Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סדרות קומיות אמריקאיות על זמניות

סדרות קומיות אמריקאיות על זמניות
מקור PIXABAY

כמעט ואין אדם שלא נהנה מקומדיות. לרוב, מדובר בז'אנר המתובל לא רק בצחוק, אלא גם ברגעי דרמה וקטעים מרגשים, אשר מספקים לצופה את "החבילה המלאה" עם אקסטרה הומור. בדיוק מסיבה זו, ריכזנו עבורכם שלוש סדרות קומיות אמריקאיות על זמניות, המהוות מעין קונצנזוס לא רק בארה"ב, אלא גם בכל רחבי העולם.

סדרות קומיות אמריקאיות על זמניות
מקור PIXABAY

סיינפלד

"סיינפלד" היא סדרה קומית אמריקאית משנות ה-90, אשר נחשבת לקומדיית המצבים הפופולרית ביותר ששודרה עד כה. הסדרה נוצרה על ידי לארי דיוויד וג'רי סיינפלד – אשר גם מככב בה בתפקיד הראשי. הסדרה למעשה עוקבת אחר סיינפלד וחבריו – ג'ורג' קונסטנזה, קוזמו קריימר, איליין בניס – חברתו לשעבר של סיינפלד, והשכן התמהוני של סיינפלד – ניומן, כאשר מרבית האירועים בסדרה מתרחשים בביתו של סיינפלד, הממוקם בחלקה הצפון-מערבי של מנהטן. "סיינפלד" היא סדרה הרצופה בלא מעט סצנות מצחיקות, שלא לומר הזויות, כמו גם בקטעי הסטנדאפ של ג'רי סיינפלד, אשר מופיעים בין המעברים בסדרה. הסדרה לא רק זכתה להצלחה מסחררת ולפופולריות רבה ברחבי ארה"ב, אלא גם בפרס אמי לסדרת הקומדיה הטובה ביותר. בנוסף, בשנת 2002, דורגה הסדרה במגזין הטלוויזיה הנחשב TV Guide במקום הראשון ברשימת 50 סדרות הטלוויזיה הגדולות ביותר של כל הזמנים.

 המשרד

"המשרד" היא מעין קומדיה מוקומנטרית (דוקומנטרית מבוימת) בת תשע עונות, אשר עוקבת אחר אירועי היומיום המתרחשים במשרד של חברה להפצת נייר בפנסילבניה. הסדרה, אשר זכתה בפרס אמי, מתמקדת בעיקר בעובדי המשרד ובבוס ההזוי שלהם, מייקל סקוט (בכיכובו של סטיב קארל), ומעמידה את הדמויות האדישות והמשועממות בפני מגוון של מצבים מוזרים, שלא לומר מביכים. סקוט, המנהל הנלהב יתר על המידה, הוא אדם אינטנסיבי ולא יעיל במיוחד, אשר לוקח את ענייני המשרד ברצינות רבה מדיי וברוב המקרים גורם ליותר נזק מתועלת.

 מופע שנות ה-70

"מופע שנות ה-70" היא קומדיה פופולרית במיוחד ובין המוצלחות ביותר בעשורים האחרונים. מדובר בקומדיית מצבים זוכת פרס אמי, אשר עוקבת אחר חבורה של בני נוער החיים בוויסקונסין בשנות ה-70: אריק פורמן, סטיבן הייד, ג'קי ברקהרט, מייקל קלסו, דונה פינסיוטי ונער זר הזוכה לכינוי "פז". מקום הבילוי המועדף על החבורה הוא המרתף בבית הוריו של אריק פורמן, בו הם מעשנים קנאביס, צופים בטלוויזיה ומותחים אחד את השני. הסדרה מתובלת לא רק בהומור, אלא גם במערכות יחסים מורכבות, חלקן רומנטיות, המתקיימות בין החבורה – כאשר הבולטת בהן היא זו הנרקמת בין אריק פורמן הגרום לבין דונה פינסיוטי המושכת. אין ספק כי אם טרם יצא לכם לצפות בסדרה – זה בדיוק הזמן להשלים את הפערים.   

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...