Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית פתח-תקוה מצטרפת למהפכת התשלומים ומאפשרת לתושביה תשלום חשבונות בצורה בטוחה ב- bit!

עיריית פתח-תקוה מצטרפת למהפכת התשלומים ומאפשרת לתושביה תשלום חשבונות בצורה בטוחה ב- bit!
קרדיט: דוברות העירייה

מהפכת התשלומים מגיעה לפתח-תקוה:

עיריית פתח-תקוה ואפליקציית bit, בשיתוף האוטומציה החדשה, משיקות אפשרות חדשה לתשלום חשבונות הארנונה. עיריית פתח-תקוה, מאפשרת לכלל תושבי העיר לשלם את חשבון הארנונה עם bit, באופן פשוט, בטוח ומהיר, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי.

עד היום, את תשלום הארנונה עבור תושבי הערים והרשויות המקומיות בישראל, היה ניתן לבצע רק באמצעות הגעה לבנק הדואר או באמצעות אתר העיריה (והקלדת כרטיס אשראי) או במוקד הטלפוני.
החל מהיום יכולים תושבי פתח תקוה להיכנס לאתר העירייה ובבחירת אופציית התשלום פשוט לבחור תשלום באמצעות bit, והחיוב מתבצע מיידית ובמינימום הקלקות. בנוסף, התושבים יוכלו לצפות בפרטי התשלום ישירות ב-bit, לצורך מעקב, בקרה ושליפה מהירה.

החיבור בין bit לעיריית פתח-תקוה התבצע באמצעות האוטומציה החדשה, המפתחת ומספקת שירותי מחשוב מתקדמים ופתרונות דיגיטל לכ- 70% מהרשויות המקומיות בישראל. הפתרונות של האוטומציה החדשה תומכים בשירותים מוניציפאליים בתחומי הגבייה, פיננסים, שכר ומשאבי אנוש, חינוך, חניה, הנדסה ו-GIS ועוד.

רמי גרינברג, ראש עיריית פתח-תקוה: במטרה להקל על תושבי ותושבות העיר ולהנגיש את כלל השירותים לציבור, חברנו באמצעות האוטומציה החדשה ל-bit ואפשרנו לתושבי העיר לשלם את תשלומי הארנונה באופן מהיר, פשוט ונוח, בממשק דיגיטלי נוח ומוכר. עיריית פתח תקוה פועלת במגוון אמצעים כדי להנגיש את כלל השירותים החיוניים לתושב, לרבות שירותים דיגיטליים הזמינים לכל תושב ותושבת באתר העירייה".

עמית דדוש, מנהל יחידת bit:
"אנו שמחים להמשיך לחדש ללקוחותינו ולהרחיב את אפשרויות התשלום ב-bit גם לתשלומי רשויות. שיתוף הפעולה בין אפליקציית התשלומים הפופולרית בישראל לעיריית פתח-תקוה יאפשר לתושבים ליהנות ולשלם ב-bit גם את תשלום הארנונה ותשלומים נוספים בחוויה חדשנית, נוחה ובטוחה."

שלי כהן, מנכ"ל אוטומציה החדשה: "אנו פותחים היום פרק חדש ברמת השירות המוניציפאלי לתושבי ישראל. אוטומציה החדשה פועלת להוספת ממשקים דיגיטליים בדגש על חווית תושב, שמאפשרים לרשויות מקומיות לספק לתושבים שירות בערוצי הדיגיטל הנוחים והנגישים להם ביותר. עיריית פתח-תקווה היא המצטרפת החדשה למהפכת התשלומים באפליקציית bit".

אודות bit
אפליקציית bit היא המובילה בישראל, עם כ- 2.9 מיליון משתמשים פעילים והיקף פעילות יומי הגבוה בפער ניכר מהמתחרים. bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים לאנשים אחרים – באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה. bit, כאפליקציה דינמית המשיכה להתחדש בהתאם לצרכים המשתנים בשוק, והחלה להוביל את מהפיכת התשלומים לעסקים וחברות במגוון תחומים: קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, ביטוח, פנסיה ועוד, והשנה השיקה לראשונה את הארנק הדיגיטלי של bit וכרטיס האשראי bitcard.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
רשת סופר פארם משיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית המשתרעת על שטח של כ 800 מ"ר
ההשקעה בסניף סופר פארם החדש נאמדת בכ 3 מיליון ש"ח רשת...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...