Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רשת אמי"ת זכתה בניהול אולפנית ישורון

רשת אמי"ת זכתה בניהול אולפנית ישורון
לשכת דובר עיריית פתח תקוה

לאחר עשרות שנים בהן אולפנית ישורון נוהלה ע"י רשת בני עקיבא זכתה רשת אמי"ת בניהול אולפנית ישורון וזאת החל משנה"ל הקרובה .

קצת רקע, לפני כ-20 שנה מינהל החינוך והנהלת העיר שינו את ביה"ס התיכון ישורון לאולפנית, בסיוע מרכז ישיבות בני עקיבא שהיה שותף לניהול התורני, החינוכי והחברתי באולפנית, והביא את אולפנית ישורון להישגים רבים.

בשנים האחרונות מחייב משרד החינוך להפעיל רשתות כמו בני עקיבא, אמי"ת, עמל ואורט רק באמצעות מכרזים מסודרים שמעבירים את הניהול כולו לרשת, תוך המשך השותפות והאחריות של העירייה.

בשנתיים האחרונות נערכו מכרזים לרוב המוסדות בעיר, בתמיכת ראש העיר רמי גרינברג אשר ביקש לעודד תחרות בין הרשתות דבר היוצר השקעה מיטבית בביה"ס ובתלמידים.

ראש העיר רמי גרינברג הוסיף "למכרז לניהול אולפנית ישורון ניגשו שתי הרשתות המובילות בעולם הישיבות התיכוניות והאולפנות, רשת אמי"ת ורשת בני עקיבא, שתיהן מפעילות מוסדות נוספים בעיר. במכרז שנערך עפ"י ההנחיות בבקרת משרד החינוך זכתה כאמור, רשת אמי"ת והיא תנהל את המוסד החל מה-1.9.20".  במינהל החינוך ציינו ששתי הרשתות היו טובות, אך רשת אמי"ת הובילה במכרז וזכתה. ראש העיר רמי גרינברג הוסיף "צוות המורים וההנהלה של אולפנית ישורון יעברו להיות עובדי רשת אמי"ת תוך שמירה מלאה של זכויותיהם וזאת בליווי ארגון המורים. אני מאמין כי רשת אמי"ת תוביל את אולפנית ישורון להישגים גבוהים ולעשייה ערכית, ואני מאחל לכולם הצלחה רבה".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף "לאחר שנים רבות בהן אולפנית ישורון נוהלה ע"י רשת בני עקיבא קיימנו מכרז בו זכתה רשת אמי"ת ואני מאמין כי השינוי יוביל לצמיחה ושגשוג. שתי הרשתות מצוינות ועובדות בעיר אך במכרז זה – זכתה רשת אמי"ת. חשוב לציין כי ההחלטות המשמעותיות במוסד המנוהל ע"י הרשת נקבעות בוועד משותף לעירייה, למשרד החינוך ולרשת, וכך יישאר הדבר".

עפ"י הנחיות משרד החינוך המכרז הוא ל-5 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. לאחר 10 שנים יש לצאת למכרז מחודש, והעירייה רשאית בהתראה מראש גם לצאת קודם לכן למכרז במידה והיא אינה שבעת רצון מניהול המוסד ע"י הרשת.

רשת אמי"ת זכתה בניהול אולפנית ישורון
לשכת דובר עיריית פתח תקוה
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...