Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב דלתות כניסה

עיצוב דלתות כניסה
קרדיט - freepik

עיצוב דלתות כניסה הוא תחום עיצוב פנים שבא עם קו מחשבה מאוד ברור המתייחס לרושם הכי ראשוני אודות המבנה (בית/משרד וכו). בין אם מדובר על עיצוב דלתות  לבתים מפוארים, או בין אם מדובר על עיצוב דלתות כניסה למשרדים יוקרתיים, הפן העיצובי של דלת הכניסה תמיד יהווה את הרושם הכי ראשוני אודות המבנה. לכן, תחום עיצוב זה מורכב מהרבה מאוד גורמים, בין אם הם חיצוניים לנכס (כמו למשל האווירה העיצובית של לובי הכניסה בבניין וכדומה), וכמו כן גם בגורמים פנימיים של המבנה – (עיצוב הפנים של המבנה). מלבד התחשבות בגורמים הנ"ל, איכות העיצוב נמדדת גם בעמידות המראה של הדלת, לכן כדאי שנקדיש כמה מילים על תהליך ייצור הדלתות ומדדי האיכות. בואו להכיר את חברת אלידור המייצרת ומוכרת מבחר ענק של דלתות כניסה מעוצבות

קרדיט – freepik

תהליך הצביעה

הטבעת הצבע בפלדת הדלת נעשה בחום גבוה של כ 220 מעלות צלזיוס בתהליך שנקרא "צביעה אלקטרוסטטית". בתהליך הנ"ל הצבע מוטמע בפלדת הדלת והופך לחלק בלתי נפרד ממנה לאורך עשרות שנים.
שיטה זו, מעניקה לדלת עמידות רבה, גם אם מצד שינויים קיצוניים במזג האוויר, וגם מפני גורמים נוספים אחרים. מדד עיצובי נוסף, זה כמובן הטכנולוגיה בה נעשה שימוש. כל דלת מעוצבת מתחילה בתהליך ייצור ייחודי, וכל תהליך ייצור ייחודי מתחיל בחומרי גלם מתאימים, בטכנולוגיה ייעודית, וכמובן באנשי מקצוע מומחים. בחירת חומרי הגלם צריכה להתבצע על ידי גורמים מקצועיים, כיוון שבכל אחד מחומרי הגלם בתהליך עיצוב דלתות ישנן רמות איכות שונות המשפיעות באופן ניכר (אך לא תמיד גלוי לעין) על עמידות התוצר המוגמר.

כמובן שיש סגנונות שונים בתחום עיצוב דלתות הכניסה, לכן, מן הראוי שנקדיש כמה מילים על סגנונות העיצוב החמים והנחשקים בתחום.

עיצוב דלתות כניסה במראה הייטקיסטי

המראה ההייטקיסטי מתאפיין בסגנון מתוחכם, מינימליסטי, ואידיאלי להרבה מאוד סוגי עיצוב פנים שונים. בדרך כלל המראה ההייטקיסטי מורכב מחומרי גלם כמו פלדה, אלומיניום, זכוכית עבה, ועוד חומרי גלם משובחים נוספים. במראה ההייטקיסטי, חומרי הגלם משתלבים יחד בצורה מתוחכמת ויוצרים מראה חדש ומהודק שמשדר יוקרה ותחכום. כמו כן, סגנון עיצוב זה מתאפיין באלמנטים גרפיים מרהיבים ומתוחכמים וצבעים ניטרליים ואלגנטיים שנעים בין גווני אפור, לבן, שחור, כסף – מוזהב וכו…

עיצוב דלתות כניסה בסגנון וינטג' קלאסי

וינטג' הוא סגנון עיצובי שבא להדגיש את היופי שמאפיין אובייקטים עתיקים.

זהו סגנון עיצוב פנים המתאים לאנשים שמעריכים את היופי ה"מיושן", "הפשוט" כביכול, אך הכל כך מקסים! דלתות כניסה בסגנון וינטג' יהיו כאלה המאופיינות בדפוסים  מתונים יותר, קלאסיים יותר – פחות חדים ויותר "אמנותיים". סגנון עיצוב זה מייצר רושם ראשוני עדין ו"חם" יותר. הצבעים הבולטים בסגנון הוינטג' יהיו לרוב – חום, חום כהה, לבן, לבן שמנת, שקוף – (זכוכית עבה) וכו. לעומת הסגנון ההייטקיסטי שמשדר מראה אלגנטי ומתוחכם יותר, מראה הוינטג משדר חמימות ועדינות קלאסית פשוט מקסימה.

הסגנון האישי שלכם בעיצוב פנים

אז אחרי שדיברנו על כמה מושגי יסוד ומדדי איכות בנושא זה. כמו גם לאחר שדיברנו על סגנונות עיצוב עיקריים בתחום, הגיע הזמן לגבש דעה משלכם בנושא.  אם הבית או המשרד שלכם מעוצב בסגנון יותר אלגנטי ומתוחכם, יכול להיות שתרצו דלת מעוצבת בהתאם לעיצוב הכללי של הבית/משרד שלכם. אם הנטייה שלכם הוא לסגנון עיצוב יותר עדין וחם, מן הסתם שתרצו את הדלת המעוצבת החדשה שלכם בהתאם.

כמה מילים בנושא הבטיחות בדלתות כניסה

כמובן שיש להתחשב בכל מה שנוגע למערכות נעילה מתקדמות כשזה מגיע לדלת הכניסה שלכם. עיצוב המוצר מתבצע תמיד תוך כדי התחשבות בכל גורמי הבטיחות של דלת הכניסה, וזה הוא פרמטר חשוב נוסף בבחינת איכות העיצוב של הדלת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...