Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פינוי דירה בתל אביב חפצים משומשים שלא "מתים"

פינוי דירה בתל אביב חפצים משומשים שלא "מתים"
קרדיט FREEPIK

השירות הנהדר, של פינוי דירה בתל אביב, מהווה מענה מיטבי לכל מיני תרחישים. יש אנשים אגרנים. משמע הם נוטים לאגור במשך מרבית חייהם המון חפצים, שבאופן מובהק אין להם כל צורך בהם. החפצים רק נאגרים עם השנים, והבית הופך לסוג של תצוגה צפופה. יש אנשים שאיבדו את היקר להם מכל, וקיבלו בירושה את הבית שלו, אבל הם אינם מעוניינים בחפצים האישיים שלו. המהירות של פינוי דירה במרכז חשובה, מכיוון שהם מעוניינים להשכיר או למכור את הדירה בהקדם האפשרי. שלא כמו עם חברת הובלה שמובילה לכם את הרכוש מדירה אחת לדירה החדשה, פינוי דירה בגבעתיים ורמת גן שונה לגמרי. קרי – את החפצים השונים שבבית מעבירים לתרומה לנזקקים, לחיילים בודדים, כמו גם לאימהות חד הוריות. או לחלופין שפשוט מוכרים את התכולה של הבית..

פינוי דירה בתל אביב חפצים משומשים שלא "מתים"
קרדיט FREEPIK

שירות פינוי דירה הוא פתרון נוח בלא מעט מצבים: בין אם אנחנו עוברים דירה ורוצים להיפטר מג'אנקיה שצברנו לאורך השנים או כשאנחנו צריכים לפנות דירה של קרוב אגרן או לחילופין של קרוב שנפטר. בניגוד להובלה, בה מובילים את הרהיטים ממקום אחד לשני, במקרה של פינוי דירה בעל המקצוע יפנה את הרהיטים שאנחנו לא רוצים בהם יותר, ויוביל אותם לתרומה, אתר פסולת, מחזור או מכירה.

פינוי דירה בחינם זה כמו לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – גם נפטרים מהרכוש שלא צריכים, וגם לא משלמים על זה. אבל, חשוב לדעת שפינוי דירה בחינם יכול להתקיים במקרים ספציפיים בלבד, כשהדירה מלאה בחפצים ורהיטים, או מכילה רכוש יקר ערך.

מה כוונת פינוי דירה בתל אביב חפצים משומשים שלא "מתים"?

כאשר מבקשים להשתמש בשירותים המקצועיים של פינוי דירה, מיד עולה הקונוטציה של הוצאה כספית ניכרת. אכן, לעתים שירותים אלו כרוכים בתשלום, אבל לפעמים ממש לא. לעתים השירות של פינוי דירה מתרחש במקביל לשירות של קניית תכולת דירה במרכז. ואז הוא גם בחינם, או גם מאפשר להרוויח כסף. בלבלנו אתכם? מיד נפרט על כל אופציה. כדלקמן –

  • לעתים, כאמור לעיל, אפשר לפנות דירה בחינם, ומשימה זאת גורמת לכם "לתפוס שתי ציפורים במכה אחת". מצד אחד, לא תוציאו שקל. מצד שני, תיפטרו מכל החפצים שאינכם צריכים.
  • באם בדירה שעומדת לרשותכם יש חפצים ממש יקרי ערך, כי אז מפנה הדירה ישלם לכם בעבורם. כן, לא רק שלא תשלמו, גם תרוויחו כסף.
  • השירות הקונבנציונלי – פינוי הדירה תמורת תשלום. זאת הצורה הבסיסית של פינוי דירה, שלאורה תשלמו לבעל המקצוע על עבודתו הנאמנה.

כיצד מתרחש כל התהליך של פינוי דירה בתל אביב מחפצים משומשים שלא באמת "מתים"? 

במידה ואתם מעוניינים בשירות של פינוי דירה בחינם בתל אביב, אתם צריכים קודם כל לדעת מה שווי החפצים שבנכס. לשם כך, תיערך פגישת היכרות, בינכם לבין חברת פינוי הדירה. הפגישה תיערך במקום משכנכם. במשך הפגישה נציג של החברה יבחן את הרכוש שלכם, וינסה להעריך את שווי החפצים בה. במידה והם יהיו באמת בעלי ערך, כי אז "יפצה" אתכם נציג החברה באומדן שתקבעו מראש. במידה ויסתמן כי חלק מהחפצים אינם בעלי ערך, ששווה לנציג החברה בכלל להתעסק אתם, החפצים יועברו לתרומה או למכולה לאיסוף חפצים. בשני המקרים של מצב של WIN WIN SITUATION. אתם גם יכולים להרוויח סכום כסף לא מבוטל עבור הרכוש שלכם, ואתם גם יכולים לסייע למשפחות נזקקות. אומרים שיש יותר ערך בנתינה לאחרים. נתינה ללא רצון לקבלת שום דבר בתמורה. פשוט אלטרואיזם בהתהוותו. שוו בנפשכם כמה טוב תרגישו עם הידיעה שיש משפחה שיש לה מיטה חמה לישון בלילה…

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...
גמילה ממשככי כאבים
משככי כאבים הם בין ההמצאות הגאוניות ביותר שיצרה האנושות. בתוך...
פרקט למינציה עמיד במים
עולם הפרקטים מתקדם כל הזמן ומי שמעצב מחדש את הבית...
אבחון פסיכודידקטי
האבחון הפסיכודידקטי הוא הליך המתאים לילדים ולמתבגרים בגילאי היסודי, החטיבה...