Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קיץ זה רק בבת-ים!

קיץ זה רק בבת-ים!
קרדיט: דוברות בת ים

גם הקיץ הזה לא צריך לנסוע לחו"ל ולהתרחק: קיץ זה רק בבת-ים

עיריית בת-ים מציגה מגוון רחב של אירועי קיץ לכל המשפחה; אירועי שיא גדולים וייחודיים, הופעות של כוכבי ענק, פסטיבלים, הצגות, תערוכות, פעילויות ואירועים בכל רחבי העיר שעתידים למשוך ולארח מבקרים מכל ערי הארץ ואזור המרכז בפרט

עדן בן זקן | שלומי שבת ויובל דיין | שלישיית מה קשור | פסטיבל בירה | הכפר האולימפי בבת ים!

קרדיט: דוברות בת ים

מתגעגעים לחו"ל? הכפר האולימפי מגיע לטיילת בת-ים. אנחנו דאגנו להביא אליכם את החוויה הבינלאומית של המשחקים האולימפיים, בין התאריכים 3-6.8 הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חובק עולם. תוכלו להנות מקיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים, מתחם אופני ספינינג והפעלות שיכניסו אתכם לכושר! בפסטיבל יוקרנו המשחקיים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו. אסור לכם לפספס!

 

גם פסטיבל הבירה מגיע לבת-ים! (27-28.7.21, אמפי פיס, 18:00-23:00) פסטיבל הבירה המפורסם אצלנו בעיר; בירות מהארץ והעולם, משאיות אוכל במגוון עשיר והופעות אורח של אברהם טל ועידן עמדי. הכניסה חופשית!

קרדיט: דוברות בת ים

זה לא הכל, הקיץ הזה דאגנו להביא לכם את האמנים המובילים בארץ: עדן בן זקן, זמרת העשור תגיע לחמם לנו את הקיץ והלב בכרטיסים מוזלים לתושבי העיר (18.8) שלומי שבת יארח את יובל דיין על במה אחת (25.8) ושלישיית מה קשור במופע מוזיקלי שיעיף אתכם מצחוק (28.8) בכרטיסים מסובסדים לתושבי העיר. האולפן השקוף של גל"צ יגיע להתארח אצלנו (22.7) בואו למסיבה הטובה בעיר. הכניסה חופשית!

קיץ על החוף, על החוף, על הקיץ! הטיילת ורצועת החוף היפה בארץ תציע מגוון רחב של אירועים בכל ימות הקיץ: פסטיבל גלישה ומוזיקה יערך לראשונה בבת-ים עם הופעות אורח של מרצדס בנד וגיא מזיג לצד משחקי ספורט חופי וימי לנוער.

קרדיט: דוברות בת ים

מוצ"ש בטיילת/נורדואו, סוגרים שבוע כמו שצריך! כל מוצאי שבת ביולי- אוגוסט הטיילת ומתחם נורדאו ישנו את פניהם ואתם תהנו ממופעי תיאטרון רחוב, מיצגים, מופעים מוזיקליים, מופעי להטוטנות וקרקס, יריד אמנים ומגוון של דוכני פנאי ואוכל רחוב. (מוצ"ש בחודשים יולי-אוגוסט, 20:00-23:00, כניסה חופשית!). זה לא הכל, לאורך כל החופש הגדול שפע של פעילויות לנוער בטיילת: סקייט פארק, ערבי מוזיקה והופעות של להקות מקומיות, סדנאות יצירה ושוקולד  ומסיבת פולמון באווירת תאילנד. הקיץ הזה רק בבת-ים!

 

ארגנו לכם לו"ז קרוב לבית! בחודשי הקיץ תהנו ממופעים ואירועים ברחבי העיר, אצלכם בשכונה:

שעות סיפור לילדים ורפרטואר עשיר של מופעים, הצגות והרצאות לבוגרים בתרבוטק העירוני, פסטיבל בן-דורי מרגש בשכונת עמידר, פעילות לילה לבן לנוער, פעילויות מגוונות בגינות ברחבי העיר: פעילויות ספורט וכושר, סדנאות, הקרנת סרטים נבחרים והרבה כייף ממש מתחת לבית!

קרדיט: דוברות בת ים

כל אלה על קצה המזלג. עיריית בת-ים הכינה עבורכם מפרט עשיר, איכותי ומגוון של אירועים לקיץ לכל המשפחה. לבוגרים, נוער להורים ולילדים. אנחנו מזמינים אתכם להנות, לחוות ולהתרגש איתנו כי הקיץ הזה- רק בבת-ים! לתכניה המלאה: https://www.bat-yam.muni.il/info.php?id=9541

 

צביקה ברוט, ראש העיר: "הכנו בשבילכם מגון ענק של אירועים לקיץ הקרוב בכל רחבי העיר, מיוחדים, מרשימים ומותאמים לכולם. גם בחודשי קיץ, אין מה לחפש בערים אחרות, כשאצלנו בעיר האירועים הטובים ביותר עם האמנים המובילים בארץ. כל זאת בחישוב כלכלי נכון ובאחריות, כדי שנעמוד במשימה להבריא את הקופה הציבורית ולהמשיך להעניק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר. העירייה בהובלתי תמשיך לשדרג ולשפר ללא הפסקה את השירות שאתם מקבלים ונמשיך להעמיד את תושבי בת-ים בראש סדר העדיפויות. תהנו ותבלו. קיץ שמח ובטוח לכולם!"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...