Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עוגות חגיגיות בסטייל – הטרנד שמשגע את הישראלים

עוגות חגיגיות בסטייל – הטרנד שמשגע את הישראלים
קרדיט: תמר על ההר

עוגות מעוצבות הן טרנד מצליח מאוד בחברה הישראלית של ימינו. כולם רוצים לעשות שואו באירוע המשפחתי, עם עוגה מרשימה שמצטלמת מושלם לאינסטגרם. בדיוק בשביל זה קיימות חברות מקצועיות אשר מביאות כל חלום על עוגה לכדי מציאות מהממת. כדי שלצידכם יעמוד מומחה בתחום, אתם מוזמנים לפנות אח תמר על ההר – עוגות לרגעים יפים.

עוגות חגיגיות בסטייל – הטרנד שמשגע את הישראלים
קרדיט: תמר על ההר

עוגת חתונה שתפיל את האורחים שלכם

כמו כל אירוע משפחתי, גם זוגות צעירים לפני חתונתם רוצים להשקיע במסיבה מושלמת שתיצור רושם חסר תקדים על האורחים. כחלק מההכנות, גם עוגות חתונה מרשימות עושות חזרה לחיינו בשנים האחרונות. עוגות החתונה הן לא רק קינוח טעים ואיכותי, אלא ממשיכות לקיים מסורת ארוכת שנים לפיה הזוג הצעיר מתחיל את חייו המשותפים בביס מעוגה מתוקה וטעימה.

רחבת ריקודים משודרגת

חתונות מושקעות וייחודיות כוללות גם עוגת חתונה וגם שולחן מתוקים המתפקד כאטרקציה מרכזית לאורך המסיבה כולה. אתם רוצים לשמור על האורחים שבעים, אנרגטיים ומרוצים גם בשעות הקטנות של הלילה, ולכן הצבת שולחן קינוחים בסמוך לרחבת הריקודים, היא פתרון מושלם. השולחן מעוצב בקפידה לפי קונספט וצבעי הארוע, עם מגוון רחב של קינוחים וממתקים מסוגים וצבעים שונים. האורחים שלכם ייהנו לצלם את השולחן, להצטלם איתו, וכמובן גם לאכול מהשולחן לאורך כל הערב. את החגיגה שלכם אף אחד לא ישכח אחרי שולחן הקינוחים המרשים שהזמנתם.

עוגות מושלמות לילדים ולגדולים

למרות החזרה המרשימה של הטרנד המתוק לעולם החתונות, אי אפשר לשכוח את קהל היעד החשוב ביותר בעולם המתוקים – הילדים. אין ילד שלא אוהב לאכול עוגות יפות וממתקים צבעוניים ומיוחדים. כיום, עוגת בת מצווה או עוגת בר מצווה שונות לגמרי מהעוגות הביתיות שמוכרות לנו מהילדות. לילדים של היום יש ציפייה לקבל עוגות מרשימות ומיוחדות, בלי לוותר על הטעם. עוגות בעיצובים אישיים על פי טעמו של הילד ותחביביו, הן הפתעה מיוחדת לחגיגה של פעם בחיים ואטרקציה נהדרת לאורחים. יום בר או בת המצווה הוא מרגש מאוד ואת שיאו אתם יכולים לחגוג עם קינוח אישי ומיוחד לילד או לילדה. אין ספק שהילדים ייהנו מהעוגה, אבל אל לנו לשכוח גם את המבוגרים שבחגיגה, אשר יזכו לביס מעוגה איכותית ומפתיעה שנאפתה ועוצבה על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון.

בין אם אתם מעוניינים להזמין עוגת בר מצווה או מתוקים אחרים, אתם מוזמנים לפנות אל תמר על ההר. סטודיו תמר על ההר נפתח בשנת 2005 על ידי תמר רגב. מאז ועד היום הסטודיו מעניק רגעים קטנים של אושר למשפחות באירועים המשמחים ביותר של החיים. עוגות מיוחדות בעיצוב אישי ושולחנות קינוחים מעוררי התפעלות הופכים כל אירוע לחגיגה של צבעים וטעמים ברמה מקצועית מושלמת וטעם בלתי נשכח. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 054-4328170

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...