Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינה של שפיות – מקלחון הזזה פינתי

פינה של שפיות – מקלחון הזזה פינתי
קרדיט לתמונה: freepik

יש אנשים שהרגע היחיד במהלך היום בו יש להם רגע לעצמם, בלי טלפונים, בלי מיילים, ללא צעקות ילדים או בלגן, זה הרגע הזה בו הם נכנסים למקלחת. לכן עבורם חדר הרחצה הוא אי של שקט ושפיות. ככזה עליו להיות גם פרקטי אך גם נעים ומקרין רוגע. זאת אפשר לעשות באמצעות המראה הנכון, הכלים הסניטרים האיכותיים, הריהוט המתאים, האקססוריז המושלמים, אמבט מפנק, מקלחון הזזה פינתי ועוד

פינה של שפיות - מקלחון הזזה פינתי
קרדיט לתמונה: freepik

לרחצה והתרעננות יש אפקט ומשמעות רבה יותר מרק שמירה על היגיינה וניקוי הגוף. היא כמובן משמשת להסרת לכלוך, חומרים שונים,  הרחקת מזיקים ומחלות וללא ספק בעזרתה ניתן לשמור על  הבריאות הפיזית, אך לא פחות מזה על הבריאות והאיזון הנפשי. זאת מאחר שהרחצה משמשת להרפיה והתרגעות ובתרבויות שונות גם להיטהרות. לכן, אין מפתיע בכך שאנשים רוצים לעצב להם חדר רחצה שיסייע להם לעשות את הפעולה בצורה מיטבית ונינוחה.

לכן, כאשר באים לעצב חדר רחצה, מומלץ לשמור על הפרקטיות שלו במקביל לעיצוב האווירה. וכחלק מרכזי בעיצוב החלל והוייב, יש להחליט את אופן הרחצה המועדף. יש כאלה שישמחו להכניס אמבטיה רחבה ולטבול שעות ארוכות, עם כוס יין או ספר טוב. יש שמפנטזים על ג'קוזי מפנק בסופו של יום עבודה. אבל יש כאלה שיעדיפו בנוסף לאמבט או בכלל במקום, מקלחון מרווח לרחצה איכותית ומהירה. בשוק עיצוב חדרי האמבט, קיים מבחר גדול של דגמים, סוגים ויצרנים וכאשר באים לרכוש את סוג המקלחון הנכון והאפקטיבי, יש להבין תחילה את מבנה חדר הרחצה והעיצוב הנדרש.

רוב חדרי הרחצה הסטנדרטיים בנויים כך שניתן יהיה להתקין מקלחון הזזה פינתי, כך ששני קירות תומכים במקלחון ובנוסף יש שני קירות זכוכית ושתי דלתות זכוכית הנצמדות אחת אל השנייה או דלת הזזה לסגירה הרמטית מפני בריחת מים בעת הרחצה. אך יש גם חדרים בהם אין קביעה והתאמה מראש לקיומו של מקלחון , ניתן להניחו בכל מרום בחלל תוך ההתאמות המיוחדות, אפשר לשים מקלחון עגול או מלבני, במרכז החדר או במקום צדדי, מה שבטוח זה שחייבים לבצע התאמות בחלל כדי שהוא יותקן כראוי.

באופן עקרוני, לא משנה איזה מקלחון בוחרים של איזה מותג או דגם, מה שחשוב מאוד זה להקפיד על המדידות, גם של המיקום העתידי, מבחינת רוחב, גובה ואורך, אך גם של האזור המשופע בו יותקן המקלחון כדי שהמים ירדו בשיפוע הנכון,  והן של טווח פתיחת הדלתות כי לוודא שאינן פוגעות באביזרים הסניטריים האחרים כגון אסלה או כיור.

מקלחון ככל שיהיה, בין אם מדובר על מקלחון עגול עם דלתות נסגרות, מלבני עם דלת הרמוניקה או מקלחון הזזה פינתי,  חשוב לוודא שהם עשויים מחומרים איכותיים ובטיחותיים להתקנה ושימוש ובעיקר עומדים בתו התקן הישראלי המחייב זכוכית מחוסמת או זכוכית רבודה עמידה ובטיחותי למשתמשים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...