Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פולירון – מזרנים מומלצים 

פולירון – מזרנים מומלצים 
קרדיט תמונה: iStock

חברת פולירון הינה חברה וותיקה מאוד בתחום המזרנים ופתרונות השינה. היא מייצרת בארץ ומשווקת לכל קצוות הארץ הישראל ממפעלה הגדול שבא.ת אשקלון. אנו רוצים להביא לכם כאן את המלצתנו למזרני פולירון כולל מספר טיפים נבחרים לבחירת מזרן פולירון הבא שלכם. 

בבואכם לרכוש רכב, אתם תשקיעו הרבה זמן בבחירתו, תחרשו את אתר יד 2, תתקשרו לאנשים, תתרוצצו לסוכנויות רכב ובסוף תיקנו. כמה זמן תחזיקו את הרכב? כנראה 3-4 שנים מקסימום. לעומת זאת, את המזרן שלכם כנראה שתחזיקו הרבה יותר, לפחות 8 שנים ואולי גם 10 שנים, ואני לא אזכיר את אלה שממש מגזימים ומשכנעים את עצמם שסוס מנצח לא מחליפים…

מזרנים אורתופדיים מומלצים

חברת פולירון מייצרת מזרנים אורתופדיים עם או ללא קפיצים, גם מזרנים עם קפיצים מבודדים, אולם רוב האנשים בוחרים “מזרנים אורתופדיים ללא קפיצים”.  מזרנים אינם מוגדרים כמוצר בריאותי אלא מוצר תומך בריאותית – מוצר שנועד לשפר את איכות חייכם. השקיעו בבחירתו מספיק זמן וכסף (כן כן, אל תלכו אוטומטית על המזרן הכי יקר או הכי זול שקיים) וזכרו: איך שתקומו בבוקר, ככה יעבור לכם כל היום, אם תתעוררו אחרי שינה עמוקה ונעימה, היום שלכם ירגיש נפלא, וכך גם שאר החיים…

בחירת מזרן מומלץ

לאלה שלא רוצים להשקיע הרבה זמן בבחירת מזרן, תמיד יש את האופציה ללכת לאתר "רק מזרנים", אתר שמפרסם מאות מזרנים של מעל 15-20 יצרנים ושם ניתן לבחור מזרן מומלץ. איך מומלץ? יש להם עמוד שנקרא "מזרנים מומלצים", שם הם מרכזים את הבחירות של אלה שלא בא להם להתחיל לחקור ומעדיפים לקבל המלצה חמה על מזרן איכותי ונוח.

מזרני פולירון המומלצים לשנת 2023:

אז איך אומרים? מזרן או מזרון? לפולירון יש את שניהם… 

נו, באמת איך אומרים? רוב האנשים אומרים מזרון אבל בפועל ישנים על מזרן. אבל מה זה משנה אם אומרים מזרן או מזרון, פשוט תגידו פולירון. אבל למי שזה כן משנה, ברור שמזרן זו המילה הנכונה.

בחירה נכונה של מזרן פולירון מומלץ:

אז איזה מזרן פולירון יתאים במיוחד עבורכם, אתם לבטח שואלים? ריכזנו עבורכם מספר עצות שאולי יקלו עליכם את ההתלבטות הקשה שלבטח אתם נמצאים בה כעט.

קבלו עצות רבות ותחליטו לבד – תתקשרו, תשאלו, תבררו ובמיוחד תקראו, רק ככה תוכלו להבין את האינפורמציה הרבה שיש על כל מזרן וכך תוכלו לעמוד על ההבדלים בין כל המזרנים שהוצגו לכם. אחרי שתבינו מה ההבדל בין כל אחד ואחד, תוכלו לדעת מה טוב עבורכם.

  1. מותג ותיק – קנו מזרן ממותג וותיק וידוע. הוא לא חייב להיות הכי מוכר שיש, אולם הוא צריך להיות מספיק וותיק על מנת שתדעו שביום שבו תזדקקו לאחריות, יהיה מישהו שיקשיב בצד השני.
  2. איכות לאורך שנים – תשאלו בין חברים, למי יש מזרן של חברה מסוימת כבר כמה שנים והוא עדיין מרוצה ממנו. למרות שלכל חברה יש מזרנים טובים יותר וטובים פחות, בכל זאת כדאי לברר איך מזרוני המותג מחזיקים מעמד לאחר כמה שנים של שימוש.
  3. אחריות – ככל שחברה מסוימת מעניקה למזרנים שלה יותר שנות אחריות, ככה היא בטוחה בהם יותר וכך גם אתם יכולים להיות בטוחים שהמזרן יחזיק מעמד לאורך זמן ממושך יותר.
  4. סוג המזרן – לאחר שניסיתם או קראתם על סוגי המזרנים השונים, קבלו החלטה עקרונית: איזה מזרן אתם רוצים? מזרן קפיצים? מזרן אורטופדי ללא קפיצים? מזרן עם קפיצים מבודדים? כולם אורטופדיים וטובים אך יש שוני בתחושה שהם יעניקו לכם בזמן השכיבה עליהם.
  5. דרגת קושי – ישנם חברות שנותנות שמות שונים למזרונים זהים השונים רק בדרגת הקושי שלהם. בפולירון ניתן לקבל את רוב המזרנים עם דרגות קושי לבחירה ( החל מדרגת קושי 2 – רך מאוד וכלה בדרגת קושי 5 – קשה מאוד). 95% מהמזרנים נמכרים בדרגות קושי 3 בינוני או בדרגת קושי 4 – קשיח, לא מומלץ לקחת את דרגות 2 ו-5.
  6. לטקס/ויסקו – רוב מזרוני פולירון יכילו בשכבתם העליונה שכבת לטקס או שכבת ויסקו, אלה שכבות רכות, איכותיות ואורטופדיות היוצרות ביחד עם הספוג הקשיח תחתם את מצע השינה האופטימאלי. ללטקס ולויסקו תכונות שונות, קראו עליהם ובחרו את השכבה המתאימה לכם ביותר.
  7. מחיר – למזרוני פולירון מחירים אחידים, קראו קצת באינטרנט, השוו מחירים בחנויות, בסוף בטוח שתהיו מרוצים!

לסיכום, אם הגעתם עד לכאן ואתם באמת רוצים לקבל המלצה טובה על מזרן פולירון מומלץ ואיכותי, חפשו בגוגל "טופר נטורל" – זה מזרן אורטופדי ללא קפיצים של חברת פולירון, הוא קיבל הכי הרבה המלצות באתר זאפ, ניתן לקבל אותו עם לטקס או ויסקו לבחירה ובכלל יש לו עוד הרבה יתרונות וגם מחיר טוב.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
קבוצת גרג משיקה בית קפה בקונספט חדש: תחת השם: GRAB&GO בתי קפה בייקרי פרימיום המשלב שירותי טייק אווי
הסניף הראשון בקונספט החדשני יפתח בקניון TLV בהשקעה הנאמדת בכ...
חדש בקולולו: שעות שמחות ומבחר מנות אביביות
30% הנחה על כל התפריט בימים א׳-ה׳ בין השעות 17:00-19:00...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...