Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ראיון עם מנהל סניף פיצה האט ברמת אביב

ראיון עם מנהל סניף פיצה האט ברמת אביב
קרדיט לתמונה: פיצה האט, סניף רמת אביב

אין זה סוד שהמאכל האהוב ביותר על הישראלים הוא דווקא איטלקי. כן, אנחנו מדברים על הפיצה. פיצה האט ממשיכה לספק לנו טעמים חדשים ומגוונים, ולכבוד הפיצות החדשות של הרשת לקחנו לראיון את מנהל סניף פיצה האט ברמת אביב, מיכאל רובין. הסניף, שנפתח בשנת 2015, ממוקם במרכז מסחרי ברודצקי. הוא מאכלס סועדים הן במרחב הפנימי של המסעדה והן במרחב החיצוני, ומאפשר קיום של אירועים פרטיים. בהזמנות גדולות מראש, ניתן אפילו לסגור את המסעדה כולה לטובת החוגגים. 

ראיון עם מנהל סניף פיצה האט ברמת אביב
קרדיט לתמונה: פיצה האט, סניף רמת אביב

מיכאל, ספר לנו קצת עלייך וכיצד הגעת לתחום המסעדנות

שמי מיכאל, אני בן 29 ומגיע במקור מזיכרון יעקב. היום אני גר בתל-אביב. מגיל מאוד צעיר התחלתי לעבוד בתחום המסעדנות בכל מני תפקידים. משוטף כלים, דרך מלצר ועד לאחמ"ש. התחלתי את עבודתי בבתי קפה והמשכתי לאולם אירועים ששם הייתי מנהל אירועים. לאחר השחרור מהצבא התחלתי לעבוד בבית מלון בעיר שלי זיכרון יעקב. הוא בדיוק היה בהקמה. התחלתי לעבוד שם כמלצר והגעתי עד לתפקיד סגן מנהל מחלקת מזון ומשקאות. בהמשך, הייתי מנהל בית קפה של רשת מוכרת וסייעתי בהקמה שלו. לרשת פיצה האט הגעתי לפני שנה וחצי. יש לי ניסיון מאוד מגוון בעולם המסעדנות והמלונאות ובמגוון רחב של תפקידים, כך שאני מכיר את העבודה כמעט מכל זווית אפשרית. 

תוכל לספר לנו על קהל הלקוחות שלכם?

יש לנו קהל לקוחות קבוע וזה משהו שמאוד חשוב לי. הם מקבלים הנחות מיוחדות וכל מני צ'ופרים, גם בהגעה למסעדה וגם בהזמנה של משלוח. מעבר לזה, בגלל שהמרכז המסחרי ממוקם בלב שכונת מגורים, ויש לידינו בית ספר ובסיסים צבאיים, יש לנו פה את הכל מהכל – אנשים מבוגרים, ילדים, חבר'ה צעירים, חיילים ומשפחות. 

כיצד אתם מתארגנים לקראת העבודה בקיץ?

בכל סניפי תל אביב יש מבצעי Late Night. אנחנו פתוחים עד 04:00 בבוקר למשלוחים עם מבצעים מיוחדים כדי לאפשר לתושבים ליהנות מפיצה גם בשעות מאוחרות מאוד שהן חלק מהחוויה של החופש הגדול. 

ספר לנו קצת על שירותי הקייטרינג שניתן להזמין מהסניף?

אנחנו מציעים תפריט קייטרינג למגוון של אירועים. תפריט הקייטרינג שלנו הוא תפריט חלבי. יש בו קישים, קינוחים, פסטות, סלטים וכמובן הפיצות המדהימות של פיצה האט. אנחנו מגיעים עם מיטב האוכל שלנו לכל מי שרוצה לחגוג אירוע, קטן או גדול, וליהנות מהתפריט העשיר. יש לנו גם תפריט מותאם עם פיצות ללא גלוטן, פיצה טבעונית ומגוון מנות טבעוניות, כך שכולם יכולים ליהנות.

מהי הפיצה הכי נמכרת בסניף שלכם?

בניגוד לסניפי פיצה אחרים בתל אביב של הרשת בהם הפיצה העבה נמכרת יותר, בסניף שלי הפיצה הדקה היא המועדפת על ידי התושבים. התוספות האהובות על הלקוחות שלנו הן פטריות, תירס וזיתים ירוקים. בגלל שבשכונה שלנו יש הרבה ילדים – אלה התוספות המועדפות עליהם. לצד זה יש גם מי שאוהב את התוספות והשילובים המיוחדים שלנו, אבל אלה בעיקר האוכלוסייה הבוגרת יותר. 

איך אתה אוהב את הפיצה שלך?

אני אוהב פיצה עם פלפל חריף ואננס. זה שילוב מיוחד וטרופי.

ספר לנו קצת על העובדים בסניף שלך?

רוב העובדים בסניף הם חבר'ה אחרי צבא וחלקם נמצאים אצלנו תקופה ארוכה של למעלה משנתיים. הם מאוד מגובשים וההווי בסניף מדהים, וזה מה שמאפשר לנו לתת שירות טוב. כשהעובדים מסתדרים אחד עם השני, קל יותר להתגבש ליחידה אחת ולעמוד במשימות של הסניף. גם אחרי שעות הפעילות של הסניף הם יכולים לשבת כאן ולצחוק ולעשות כיף. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...