Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיצוב הבית – כי שינוי מתחיל מבפנים

עיצוב הבית – כי שינוי מתחיל מבפנים
קרדיט: Pixabay

כולנו מכירים את התחושה של הצורך בשינוי, היא יכולה להתבטא בשינוי והטמעה של הרגלים חדשים כמו שינוי בתזונה או אימוץ תחביבים חדשים, שינויים במראה החיצוני כמו החלפת המלתחה או צבע השיער והיא יכולה גם להגיע בשינוי הסביבה שלנו, כמו חלל המגורים. אז בין אם אנו מעוניינים בסידור מחדש של חדר השינה או שינוי כללי יותר של כל הבית, כמו עיצוב פנטהאוז מחדש או שיפוץ הדירה, העבודה תמיד תצא טובה יותר עם עזרה של איש או אשת מקצוע. מעצבי הפנים עובדים על מנת להקים את הרעיונות שלנו לחיים. ראשית, פנייה אל מעצבי פנים יכולה לעזור לנו לחשוב על קו עיצובי לחלל אותו אנו רוצים לשנות. שנית, במידה וכבר יש לנו חזון עבור הנכס או החלל המיועד לשיפוץ, מעצבי הפנים יכולים לסייע ולהציע הצעות מנקודת הראייה של אנשים העוסקים בתחום. הם יודעים להגיד לנו מה מתאים יותר או פחות, אילו מהרעיונות שלנו ניתן ליישם ואילו מהם לא יסתדרו, בין אם מבחינה כלכלית, מבחינת השטח הזמין הקיים או מבחינה עיצובית.

יצירת איזון בין הפנים לחוץ

אבל עיצוב פנים הוא לא הכל, בשביל שינוי אמיתי כדאי לעבוד גם עם אדריכל או אדריכלית שיוכלו לוודא כי הקו העיצובי בו אתם מעוניינים יכול להתקיים עם מבנה הנכס עצמו. היתרון של שכירת אשת מקצוע שהיא אדריכלית ומעצבת פנים, כלומר, מתמחה בשניהם, הוא שתוכלו לבצע שיפוץ מקיף, או תכנון מקדים של הבית או הדירה עוד בשלבי הבנייה. כמו כן, עבודה עם אשת מקצוע אחת בעלת ידע בשני התחומים חוסכת לא רק זמן וכסף, אלא גם את הדו שיח בין שני בעלי מקצוע שונים שלא בהכרח יודעים בצורה מיטבית את העבודה אחד של השני. אדריכלית שהיא גם מעצבת פנים תדע לזהות את השפה העיצובית בה אתם מעוניינים וליישם אותה על כלל ההיבטים הכלולים – תכנון המבנה ותוכנית המתאר של הנכס, מפרטי נגרות ובחירת חומרים, ואפילו, להגיע עד הפרטים הקטנים הכוללים את מיקום וסידור הרהיטים והוספת הנגיעות האישיות.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר

מוכנים לשנות את פני השטח של הנכס שלכם? זה הזמן למצוא את בעל המקצוע המושלם שיעבוד בצמוד איתכם להגשמת החזון שלכם. אם אתם מחפשים אדריכלית בחיפה שהיא גם מעצבת פנים, סטודיו נועה גרייזמן אדריכלות ועיצוב פנים הוא המקום המושלם עבורכם. הסטודיו מציע תכנון וליווי מקיף עבור בעלי בתים חדשים, החל משלב בחירת המגרש ועד לסגירת כל הקצוות והפרטים הקטנים. כמו כן, הסטודיו מציע גם תכנון מפורט ומקיף של עיצוב מחדש של בתים קיימים. פניה אל הסטודיו תבטיח שהעבודה תעשה לא רק בצורה מקצועית ואיכותית, אלא גם תעמוד בכל ההיתרים ותוודא שהכל נעשה לפי תקני הבטיחות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
חוזרים לבית הספר: ארוחות ב-25 ש"ח בקניון רננים
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע...
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
להיט בובות הסקוושימלו שכבש את ילדי העולם לראשונה ביריד לילדי ישראל
יריד בובות הסקוושימלו יפתח לראשונה בקניון עופר רחובות הלהיט שכבש את...