Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רכישת דירה היא תהליך לא פשוט

רכישת דירה היא תהליך לא פשוט
קרדיט: Freepik.com

החלום הישראלי לרוב מורכב מבית או דירה פרטית בבעלותכם, זוגיות משגשגת ושניים-שלושה ילדים, אך בשנים האחרונות בעקבות עליית מחירי הדיור קשה הרבה להגשים אותו ולרכוש דירה פרטית. מחירי הדיור מטפסים עוד ועוד, ההון העצמי ההתחלתי הנדרש גדל וגם קשה הרבה יותר להשיג הצעה משתלמת שניתן לעמוד בה לאורך שנים של משכנתא בכוחות עצמכם. לכן, יותר ויותר זוגות צעירים פונים אל יועץ משכנתאות מומחה אשר מכיר את ההתנהלות מול הבנקים מקרוב ויודע כיצד להתמקח ולהשיג בעבורכם את ההצעה המשתלמת ביותר. יועץ המשכנתאות גם מכיר את מסלולי הריביות השונים על בוריהם ויוכל לייעץ לכם בכל הנוגע לשילובם, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שתוכלו לעמוד בתשלומים לאורך השנים.

קרדיט: Freepik.com

לקחת משכנתא מבלי לקנות דירה

המילה משכנתא שגורה בפיהם של אנשים רבים, אך הם לא תמיד מבינים לעומק מה היא. משכנתא היא הלוואה של סכום כסף גדול ומשמעותי, שלרוב משומש לרכישת נכס אך לא רק. על מנת לאשר את ההלוואה הגדולה, בתור עירבון הגוף הבנקאי אשר מלווה את הכסף משעבד נכס, בין אם מדובר על הנכס הנרכש ובין אם מדובר על נכס אחר, על מנת לבטח את ההשקעה. אף על פי שלרוב משכנתא נלקחת על מנת לרכוש נכס, ישנה גם אפשרות נוספת הפונה אל אוכלוסיה מבוגרת יותר אשר זקוקה לסכום כסף משמעותי- התהליך נקרא משכנתא הפוכה, והוא מאפשר לבנקים ולגופים הפיננסים השונים לתת הלוואה בסכום משמעותי בתמורה לשיעבוד נכס הנמצא בבעלות מבקש ההלוואה בתור עירבון.

 עמידה בחובות היא עניין מורכב

ללא ספק התמודדות עם חובות היא איננה פשוטה כלל, על כמה וכמה כאשר מדובר בעמידה בהחזרים של הלוואות למספר גופים פיננסים שונים. עם זאת, חשוב לזכור שישנם פתרונות שונים אשר יכולים להקל על הקושי ולאפשר אוויר לנשימה מבחינה פיננסית. אחד הפתרונות המומלצים ביותר, בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בתחום הוא ביצוע איחוד הלוואות – לקיחת הלוואה אחת גדולה עם פריסה נוחה בהרבה אשר תכסה את ההחזרים של כל ההלוואות הקודמות. כאשר מבצעים איחוד הלוואות, חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות מקצועי אשר יוכל להשיג בעבורכם את ההצעה הטובה ביותר, ולהעניק לכם מרווח נשימה כלכלי. לייעוץ מקצועי בתחום המשכנתאות כדאי להתייעץ עם משכנתא יועצים בהנהלת ידידיה רפאלוב- יועץ משכנתאות מומחה ובעל ניסיון של שנים בתחום. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? חייגו אל 077-7299971 ותתחילו לחסוך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...