Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כיצד טפסים מקוונים מועילים לעסקים קטנים וגדולים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, טפסים מקוונים הפכו לכלי חיוני לעסקים...
שקמה אדרי - משרד עורכי דין פלילי בתל אביב: ליווי מקצועי ומסור ללקוחותינו
משרד עורכי הדין שקמה אדרי, הממוקם בלב תל אביב, מתמחה...
חדשנות ודיוק במפגש הטכנולוגיה והיצירתיות
הפקת אירועים לחברות הייטק מציבה אתגר ייחודי בעולם האירועים העסקיים....
מה אנחנו צריכים לעשות כדי להגן על הנכס מפני שריפה
אף אחד מאיתנו לא רוצה חלילה להיקלע לסיטואציה בה שריפה...
צמידים יפים שמחזיקים מעמד לאורך שנים
מידי פעם כולנו חושבים על השאלה איך אנחנו נראים. איזה...
ז'אנרים עיקריים בעולם הספרים 2024
סגנונות כתיבה מגוונים הם המוביל העיקרי של עולם הספרים והספרות...
טיפולים אסתטיים – רק אצל רופא מוסמך
בעולם המודרני בו ניתוחים קוסמטיים ופרוצדורות אסתטיות הם השגרה, ההיצע...
ההבדלים והשימושים המרכזיים בין מערכות הידראוליות לפנאומטיות בתעשייה
מערכות הידראוליות ומערכות פנאומטיות מהוות יסודות חשובים ומרכזיים בתעשייה המודרנית,...
המדריך המלא לעיצוב גינה במרפסת ביתית
אם יש לכם מרפסת אין סיבה שלא תהפכו אותה לגינה...
שמן קורנייקי- מה זה
גאווה ישראלית עוברת בדי- אן- אי של כולנו כנראה, וזה...