Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניקיון בראש: מבצע אכיפה לאיסוף גללים באם המושבות

ניקיון בראש: מבצע אכיפה לאיסוף גללים באם המושבות

הבוקר (6.8) התבצע בשכונת אם המושבות מבצע אכיפה רחב היקף נגד בעלי כלבים שאינם מוודאים את ניקיון כלביהם ומשאירים את הגללים בשטח. המבצע שנוהל ע"י יוסי יואלמן, מנהל אגף פיקוח רב תכליתי, נערך ע"י 8 צוותים של האגף אשר תוגברו בפקחים מאגפי הווטרינריה ורישוי עסקים. הצוותים יחד עם מנהלי האגף שגם נכחו במבצע – התפרסו במקומות ובגינות "המועדות לפורענות".

ניקיון בראש

המבצע התקיים כסדרו וכמתוכן, וכן נוצר במהלכו שת"פ פורה בין צוות האכיפה לתושבים באזור אשר טענו בין היתר כי לרוב הגללים שלא נאספים הם ע"י ילדים שפעולת האיסוף דוחה אותם. יש לציין כי במסגרת המבצע עקבו הפקחים אחרי עשרות תושבים שרובם הגדול הקפיד לאסוף את גללי הכלבים ולשים בפחים. כחלק מהמבצע אותר הבוקר כלב משוטט ותוקפני שתושבים התלוננו עליו במוקד העירוני. פקחי הווטרינריה שהיו חלק מהצוות, לכדו את הכלב והעבירו אותו לכלביה העירונית.

עם סיום המבצע המוצלח בשכונת אם המושבות, נרשמו בסה"כ 12 דוחות: 4 דוחות על אי איסוף גללים, 7 דוחות על כלבים משוחררים וביצוע לכידה ורישום דו"ח. המבצע באם המושבות הינו במסגרת מבצע כולל אשר יתרחב בהמשך לשכונות נוספות בעיר.

ראש העיר, רמי גרינברג, בירך את הצוותים ואמר כי "נגמרה התקופה בה העירייה הייתה אדישה לתלונות התושבים בנושא ניקיון. יש לציין כי גללי הכלבים אשר אינם נאספים על ידי בעליהם, הוא מטרד סביבתי ותברואתי להולכי הרגל במדרכות ולמבקרים בגנים הציבוריים. נושא זה משליך באופן ישיר על הנראות של העיר, התדמית שלה ובעיקר על בריאות התושבים שחיים בה. ניקיון העיר נמצא בראש סדר היום העירוני ואנחנו נעשה את כל מה שידרש על מנת שהנושא יחלחל גם לציבור."

ניקיון בראש

צדוק בן משה, ראש מנהל שפ"ע וסגן ראש העיר, מסר: "המבצע שנערך היום הינו נתבך אחד מתוך כלל הפעילות שאנחנו עושים בנושא האכיפה והניקיון. מבצע זה, כמו גם שלל הפעילויות הנוספות שאנחנו מבצעים יבואו לידי ביטוי בתכנית ניקיון מקיפה עליה אנחנו עמלים בימים אלו כמו גם נושא האכיפה. כולי תקווה כי התושבים יבינו את המוטל עליהם ויסייעו לנו לשמור על פתח תקוה נקייה ובריאה."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...