתגם עממי אומר "אין אדם הזקוק לחופשה, כמו זה שחזר ממנה זה עתה". מתים לצאת לנופש ולא בא לכם לבזבז יומיים על הגעה וחזרה מהיעד? טיסה לחופשה באילת היא הפתרון בשבילכם! ישנן כמובן עוד סיבות רבות לבחור באילת כיעד לחופשה הבאה שלכם: פרגון לתיירות פנים ישראלית ולכלכלה כחול לבן, עבור משפחות עם ילדים היכרות עם ההיסטוריה של המקום כערך מוסף, כמו כן באילת יש הכל בשביל כולם – מגדול ועד קטן ועוד כהנה וכהנה סיבות מעולות לבחור דווקא באילת. ישנן גם דרכים רבות לנפוש באילת, אבל יש דרך אחת מומלצת במיוחד להגעה אליה על מנת שתוכלו ליהנות מכל רגע ורגע בחופשה שלכם.

אספנו עבורכם את מיטב הטיפים וההמלצות עבור נופש באילת בדרך המשתלמת ביותר.

נופש באילת – ליהנות מכל רגע ורגע
קרדיט pixabay

תארזי לי את זה בבקשה – חבילה מושלמת ומשתלמת

אחת הדרכים לחסוך בזמן, כסף ובעצבים היא לבחור בחבילות נופש בהן הכל כלול, אשר יהפכו את החופשה שלכם לקלילה ונטולת מאמץ עוד יותר. כאשר אתם בוחרים חבילת נופש באילת אשר כוללת הגעה לאילת בטיסה ובית מלון, אתם מרוויחים כמה דברים, שהם קריטיים כאשר הזמן קצר והחופשה אף היא קצרה ואנחנו רוצים "להספיק הכל". אז נכון, אפשר לנסוע ברכב. אבל מה זה באמת ייתן לכם?

להגעה לאילת בטיסה ישנם יתרונות רבים, הנה כמה מהם:

  • חיסכון: אם חשבתם לנסוע ברכב על מנת לחסוך בהוצאות – חשבו שוב. עלות הדלק כיום ובכלל, ביחס למרחק של אילת כמעט מכל חלקי הארץ, הינה הוצאה משמעותית ביותר וכאשר מוסיפים אליה את שאר החסרונות שבנסיעה, אין ספק כי ישנה עדיפות לטיסה לאילת, וזאת גם אם במחיר של כמה שקלים נוספים. אל תשכחו שלא מדובר רק בהוצאות על דלק ובקילומטרז' של הרכב, אלא קחו בחשבון גם את העצירות בדרך לקפה, ארוחות, גלידה וכדומה, ומיותר לציין שכאשר נוסעים עם ילדים מדובר בהוצאה לא מבוטלת.
  • זמן: סוף סוף מצאתם תאריך שכולם פנויים בו, לקחתם כמה ימי חופש מהעבודה, ארזתם, התארגנתם ועכשיו מתחיל המסע המפרך אל החופשה, כאשר אותו המסע המפרך מחכה לכם בדרך חזרה. למה לבזבז זמן חופשה יקר ונדיר על שעות של נסיעות בדרכים כאשר אפשר לקצר את משך ההגעה בצורה משמעותית? גם היום עם הכבישים החדשים, עדיין מדובר בנסיעה לא קצרה, ולכן חבילת נופש עם טיסה היא פתרון יעיל וחכם.
  • עייפות: אין ספק כי מידת ההנאה שלכם מן החופשה נפגמת כאשר אתם מגיעים תשושים ועצבניים אחרי נסיעה ארוכה. בנוסף תגלו שבעצם יום שלם כמעט הלך על התארגנות והגעה, שרק מהם ייקח לכם עוד יום להתאושש.
  • סכנה בכביש: למה לכם לקחת סיכון בכבישים? חסכו לעצמכם את העניין והגיעו בשלום ובבטחה, בייחוד כשמדובר בטיול משפחתי. הכבישים המפותלים, העייפות ותנאי מזג האוויר הופכים את הנסיעה ברכב לאילת, לנסיעה עם רמת סיכון גבוהה ממנה תוכלו להימנע, וזה כשלעצמו שווה את המחיר.
  • סבלנות: במידה ואתם מטיילים עם ילדים, תגלו מהר מאוד כי סבלנותם כלפיי הנוף או נקודות הציון בדרך שחשבתם שיעניינו אותם ויעבירו את הנסיעה, היא מינימלית עד אפסית. כמעט ולא משנה באיזה גיל – סביר להניח כי ילדיכם יביעו את מורת רוחם מאורך הנסיעה, וזה מנוסח בעדינות.
  • חוויה: טיסה במטוס הינה חוויה בפני עצמה, ושוב – במיוחד עבור משפחות עם ילדים. האווירה של נופש אשר מתחיל ומסתיים בטיסה עושה את ההבדל, ועבור ילדים שזו להם הפעם הראשונה – על אחת כמה וכמה.

לסיכום, אילת היא יעד אטרקטיבי מכל הבחינות, וכאשר עושים את זה נכון, החופשה באילת הופכת לנופש מושלם עבור כולם. תהנו!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...