Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סניף שני לתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' בפתח תקוה

סניף שני לתנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'  בפתח תקוה
באדיבות כנפיים של קרמבו

רמי גרינברג, ראש העיר: "גאווה גדולה עבורנו לפתוח עוד סניף של כנפיים של קרמבו בעיר פתח תקוה המחנכת לערכים של קבלת השונה, סובלנות ועזרה לזולת. אין ספק שהצד הנותן הוא גם הצד המקבל. יישר כח!״

באדיבות כנפיים של קרמבו

בתום חופשת הקיץ הארוכה במהלכה גויסו והוכשרו בני נוער פעילים בתנועה להובלת סניף נוסף בעיר – נפתח השבוע בהתרגשות גדולה ובהצלחה רבה, סניף שני של 'כנפיים של קרמבו' בעיר פתח תקוה!

'כנפיים של קרמבו' הינה תנועת נוער המשלבת צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות משותפת מלאה. התנועה מונה מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ. בתנועה נפגשים בני נוער מהחינוך הרגיל ומהחינוך המיוחד, פעם בשבוע לפעילות חברתית שמחה ומעצימה, עם הרבה אהבה וערכים.

הפעולה הראשונה הייתה בנושא "היכרות" היות וכל חברי הסניף הם פעילים חדשים בתנועה. החיבור בין החניכים (ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים) לחונכים היה מידי. למתבונן מהצד ניכר היה כי מפלס ההתרגשות והציפייה עלה לשיאים חדשים, כשלמקום הפעילות החלו להגיע רכבי הסעות החניכים. אחד אחרי השני התקבלו החניכים בזרועות פתוחים של החונכים אליהם צוותו בשלב ההכנה. ניתן היה להתבלבל ולחשוב שמדובר בחברים המכירים כבר שנים. המבטים מלאי החששות התחלפו עד מהרה, בקולות של שירה וצחוק שמילאו כל פינה באולם.

ראש העיר, רמי גרינברג, מסר לפעילי התנועה: ״גאווה גדולה עבורנו לפתוח עוד סניף של 'כנפיים של קרמבו' בעיר פתח תקוה המחנכת לערכים של קבלת השונה, סובלנות ועזרה לזולת. נמשיך לקדם את תנועות הנוער בעיר, לסייע להן ולאפשר לבני הנוער לפעול במסגרות ערכיות ועשירות בתכנים ובעשייה. אני מאחל לכל המדריכים והחניכים ב'כנפיים של קרמבו' המשך פעילות מהנה ותורמת. אין ספק שהצד הנותן הוא גם הצד המקבל. יישר כוח!״.

טליה הראל בז'רנו, מנכ"לית התנועה, פנתה לאורחים בהתרגשות: "אני מתרגשת מפתיחת הסניף השני של 'כנפיים של קרמבו' בעיר פתח תקוה. אני שמחה לראות שהבשורה שתנועת הנוער המיוחדת שלנו מובילה, של הכלה ושילוב, מחלחלת בכל רבדי החברה. אני רוצה להודות לראש העיר ולצוות הנפלא שלו, שהגדילו לעשות ויחד פתחנו סניף נוסף בעיר, שייתן מענה לעשרות בתי אב המשוועים לפעילות חברתית עבור ילדיהם מהחינוך המיוחד, כמו גם לבני נוער רבים שייהנו ממסגרת חברתית משולבת ומעצימה בעיר."

רפי דהן, המשנה לראש העיר וראש אגף חברה ונוער, שנכח בטקס הפתיחה המרגש של הסניף, אמר: "אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקוה מעודד את בני הנוער להיות מעורבים ומשפיעים הקשובים לזולת ותורמים לחברה. פתיחת סניף נוסף של 'כנפיים של קרמבו' בעיר מעידה כי בני הנוער אכן שואפים להיות מעורבים ומשפיעים וזה בהחלט מחמם את הלב. הפעילות של תנועת הנוער הייחודית 'כנפיים של קרמבו' מרגשת, ייחודית ומובילה שינוי חברתי יחיד מסוגו. אני מאחל הצלחה והמשך עשייה פורייה לכל החניכים והמדריכים״.

שמחת החיים שהורגשה באוויר, הכניסה את כולם ל"מעגל המוראלים" הראשון שלהם. המוראלים הם שירי התנועה שמתחילים ומסיימים כל פעולה. עשרות פעילים יצרו ביחד מעגל אחד גדול, ולראשונה בצעו בקולי קולות את השירים שרק עתה למדו. האווירה האוהבת והסוחפת, חיברה את כולם למעגל חברים חדש.

כשפגשנו את נועה רייס מעודד, 27, מרכזת הסניף הבוגרת בסוף הפעולה, הבחנו בחיוך הרחב שעל פניה, שהגיע אחרי חודשים של עבודה מאומצת של הכשרות חונכים ומדריכים וציפייה גדולה לקראת שנת הפעילות הראשונה של הסניף החדש: "פתיחת הסניף השני בעיר מאפשרת לנו להגדיל את כמות החניכים, החונכים והמדריכים ולחשוף את פעילות התנועה המבורכת ליותר אנשים בחברה הישראלית."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...