Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נערכים לשנת הלימודים תשפ"א

נערכים לשנת הלימודים תשפ"א
מקור Pixabay

עיריית פתח תקוה תקדם את מערכת הלמידה yschool המאפשרת למידה מרחוק, לכל משתמש הלומד בחטיבה או בתיכון, באופן קל ונגיש

בצל משבר הקורונה, הנחה ראש העיר רמי גרינברג את מינהל החינוך להיערך למתן אפשרות למידה מקוונת לכל תלמידי העיר בכיתות ז' עד יב'. מערכת  Yschool תאפשר לתלמידים ולמורים לקיים מערך שיעור ווירטואלי באופן ברור ופשוט.

ראש העיר רמי גרינברג "בצל משבר הקורונה ובמסגרת הערכות העירייה ללמידה מקוונת וכן מתן מענה לימודי לתלמידים אשר נדרשים להיכנס לבידוד, עיריית פתח תקוה תחל בקרוב להפעיל את מיזם Yschool ותציע מסגרת לימודית מקוונת ברמה עירונית לכל התלמידים בכיתות ז' עד יב' ברחבי העיר. המערכת תאפשר חיבור מכל מחשב, טאבלט או טלפון חכם ואין לי ספק כי היא תהיה כלי לימודי משמעותי". 

מדובר במערכת אשר מעמידה לרשות התלמידים והמורים אלפי סרטוני הקניה ותרגול במקצועות רבים לרבות מקצועות הליבה ושיעורי מתמטיקה עם המורה בני גורן. 

בנוסף, המערכת מאפשרת למורה להציג את השיעור המצולם על לוח הכיתה בלמידה סנכרונית או להפעיל "כיתה הפוכה" ולאפשר לתלמידים לצפות בשיעורים טרם הדיון בכיתה או בזום. למורה תהיה האפשרות לנהל מעקב ולראות מי צפה, מי תירגל והאם הוא התקשה, כך שניתן יהיה לחזור לתלמיד/ה ולסייע לו/ה. 

אופן הרישום למערכת הינו קל ונוח. עם כניסת התלמידים לאתר הם נדרשים להזין שם משתמש וסיסמא ומיד לאחר מכן יוכלו לראות את לשוניות המקצועות אותם הם נדרשים ללמוד. בנוסף, המערכת תציג את שיעורי האונליין המשודרים באותו הזמן לצד השיעורים שכבר החלו או הסתיימו. בתקופת הבגרות, התלמידים יקבלו מרתונים שיסייעו להם לראות כיצד פותרים את השאלות בבגרות.

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף " חברת Yschool מציעה, מערכת למידה אינטרנטית ייחודית, המאפשרת למשתמשים להיכנס וללמוד בכל זמן ובאמצעות כל טכנולוגיה. אנו כבר מכירים את החברה, ואופן הלמידה שלה אשר שודרג באופן משמעותי -מתאים לנו בתקופה זו, כך שהשימוש במערכת יהיה רב והלמידה המקוונת תהיה כלי מרכזי".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
ממשיכים לנגן, צומחים מחדש: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תערוך יום פעילות קהילתי-מוזיקלי מיוחד לילדים המפונים ומשפחותיהם ב-Ono music בקריה האקדמית אונו
במטרה לסייע לתלמידי מוסיקה המפונים מביתם לחזור לשגרה מוזיקלית, תערוך...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
She Ted - נערות ונשים מדברות חדשנות
אחת לשנה, בחודש מרץ, יתקיים פורמט She Ted שהגתה ומובילה...
הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית 'המסייעת' של מרכז השלטון המקומי זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית והיוקרתית למצוינות במשאבי אנוש
'המסייעת', פלטפורמה דיגיטלית שפותחה לצורך תגבור כוח אדם במוסדות חינוך...
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"...