Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קיבלתם דוח תעבורה? יש לנו פתרונות עבורכם

קיבלתם דוח תעבורה? יש לנו פתרונות עבורכם
קרדיט: Canva

זו יכולה להיות החלטה קשה, להחליט אם לשלם קנס תנועה או משטרה או לא. בסופו של דבר, זה נתון לאדם להחליט מה הוא רוצה לעשות. עם זאת, ישנם כמה גורמים שעשויים לגרום לאדם לרצות לערער באמצעות עורך דין.

אחד מהגורמים הללו הוא, אם הפרט מרגיש כאילו התמקדו בו בצורה לא הוגנת ונענש על משהו שהוא לא עשה. גורם נוסף הוא, אם היה מחסום שפה והאדם לא הבין מה קורה במקרה שלו. כמו כן, לעיתים בדיקות ינשוף מניבות תוצאות שניתן לערער עליהן, בפעמים אחרות דוחות ניתנים ללא הצדקה ועוד. צריכים עורך דין בדיני תעבורה? ייתכן שאתם פועלים נכון.

קרדיט: Canva

מתי נצטרך עו"ד תעבורה?

אנשים מסוימים עשויים להרגיש שכדאי לפנות לבית המשפט דרך עורך דין תעבורה במקרים רבים. זאת, כי יכול להיות להם קשה להבין כמה כסף הם חייבים בקנסות ושכר טרחה, וכן כמה זמן ייקח להם לשלם את הקנסות והאגרות הללו בשל מצבם הפיננסי.

קנסות תעבורה יכולים להינתן על ידי המשטרה בגין מספר עבירות, בהן מהירות מופרזת, חניה שלא כדין, אי חגירת חגורת בטיחות וחוסר בטיחות במטען (מטען משוחרר למשל). כמו כן, קנסות משטרה ניתנים על ידי שוטרים על עבירות חמורות יותר. הם יכולים לכלול נזק פלילי או תקיפה. כדאי לפנות באמצעות עורך דין אם אתם מרגישים שהקנס אינו הוגן או שלא ביצעתם את העבירה.

אף אחד לא רוצה לקבל קנס אבל אפשר לערער

אף אחד לא רוצה לקבל קנס על משהו שהוא לא עשה, אבל חשוב לדעת את הזכויות שלך בכל הקשור לקנסות תנועה ומשטרה. אם אתה חושב שנקנסת שלא בצדק או שלא ביצעת עבירה, אז כדאי לפנות דרך עורך דין תעבורה כדי לערער על הקנס.

בשורה התחתונה, קנסות תנועה הם דרך לממשלה לייצר הכנסות. וכמו כן, קנסות תנועה ניתנים לנהגים העוברים על החוק. קנסות תנועה קיימים כבר שנים רבות, אך הם הפכו נפוצים יותר בשנים האחרונות בגלל הגידול במספר תאונות הדרכים. קנס המשטרה ניתן גם במקרים שהם לא תמיד מוצדקים, ככה שחשוב לבדוק כל מקרה לגופו.

למה חשוב לקבל ייעוץ משפטי בצמוד למקרה העבירה?

ייעוץ משפטי חשוב בתיק עבירת התעבורה. עורך דין תעבורה המקורב לתיק העבירה יכול לתת ייעוץ וייצוג משפטי לנאשם. אבל, וזה אבל חשוב, חוות דעתו של עורך הדין והסיוע שלו צריכים להינתן כמה שיותר בצמוד למקרה העבירה, קבלת הקנס וכו'.

כאשר אתה שוכר עורך דין, הוא יוכל לספק לך את כל המידע הדרוש לך על מנת לקבל החלטה מושכלת. הם יוכלו לעזור לך עם המקרה שלך ולתת עצות כיצד לנהוג בצורה הטובה ביותר. וכשהעצות האלו יתקבלו בצמוד מקרה העבירה, יהיה אפשרי לפעול בדרכים שונות ומגוונות להמתקת העונש או גזר הדין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...