Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עיריית תל אביב יפו והתאחדות המלונות תל אביב רבתי השיקו את קמפיין "חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו

עיריית תל אביב יפו והתאחדות המלונות תל אביב רבתי השיקו את קמפיין "חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילם חיים יפים ברבלט

מחירי לינה אטרקטיביים לצד מגוון הטבות ופעילויות ללא הפסקה עד סוף ספטמבר 2020 לשוהים בבתי מלון בתל אביב-יפו|

מחירים אטרקטיביים במלונות – החל מ 400 ₪ ללילה | סיורי עיריית תל אביב-יפו חינם | שימוש בתל אופן – חינם | שובר לשימוש בכיסא ושמשיה בחוף הים – חינם | 1 +1  במוזיאונים ובמגוון בתי עסק

"חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילום ברק ברינקר

 

עיריית תל אביב-יפו והתאחדות המלונות בתל אביב רבתי מזמינות את הציבור הרחב לבלות במלונות וליהנות ממגוון הטבות חסרות תקדים בעיר ללא הפסקה.

בתי המלון מציעים מחירים אטרקטיביים – החל מ- 400 ₪ ללילה במלונות הפזורים על רצועת החוף, במרכז העיר, או ביפו.  אורחי המלונות בעיר יקבלו כרטיס הטבות, המקנה עשרות הטבות של 1 + 1 באתרי תיירות, מוזיאונים ובתי עסק ברחבי העיר ושלל הטבות חינמיות דוגמת סיורים מרתקים ברחבי העיר, שימוש יומי באופני תל-אופן, שובר לשימוש בכיסא ושמשיה חינם בחופי העיר, קפה ומאפה ועוד.

*ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי:* "תעשיית התיירות המשגשגת של תל אביב-יפו פרנסה עד פרוץ משבר הקורונה אלפי עסקים ועשרות אלפי אנשים. אנו נחושים להחזיר את התעשייה הזו לפעילות, תוך הקפדה יתרה על קיום כללי התו הסגול בחוף הים, במסעדות, בבתי קפה, במוזאונים, ובאטרקציות השונות."

"חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילם חיים יפים ברבלט

ג’ימי זוהר, יו"ר התאחדות מלונות תל אביב רבתי: " המלונות באזור תל אביב- יפו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים, מאז שהשמים נסגרו ואין תיירות נכנסת אנחנו המלונאים מפנים את מאמצי השיווק שלנו לשוק הישראלי. השילוב של בתי המלון, המחירים האטרקטיביים, הים וחווית התייר הייחודית שהעיר ללא הפסקה מציעה, מושכים מדי שבוע יותר ויותר ישראלים. שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב-יפו בקמפיין יביא לעיר תיירים מכל רחבי הארץ ויתרום לכלכלת העיר ולעסקיה. אנו מזמינים את הציבור הישראלי לבוא לחגוג את השנה החדשה וחגי תשרי במלונות העיר."

"חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילם חיים יפים ברבלט

האורחים בעיר מוזמנים ליהנות ממגוון סיורים לגדולים ולקטנים, ביניהם: סיורי מוסיקה, סיורי נוסטלגיה תל אביבית,  סיורים ליליים, סיורי אמנות עיצוב ואדריכלות, סיורי טבע וקיימות עירונית, סיורים בפינות הכי מעניינות של העיר: בשכונת התקווה, נוה צדק, בשכונת עג'מי ביפו, על תוואי הרכבת הקלה, סיורים בנמל תל אביב, בראש ציפור, שוק הפשפשים, רחוב ביאליק הקסום, בשדרות רוטשילד ובשרונה הציורית.

בין הפעילויות הנוספות אותן ניתן לחוות: כדור פורח בתל אביב, סקיי טאון פארק חבלים גני יהושע, שביל העצמאות, החוויה האולימפית, מוזיאון הפלמ"ח, מוזיאון אילנה גור, מוזיאון הטבע, בית ביאליק, ועוד.  זה הזמן גם לבקר בתערוכת "ערך מוחלט" של האמן ג'ף קונס האמן החי החשוב, המשפיע והפופולרי בעולם המוצגת במוזיאון תל אביב, או בביאנלה לאומנות ועיצוב 2020 במוזיאון ארץ ישראל.

כל הסיורים והפעילויות מתקיימים בהתאם לתו הסגול.  

"חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילום שיינה גלוקמן

במנעד הנע בין דוכני אוכל רחוב לבין מסעדות גורמה יוקרתיות, הכולל קשת רחבה של מסעדות המתמחות בבשר, מסעדות איטלקיות, מסעדות ביסטרו צרפתיות, מסעדות מאכלי ים וקונדיטוריות עילית – צמחו להן בתל אביב אושיות קולינאריות ייחודיות, שהופכות את תל אביב-יפו למעצמת אוכל עולמית. מגוון המטבחים בעיר עומד איתן אל מול הסצנות הקולינריות המובילות כיום בעולם.

תל אביב-יפו מציעה מסעדות מכל הסוגים והמינים. החל ממסעדות שף המביאות את העדכניות, הסטייל והתחכום העולמיים, לסועדים אניני הטעם הישראלים עם אוירה בינלאומית עכשווית, ועד שפע מסחרר של דוכני אוכל רחוב ומסעדות עממיות.

השווקים הצבעוניים של תל אביב פתוחים לקהל הרחב ומזמינים את המבקרים להריח, לטעום ולשמוע את החוויה האותנטית של מגוון התרבויות בשווקים השונים ביניהם: שוק הכרמל, שוק התקווה, שוק הפשפשים, שוק לוינסקי, שוק בצלאל, שוק צפון, שרונה מרקט, שוק הנמל בנמל תל אביב, שוק עתיקות ויד שנייה בכיכר גבעון ויריד האמנות בנחלת בנימין.

וכמובן לא לפספס את רצועת חופי הים הקסומים של העיר, הטבע חנן את תל-אביב-יפו במתנה נפלאה: 14 קילומטרים של חוף ים. בחודשי הקיץ החמים מושך אליו החוף אלפי מתרחצים, הנהנים מהמפלט הקריר שמעניקים מי הים, האוויר הפתוח, מהשיזוף וממשחקי ומתקני החוף השונים. בין החופים בהם ניתן לבקר: צוק צפון, מציצים, החוף הנפרד בנורדאו, חוף גורדון, חוף ירושלים, חוף אביב ורבים נוספים.

"חוף עונה" -לעידוד חופשה במלונות תל אביב–יפו
צילום גיא יחיאלי

תל אביב-יפו לא מפסיקה כבר מעל למאה שנים. העיר מציעה שילוב נדיר, גם במונחים בינלאומיים, של חופים זהובים וגנים רחבי ידיים, שפע מופעי תרבות ואמנות לצד חיי לילה שוקקים, מסעדות משובחות, בתי מלון מפנקים, אווירה שאין לה אח ורע בעולם.

מוקד המשיכה האמיתי של העיר נובע מאהבת החיים בה היא משופעת. בתי הקפה עמוסים בהמולה, צחוק ושיח, הרחובות מלאים באווירה של חופש, ויש ריח של יצירתיות באוויר שמצליח להגשים את עצמו בסצנות התיאטרון, המוסיקה והאופנה המקומיות.

רשימת המלונות המשתתפים והרשמה לסיורים, באתר התיירות של תל אביב-יפו 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להתכונן לקיץ ולא בעבודה מפרכת- כך תעשו את זה
כל שנה הדבר חוזר על עצמו. בחורף אנחנו אוכלים ולא...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
עומדים לצידה של ישראל: משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב החליט לתרום, בשם העם הטאיוואני, סכום כסף מכובד לרשויות המקומיות לצורכי חיזוק הביטחון ברשויות עצמן
בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", העם הטאיוואני מציג עמדת תמיכה ברורה...
חגיגת פורים מטורפת בהולה הולה
4 ימים רצופים של מסיבות ומשתה עדלאידע בימים 21-24.3.2024 המסעדה תלבש...
She Ted - נערות ונשים מדברות חדשנות
אחת לשנה, בחודש מרץ, יתקיים פורמט She Ted שהגתה ומובילה...
הפלטפורמה הדיגיטלית החדשנית 'המסייעת' של מרכז השלטון המקומי זכתה במקום הראשון בתחרות השנתית והיוקרתית למצוינות במשאבי אנוש
'המסייעת', פלטפורמה דיגיטלית שפותחה לצורך תגבור כוח אדם במוסדות חינוך...
מסיבת יין לכבוד פורים – Purim Wine Party DNA יום חמישי 21.3.2024 החל מהשעה 19:00
לראשונה בפורים, חברת היין MyYain בבעלות נתי נעים, מאחדת כוחות...
מתחם "המערב הפרוע" יפתח בפורים בקניון עופר רמת אביב: המתחם מיועד לכל המשפחה ויפעל בחופשת פורים כניסה חינם - ללא עלות לקהל הרחב
קניון עופר רמת אביב , מקבוצת קניוני עופר, יפתח לרגל...
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"...
מהו העונש המרבי על עבירות רכוש ואיך עורך דין פלילי בצפון יכול לסייע לכם?
עבירות רכוש הן עבירות שפוגעות בזכות הקניין, בזכותו של אדם...