Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קורסים בת"א שאולי לא הכרתם

קורסים בת"א שאולי לא הכרתם
credit pixabay

קל להכנס לשגרה שוחקת וקבועה. קל לוותר על תחביבים, על התפתחות, על חוויות – אבל אנחנו כאן כדי להציע לכם שממש לא כדאי לוותר. תל אביב מציעה לנו אפשרויות מדהימות להנאה, החל מברים, חנויות ומרכזי קניות. אך יש משהו שפחות מדברים עליו, וזה קורסים בת"א, שיכולים פשוט להכניס לכם עוד הנאה, למידה וסקרנות ליום.

בדיוק בגלל זה הכנו לכם מספר אופציות מעניינות במיוחד, החל מריקודי סלסה, דרך לימודי NLP ועד קורסי משחק, ולכם? רק נותר לבחור מה הכי אהבתם.

קורסים מומלצים בת"א

הכנו לכם מגוון קורסים מומלצים בתל אביב שניתן ללמוד במספר מוסדות שונים. כמובן שיש להתעדכן מול המוסד בשעות, במחירים ובסילבוס, כי הם עשויים להשתנות.

קורס סלסה למתחילים

עולם התנועה מדבר אליכם? אוהבים מסיבות אבל לא אוהבים את הצפיפות? בדיוק בשביל זה קורס סלסה למתחילים נועד. הוא נועד לשחרר אתכם, להכיר אתכם לאנשים חדשים, להנות, לרקוד ולשמוח. בתל אביב תוכלו למצוא מגוון מועדי סלסלה לבחירה, בשעות ובזמנים שנוחים לכם

קורס NLP – קורס התפתחות אישית

אם אתם רוצים להרחיב את ארגז הכלים שלכם לחיים ולעבודה, קורס NLP יכול לסייע בכך. קורס NLP נשען על יסודות הפסיכולוגיה ומציע גישות, כלים וטכניקות פרקטיות לחיים. "כמו מה?" שאלה מעולה! כמו טכניקות יעילות להצבת מטרות, לתקשורת בין-אישית, להתמודדות עם פחד, לטיפול באירועים כואבים מהעבר ועוד. יכולים למצוא כאן – מידע על לימודי NLP בת"א.

קורס צילום

אוהבים לצלם אנשים, חיות, נופים? אפשר לקחת את התחביב לרמה הבאה. תל אביב היא עיר מדהימה לצילומים, מסיבה פשוטה, יש בה הכל מהכל. בעזרת קורס צילום, תוכלו לקחת את היכולות שלכם לרמה הבאה, להתמקצע ואף להרוויח מזה כסף. בתל אביב יש שלל אתרים מדהימים לצילום החל מהטיילת, יפו, צילומי גרפיטי, מסעדות, חנויות, אנשים מרתקים ועוד.

קורס מיינדפולנס

אם אתם מרגישים שלצד ההנאה מתל אביב, יש גם לא מעט לחץ, אז תדעו שאתם לא לבד. השגרה של כולנו הפכה להיות עמוסה במיוחד ודורשנית. נדמה שרק כדי לסגור את החודש, צריך לעבוד לפחות בשתי עבודות, או במשרה מכובדת בהייטק. אז אם הלחץ מפריע לכם לתפקד, לישון ולהנות. קורס מיינדפולנס עוזר לנו להתמודד עם לחץ בצורה בריאה יותר. מאפשר לנו לווסת אותו ולנשום. מיינדפולנס הפך להיות נושא מרתק ופופולרי עם אלפי מחקרים.

קורס ציור

אם אתם רוצים לשלב בשגרה שלכם תחביב אמנותי, כזה שאולי מחזיר אותנו לתחושה המהנה שהיינו ילדים, שכל העולם הוא למעשה מקום לציור וקשקוש, כולל הקיר בחדר הורים, קורס ציור יכול לעשות את העבודה. קורס ציור מאפשר לנו לחזור ולהנות מציור. במהלך הקורס לומדים טכניקות ציור, עוסקים בסוגים שונים של ציון, ובעיקר מציירים.

אז כמו שאתם רואים תל אביב מציעה שפה של קורסים שווים במיוחד, אז במה אתם בוחרים?

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
בעלי חברת הסעות? כבר עשיתם ביטוח?
אם בימים אלו אתם עסוקים בהקמה של חברת הסעות, אתם...
חלוקת רכוש המנוח באופן ניטרלי ורגוע- כך תעשו את זה
חלוקת רכושו של המנוח, גם אם הדבר נעשה בהתאם לצוואה...
להתמודד לבד מול הוצאה לפועל או בעזרת עורך דין?
ההוצאה לפועל, או בשמה הרשמי רשות האכיפה והגבייה, מוסמכת להטיל...
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...