Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה

נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
קרדיט תמונה: Shutterstock

מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות הרבה יותר מפנקת ומהנה אם רק יהיה ברשותכם את כרטיס האשראי הנכון

תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

מעיין מליח

עולם התיירות העסקית הוא עולם ענק במיוחד. נכון לשנת 2020, מדובר בשוק שגלגל 700 מיליארד דולר בשנה, וזה סכום שצפוי לגדול ב-188% עד שנת 2028, לכן קל להעריך כי מיליוני אנשים בשנה נוסעים ומטיילים ברחבי העולם לצורך מטרות עסקיות.

לכל אלו שנמצאים מחוץ לעולם העסקים, נסיעת עסקים לחו"ל יכולה להישמע כמו עניין מלהיב במיוחד. עבור אלו שלא מכירים את העולם מבפנים, נדמה כי אתם, אלו שנוסעים בעולם לטובת עסקים, מבקרים במדינות מופלאות, נהנים מתרבות, אוכל, ריחות וצבעים, חווים מקומות חדשים, ומעל לכל, מתפרנסים מזה. עם זאת, עבור רובנו, המציאות היא הרבה יותר משעממת מכך וכוללת טיסות לילה, עייפות, מעבר מבנייני משרדים לישיבות עסקים, ופעמים רבות, אפילו לא זכיתם לטעום מעט מן הארץ בה ביקרתם.

עם זאת, נדמה כי נסיעות עסקים לא באמת חייבות להיות כל כך משעממות ותוכלו להכניס לא מעט מן הפנטזיה הזוהרת, אם רק תתכננו מראש ותבחרו להקדיש את הזמן לכך, ובעיקר, להצטייד בכרטיסי אשראי נכונים שהם הרבה יותר מאמצעי לשימוש בכסף, אלא עולם ומלואו של פוטנציאל חוויות, שאתם רק צריכים להכיר.

אז מה בעצם יש לכרטיסי אשראי להציע לנו?

ראשית, נדבר על הפרטים הטכניים. כל אחד מאיתנו שטס לנסיעת עבודה צריך לסגור טיסה, בית מלון ואמצעי תחבורה. אולי תופתעו לגלות שכרטיס אשראי נכון יכול לסייע מאד בהיבט הזה. כך, למשל, כרטיס אשראי פלטינה של אמריקן אקספרס שכל כולו מצויד בהטבות לנוסעים למטרות עסקיות. בכרטיס תוכלו להנות מ- Platinum Travel, שירות נסיעות שיבצע עבורכם הזמנת טיסות ומלונות ואף ישתמש בנקודות שצברתם להנחות. וכמובן עם שלל הטבות מעולות שמיועדות רק ללקוחות הכרטיס. כרטיס נוסף מעולה לאותה מטרה הוא כרטיס האשראי FLY CARD PREMIUM של אמריקן אקספרס הוא כרטיס מעולה לקחת אתכם לנסיעה כי תוכלו לצבור באמצעותו נקודות הנוסע המתמיד ולאחר מכן להמיר אותן לטיסות והטבות נוספות באל על.

מה עם קצת פינוק?

למרות שלעיתים נסיעת עסקים כוללת מעבר משדה תעופה אחד לאחר, אף אחד לא אמר שלא תוכלו לעשות את זה בסטייל. באמצעות כרטיס אשראי פלטינום תוכלו לקבל אירוח מפנק במגוון ענק של טרקליני אמריקן אקספרס בשדות תעופה ברחבי העולם. עם כרטיס  Priority Pass תוכלו לבחור כל אחד מ-1,200 טרקלינים בשדות תעופה שונים ברחבי העולם ולהתארח פעמיים בשנה ללא עלות! בנוסף, בכל נסיעה לחו"ל תוכלו להתארח בטרקלין דן בנתב"ג. בנוסף, לכרטיס האשראי יש תוכנית בינלאומית יוקרתית של חברת אמריקן אקספרס  Fine Hotel and Resorts כדי שכבר כשתגיעו לבית המלון שבחרתם, תזכו להטבה או שדרוג. התוכנית חולשת על 1,000 בתי מלון ואתרי נופש, מהמיוחדים והיוקרתיים ביותר בעולם, כך שכל נסיעת עסקים אפרורית פתאום מתמלאת בצבע.

יש לכם קצת זמן פנוי?

במרבית המקרים, גם אם יש לכם כמה שעות פנויות במהלך נסיעת העסקים שלכם, כנראה שלא תרצו לבזבז אותן על חיפוש הצגה, מופע או מקום במסעדה, דבר שיכול לקחת המון זמן, המון כסף, ובמרבית המקרים גם לאכזב אם אתם נמצאים ביעד שאתם לא מכירים ועליו לא קיבלתם המלצות. בדיוק בשביל זה, וכדי שכן תוכלו למלא את שעות הפנאי שלכם בקצת כיף, לספוג תרבות ולראות עוד קצת מהיעד אליו הגעתם מלבד ארבע קירות של משרדי ישיבות, הוקם שירות Platinum Assist שירות שנועד לספק לכם עזרת קונסיירז' פעיל במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ללא עלות, שייתן לכם מידע ועזרה אם תרצו כרטיסים למופעים, בילויים, הצגות ועוד. השירות הזה גם יכול לעזור לכם למצוא מקומות במסעדות נחשקות לפי טעמכם ואפילו להציע לכם אירועים מיוחדים שמתקיימים.

ואיך תשמרו על עצמכם?

כולם יודעים שביטוח נסיעות איכותי לחו"ל הוא אחד הדברים הכי קריטיים בנסיעה, אבל לפעמים אין זמן או כוח לבצע השוואה ולבחור את הביטוח המתאים לצרכים שלכם. גם כאן אמריקן אקספרס דואגת ללקוחות שלה עם הטבה בביטוח נסיעות לחו"ל. הפוליסה שמסופקת על ידי חברת AIG המוכרת מציעה 7 ימי ביטוח חינם ללקוחות ובנוסף גם 7 ימי ביטוח כבודה כך שתהיו בטוחים שגם אם במקרה תלך המזוודה שלכם לאיבוד, אתם עדיין מוגנים ומכוסים.

 כרטיס אשראי שעושה הכל עבורכם

אז זה נכון שבנסיעות עסקים עדיין לא תזכו לראות את העולם כפי שהייתם רוצים, ואין לכם את שלל הזמן הפנוי שיש כשאתם בטיול זוגי רומנטי או בנסיעה משפחתית מהנה, אבל זה עדיין לא אומר שנסיעת עסקים חייבת להיות משעממת. אל כל נסיעה ניתן להכניס מעט עניין, צבע וטעם, אם רק תקבלו את הבחירות הנכונות, ובעיקר, תעזרו בכרטיס אשראי מעולה שדואג לעשות את הכל עבורכם!

הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע"מ ו/או אקספרס פרימיום בע"מ. אי עמידה בפירעון האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...