Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עבודה מהבית: המקצועות שיאפשרו לך לעבוד בפיג'מה

עבודה מהבית: המקצועות שיאפשרו לך לעבוד בפיג'מה
קרדיט pixabay

חלום שלכם להתעורר שעתיים אחרי כולם, להכין לעצמכם קפה בדיוק כמו שאתם אוהבים, לשים ביוטיוב את השיר האהוב, לנעול נעלי בית ולהתחיל את יום העבודה? ובכן יש חלומות שניתן להגשים ועל כן טוב לדעת שדווקא בעידן הטכנולוגי הבית יכול להיות המשרד הטוב ביותר, וזאת בין היתר בזכות האינטרנט שמסייע לעבוד מול לקוחות, בזכות הרשתות החברתיות שמסייעות לפרסם ובזכות תוכנות שמסייעות לקיים שיחות ועידה. אז איזו משרה תשאיר אותכם בבית ותרגיע את חשבון הבנק? להלן כמה הצעות:

עבודה מהבית: המקצועות שיאפשרו לך לעבוד בפיג'מה
קרדיט pixabay

מאפרים מקצועיים

ת"א עיר האפשרויות הבלתי נגמרות מציעה גם לכם לבנות קריירה בתנאים שלכם ועל כן אם תחום האיפור מרתק אותכם, ואם מבקשים להבין מעבר להצללה נכונה והתאמה של מוצרי איפור לגוון של העור, מוטב שגם אתם תעשו מתחום האיפור קריירה. עם קורס איפור מקצועי בתל אביב גם אתם תזכו לקבל לקוחות פרטיים בבית ובו זמנית לשלב עבודות איפור חיצוניות. מצד שני, במקרה זה כבר לא תוכלו להישאר בפיג'מה, אלא תידרשו להפגין מעט יותר השקעה.

גרפיקאים

אתם קוראים עיתון אך בעיקר מבקרים את הגרפיקה, אתם רואים עם הילד סרט ובעיקר מעריכים את עבודת האנימציה, אתם מקבלים הזמנה לחתונה ויש לכם מה לומר על העיצוב? ובכן הגיע הזמן שתעשו משהו עם המשיכה לעולם הגרפיקה. לא מעט קורסים מציעים היכרות עם מגוון תוכנות גרפיות שימושיות, כך שמהר מאוד תוכלו לעבוד מהבית כמעצבים גרפיים. מדובר בתחום מרתק, מבוקש ושמוביל להכנסה נאה.

תפעול דפים עסקיים

אתם כל היום בפייסבוק וטובים בקריאייטיב? ובכן הגיע הזמן שתעשו מכך כסף. כיום לא מעט חברות מחפשות עצמאיים שיתחזקו עבורם את הדף העסקי. סה"כ צריך לארגן כשניים שלושה פוסטים מדי שבוע ולהיות זמינים לפניות של הגולשים. מכאן שאם רק תמצאו כמה לקוחות, תוכלו לעבוד מעט (בכול שעה רצויה) ולהרוויח משכורת נאה.

כתיבת תוכן

אתם אוהבים את המילה הכתובה, שמחים על כל הזדמנות להביע את הדעה שלכם ונהנים משילובי מילים? ובכן טוב לדעת שכיום תחום השיווק האורגני נעזר לא מעט בשילוב מאמרים באתרים, בפרסום פוסטים ברשתות החברתיות וכדומה. מכאן שניתן להיות כותב תוכן, כותב פוסטים, מראיין וכדומה. כמו כן, תשקלו להקים בלוג משלכם (בכל נושא שמעסיק אותכם) ולהרוויח משיתוף פעולה עם פרסומות ועסקים נוספים.

מבשלים בשכונה

מצד אחד ת"א מלאה במסעדות וקונדיטוריות, אך מצד שני תמיד יש מקום למתחרה הביתי. מכאן שאם יש לכם מעט תושייה, חוש עסקי ויכולת בישול מעולה, ניתן למצוא אזור משרדים ולהציע לעובדים שבו ארוחות צהריים ביתיות, בריאות ולצד מחיר עממי. מהי המסקנה? שבהחלט אפשרי לעשות כסף מתחום מהנה וכמעט מבלי לצאת מהבית.

מתחברים ופועלים

כל היופי שלכל אחד מאתנו יש משהו שהוא יותר אוהב ושאליו הוא יותר מחובר ומהמקום הזה בדיוק צריך לפעול – לבחון אילו אופציות תעסוקתיות וביתיות עשויות להתאים לנו. שנסכם? אם כבר יש לכם פיג'מה מפנקת, רק חסרה עבודה שתהלום אותה – בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...