Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עד כמה אתם מכירים את הפרטנר לזוגיות שלכם?

עד כמה אתם מכירים את הפרטנר לזוגיות שלכם?
קרדיט: pixabay

זוגות מכירים את המשחקים הקצרצרים האלה באירועים שונים, שבהם מנסים להפתיע אתכם ולבחון את הידע שיש להם אחד על השני. בדרך כלל מתקבלות תשובות מצחיקות שיכולות להעביר את הזמן בצורה נעימה. לפעמים חוזרים הביתה מבילוי כזה עם תובנות ולפעמים רק משועשעים מהחוויה. מה היה קורה אילו הייתם מפרגנים לעצמכם שעה שלמה של משחק מבחירה, שמיועד להיכרות הדדית, לשיפור התקשורת ביניכם, להצפת תובנות שונות על עצמכם ועל הזוגיות שלכם, למשחק שמחליף במקרים רבים טיפול זוגי רך או מעין ריענון הידע שלכם על יסודות הזוגיות, אם אפשר לקרוא לזה כך. אטרקציה זוגית כזאת אפשר למצוא בחדר בריחה מיוחד שנועד לזוגות כאלה, ונקרא חדר בחירה, משום שזוהי בחירה של זוגות להיכנס, לאפשר לעצמם זמן איכות זוגי אמיתי ומרענן, ולפענח את סודות הזוגיות שלהם. הצופן הזוגי חדרי בחירה מציעים לכם קונספט ייחודי ומפתיע שאלפי זוגות כבר התנסו בו ואף גילו לעיתים, דברים מפתיעים ומאירי עיניים על עצמם, או שסתם אפשרו לעצמם להיזכר מחדש ברגעים הטובים, המחברים והמפתיעים שבינם לבינם ובכך איפשרו עוד צעד לחיבור,  חיזוק ושיפור התקשורת הזוגית שביניהם.

מתנה שמתאימה לכל הזדמנות

רבים בוחרים לתת מתנה כזאת באירועים מיוחדים ולראות בזה מתנה מקורית ליום נישואים. זה ללא ספק ניסיון ייחודי ואותנטי מאוד שמתחרה בכל רעיון אחר לבילוי זוגי סתמי, והוא משאיר זיכרונות מעניינים וכיפיים לכל זוג. זה מתאים לא רק למטרות עמוקות יותר של סיעור מוחות מעמיק כשרוצים לפתור בעיה בדרך משחק קליל יותר, אלא גם לתחזוקה שוטפת של מערכת היחסים שלכם כדי שתוכלו לאוורר דברים מדי פעם באווירה נעימה, וללא גורם מתווך. גם אם אתם לא מהזוגות שנוהגים לעשות דברים כאלה בתכיפות, אין ספק שאחת לכמה זמן זה מרענן וממריץ להכניס מעט פלפל לזוגיות שלכם ולאתגר את עצמכם במסלול זוגי לחיבור מעצים ומהנה בחדר בחירה ולא בריחה. אפשר לבוא לשם ללא ציפיות מיוחדות או מטענים רגשיים ואפשר להחליט מראש שזהו המקום שבו מותר לדבר על דברים בצורה קונסטרוקטיבית כדי לפתור ולאוורר קצת את מה שביניכם.

הפעילות בצופן הזוגי, היא רק תירוץ טוב לתקשר

לפעמים משחקים כאלה משמשים חוויה זוגית ליום הולדת, שבה מחליטים לאתחל את מערכת היחסים כדי שתוכלו לנקות כל מה שנדרש, בקטנה, ולחזור הביתה עם מצברים מלאים רצון טוב. יש זוגות שבחרו בחדר הבחירה הזה במפורש על מנת לסדר את המחלוקות ביניהם בדרך בונה ולשחק, כדי למצוא תשובות ודרכים לפתרון גם מחוץ לקופסה. אם אתם נמצאים בזוגיות שמאפשרת לכם הזדמנות כזאת, זה בדיוק המקום בשבילכם. הצופן הזוגי חדרי בחירה הוא המקום בשבילכם לשפר זוגיות.

ולאלה מכם שגרים ממש רחוק, כמו באילת וברמת הגולן, וקצת מתעצלים לנסוע רחוק כדי לחוות את החוויה הייחודית הזו, יש היום גם חדר בחירה בקופסא. הערכה נקראת "הדייט שתפס אותי", בתוך כל קופסא יש 7 תחנות. אחד מבני הזוג, זה שרוצה להפתיע את בן/בת הזוג, מארגן סלסלת פיקניק, בקבוק יין ושתי כוסות, ופשוט יוצאים למקום כייפי ומגניב, כדי לבלות בו ביחד זמן איכות שנבנה למען החיבור הזוגי. זה שאמור להפתיע, פותח את הקופסא, מחביא את 7 התחנות הממוספרות, בכל מיני מקומות (נניח על החוף, במקומות שונים), וכשמוצאים את התחנות, מתחילים לעשות את התהליכים המקסימים לחיבור הזוגי. בנוסף תמיד כיף לקנח בשתייה ובאוכל המנחם, למען החיבור הזוגי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...