Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קניית דירה מקבלן

קניית דירה מקבלן
מקור sbc-group.co.il

קניית דירה מקבלן – מהו הדבר המעצבן ביותר במעבר דירה?

קניית דירה מקבלן הפכה לדבר שבשגרה וישראלים רבים עושים זאת יום יום. כיום זה ברור כי עדיף לקנות דירה מקבלן וזאת מכיוון שכך אנו מקבלים את הדירה כמו שאנו רוצים אותה ולא כמי שרצה מתכנן זר שאינו בקיא ברצונות שלנו. אך אל תטעו ההתקשרות עם חברת בנייה היא לא הדבר המעצבן ביותר בבנייה אלא דווקא האריזה וההובלה של הריהוט שלנו הם הדברים הכי מעצבנים שיש בעת קניית דירה. הובלה של דברים היא כל כך מעצבנת וכל כך מנדנדת עד שישראלים רבים חוששים לבצע את מעבר הדירה רק בגלל זה. לכן אם אתם עוברים דירה אתם חייבים לחשוב על נושא ההובלה ולא לזלזל בנושא מעיק ומעצבן זה. אך אל דאגה כפי שתיווכחו בהמשך אפשר להתגבר על הבעיה הזאת בצורה חלקה.

קניית דירה מקבלן
מקור sbc-group.co.il

קניית דירה מקבלן – לארוז לבד או לתת לחברת ההובלה לארוז לי?

אם כן כיצד נתגבר בעת קניית דירה מקבלן על בעיית ההובלה? אם כן הדבר הכי מעצבן בהובלה זה ללא ספק האריזה של כל הציוד והריהוט. אם כן אתם חייבים לדעת כי כיום אפשר לבצע את האריזה באמצעות חברת ההובלה. כן חברת ההובלה יכולה לארוז לכם את כל הציוד וזהו יתרון עצום שאי אפשר להתעלם ממנו. אם אתם אורזים לבד אתם חייבים לדעת כי סדר הוא המפתח להצלחה ואתם חייבים להיות מדויקים אם כל מה שאתם מכניסים לבית שלכם ולארגזים השונים וזאת בכדי למנוע בלגן בעת הפירוק.

איך אבחר את חברת ההובלה הטובה ביותר?

אין מחלוקת על כך שיש משמעות לשאלה איזה חברת הובלה אנו לוקחים ואנו חייבים להבטיח כי זאת תהיה החברה הטובה ביותר בשוק ולכן עולה השאלה איך נוודא זאת ואיך נבטיח זאת? אם כן קודם כל אתם חייבים לדבר עם המוביל לפני שאתם שוכרים אותו ולשמוע ממנו על החברה שלו. לצד זאת כדאי לכם לברר כמה מובילים מגיעים לבצע את ההובלה, באיזה משאית הם משתמשים ועוד ועוד פרטים. דבר נוסף שאתם חייבים לתת עליו את הדעת הוא שעליכם לדבר עם לקוחות עבר של המובילים בכדי לשמוע מהם על חברת ההובלה ולברר שהיא אכן עומדת בסטנדרטים הרצויים. וודאו כי החברה עומדת בזמנים, שומרת על הציוד שלכם ומבטיחה כי לא יקרה דבר לריהוט שלכם וכך תהיו בטוחים כי אתם בוחרים את החברה הטובה ביותר.

אל תיקחו חברת הובלה מבלי לחתום איתה על חוזה

עליכם להבין כי יש סכנות בהובלה, קודם כל ציוד יכול להיהרס וחוץ מזה המובילים יכולים להיפצע. בגלל זה כל כך חשוב לקחת חברת הובלה ולחתום עמה על חוזה. חוזה יפרט את כל הדברים שעליכם לדעת ויבטיח כי אתם לא תהיו חשופים לתביעות. אל תזלזלו בחוזה ושימו דגש על הסעיפים בו וזאת בכדי להבטיח כי אתם תהיו מוגנים במקרה של תקלה. לו למשל רהיט נהרס החוזה יסדיר מי יישא בתשלום עליו ומי יפצה אתכם על ההרס. ללא חוזה אתם תהיו חשופים לגמרי לתביעות וספק אם תקבלו את הפיצוי אפילו אם הוא מגיע לכם.

 

 

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץאנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוההחברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...