Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נשיא המדינה מר ראובן רובי ריבלין הגיע הבוקר לביקור בעיר בת-ים

נשיא המדינה מר ראובן רובי ריבלין הגיע הבוקר לביקור בעיר בת-ים
קרדיט צילום סטילס: קובי גדעון / לע"מ

נשיא המדינה מר ראובן רובי ריבלין הגיע הבוקר לביקור בעיר בת-ים, בהזמנת ראש העיר צביקה ברוט.

הנשיא הגיע לשמוע על ההצלחה של העיר בניהול משבר הקורונה, וכדי לתמוך במיזם ״העסק של כולנו״ שנועד לעזור לעסקים קטנים בשיתוף פעולה בין פייסבוק ישראל, הפורום החברתי-כלכלי ועירית בת-ים.

בפתח המפגש ציין הנשיא בפני ראש העיר והנוכחים את ההתפתחות שעוברת העיר מאז ביקורו הקודם בה, וציין כי בילדותו הגיע עם חבריו מירושלים במיוחד כדי לבלות בחוף הסלע בעיר.

במהלך הביקור קיבל הנשיא סקירה מראש העיר צביקה ברוט, וכן מממונה הקורונה בעיר ומפקד המשל״ט שלומי חזוני, על פעילות העיר בזמן משבר הקורונה, כולל הצלחת המודל הבת ימי שהועתק גם לערים אחרות והסיוע שהעניקה בת-ים לרשויות אחרות בזמן המשבר.

הנשיא ריבלין ציין כי ״יצרתם פה בעיר מערכת ששמה הולך לפניה בכל הארץ. אתם נותנים פתרונות לאוכלוסייה שאם לא יהיה מי שידאג לה, היא תופקר. היום יותר ויותר אנחנו רואים שהמערכות העירוניות בהובלת השלטון המקומי הפכו להיות הקשר בין האזרח לרשות, וזאת כתוצאה מהקורונה, היום הרשות המקומית היא זו שנותנת את הפתרונות."

קרדיט צילום סטילס: קובי גדעון / לע"מ

במהלך הביקור הציגו מנכ״לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, וסמנכלית הפורום הכלכלי-חברתי יפעת זמיר, את המיזם החשוב שזכה להצלחה גדולה, ואשר בת-ים היתה חלק מהפיילוט שבו ניתן סיוע לעסקים הקטנים לעבור לעולם הדיגיטלי.

הפרוייקט העניק לעשרות עסקים מקומיים כלים חדשים, וליווי ע"י מנטוריים מקצועיים שסייעו להם וליוו אותם בתחומים שונים על בסיס עשרות הדרכות בנושא דיגיטציה בעסקים.

כשהמטרה היא לעזור לעסקים הקטנים המקומיים בתקופה מורכבת זו – לא רק לשרוד את משבר הקורונה, אלא גם לנצל את המצב בגדי לעשות קפיצה ביכולות הדיגיטליות – דבר שיסייע להם רבות גם בעתיד.

גם כמה בעלי עסקים שהגיעו למפגש סיפרו כמה עזר להם המיזם, וציינו כי הוא אחפש שלהם להתמודד בצורה טובה יותר על החיים שלאחר הקורונה.

ראש העיר העניק במהלך המפגש את מפתח העיר לנשיא המדינה, ואמר לנשיא ריבלין כי ״הוספת הוד והדר למוסד הנשיאות בשבע השנים שלך בבית הנשיא. אנו מודים לך עלעול ותל למען עם ישראל, ועל עמידתך לצד העיר בת-ים בימים אלה של התחדשות והבראה״.

הנשיא ריבלין סיכם בדבריו ואמר: "היום ברור לנו, כשמה של היוזמה היפה הזו, ששיקום הכלכלה והמגזר העסקי, זה "העסק של כולנו". שהכאב של העצמאים ובעלי העסקים הקטנים, נפגעיו העיקריים של המשבר הכלכלי, הוא "העסק של כולנו". שהעסקים הקטנים זה הביזנס שלנו, צינור החמצן של הכלכלה הישראלית כולה. היוזמה רותמת את כל החדשנות והיצירתיות הישראלית, והופכת אתגר מורכב וקשה – להזדמנות אדירה. לא רק מתוך שותפות הגורל והערבות ההדדית ביננו, אלא מתוך ההבנה שבעלי העסקים הקטנים בישראל הם ההווה והעתיד הכלכלי שלנו. המנוע של המשק הישראלי, ומקור ההכנסה עיקרי של אלפי משפחות בכל רחבי הארץ. אתם הבנתם שצריך לדלג על דור, ולחבר לטכנולוגיה ולשימוש בה, את העסקים הקטנים."

ראש העיר בת ים, צביקה ברוט הוסיף: ״תושבי בת-ים מודים לנשיא המדינה על ביקורו, שנועד לחזק את התושבים בכלל ואת בעלי העסקים בפרט בימים לא פשוטים אלה.  הצגנו לנשיא את המודל הבת-ימי להתמודדות עם הקורונה, שכיום מיושם בערים רבות ברחבי הארץ, ואשר סייע לנו לשמור על רמת תחלואה נמוכה בעיר.

ביקור הנשיא מהווה גם זריקת עידוד לבעלי העסקים בבת-ים, הנוטלים חלק במיזם העסק של כולנו. במסגרת זו אנו מאמינים שנצליח לסייע לעסקים רבים יותר לבצע את ההתאמות למעבר לעולם הדיגיטלי, ולהתאים את עצמם הן לתקופת הקורונה הנוכחית, והן לשינויים בהרגלי הצריכה שיבואו בהכרח בעקבותיה״.

קרדיט צילום סטילס: קובי גדעון / לע"מ
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
"תמונות מחיי אישה" - תערוכת יחיד לאמנית דבי אשרת בטרמינל העיצוב, בת ים
רחוב אהוד קינמון 32 בת ים פתיחה חגיגית : יום חמישי,...
פינוי בינוי: אורון נדל"ן תבנה במתחם הדדי בבת ים פרויקט הכולל כ- 456 דירות חדשות
חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות המקדמת פרויקט פינוי...
מבצע מיוחד של השיטור העירוני והמחלקה הווטרינרית בבת-ים: נתפסו 880 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל
לקראת החגים יצא לדרך מבצע חשוב בעיר בת-ים. את המבצע...
מובי - מוזיאוני בת ים מציגים : ״אל תאמרו מים מים״
אוצרת: הילה כהן-שניידרמן פתיחה חגיגית : 5.5.23 בשעה 12:00 נעילה: 3.6.2023 הכניסה חופשית אמנים.ות:...
מובי - מוזיאוני בת ים מציגים : חמש הספֵרות של מתי גרינברג
תערוכה רטרוספקטיבית לאמן מתי גרינברג פורסת חמישה עשורים של עשייה...
עיריית בת-ים תציין בשבוע הבא את שבוע האקדמיה בעיר
עיריית בת-ים בשיתוף עם מינהל החינוך ומרכז הצעירים בתיה, תציין...
הושלם בהצלחה: משטרת בת-ים עצרה בסוף השבוע חוליית גנבי כלי רכב בעיר
לאחר עבודה מאומצת שנמשכה שבועות ארוכים, הצליחו שוטרי תחנת בת-ים,...
תושבי בת-ים ציינו השבוע את חג הסגד בחגיגה גדולה כחלק מהמסורת האתיופית
מאות תושבי העיר הגיעו השבוע לאודיטוריום על מנת לחגוג את...
איך להיפרד ולהישאר בחיים?
לרגל יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, ארגון המיילדות בישראל...
העיר בת-ים תציין את יום המאבק באלימות כלפי נשים בשבועיים של אירועים תחת הסיסמה "בת-ים משמיעה קול"
ביום חמישי ה-25.11.22 יצוין יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי...