Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בסניף פתח תקווה, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה מקצביות הפרימיום שהיא מפעילה חינאווי ג'ורג', עם דגש על בשר טרי באריזות ואקום מיוחדות, לצד בשר קפוא איכותי

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בסניף פתח תקווה, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות   בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה מקצביות הפרימיום שהיא מפעילה חינאווי ג'ורג', עם דגש על בשר טרי באריזות ואקום מיוחדות, לצד בשר קפוא איכותי
צילום: משה יעקובוביץ

רשת חינאווי Wine & More, מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בימים הקרובים בסניף פתח-תקווה הוותיק, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות. בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה-חינאווי ג'ורג' בשרים במגוון ורסיות של בשר טרי וקפוא בהתאם להעדפות לקוחות הסניף.

צילום: משה יעקובוביץ

מהלך זה נועד להרחיב את היצע מוצרי הפרימיום המשווקים בסניף לציבור בפתח תקווה והסביבה, זאת לאור זיהוי צורך וביקושים גוברים מצד הלקוחות. הרשת מפעילה כיום קצביות פרימיום ומעדניות המספקות ניחוח של חו"ל. סניף פתח תקווה, יצטרף לסניפי הרשת המשווקים כבר בשר: קרליבך בתל אביב, הוד השרון, ראשון לציון ואירפורט סיטי.

היצע הבשרים הרחב יוצב במקררים מיוחדים ויתעדכן באופן תדיר ויומיומי. בין ההיצע בקטגוריית בשר טרי באריזות ואקום- פילה בקר, שיפודי פילה, שיפודי אנטריקוט, סטייק אנטריקוט, סינטה, פורטר האוס, טיבון, ניו יורק- סינטה על העצם, צלעות ארוכות, אוכף טלה, שיפודי טלה, צלי גולאש ועוד. אריזות הואקום המיוחדות מאפשרות לשמור טריותו של הבשר למשך —ימים.

בקטגוריית הקפואים, בשר בקר- קבב, המבורגר, סטייק מינוט, כדורי בשר, בשר טחון לבולונז, בשר טחון, נקניקיות מרגז, נקניקיות צ'וריסוס. בקטגוריית עופות- שיפודי פרגיות, חזה עוף, סטייק פרגית פרוס, כנפיים.

כמו כן, תושק בסניף מעדניית גבינות בוטיק ודליקטסים מיובאות ומקומיות, הכוללת מבחר של עשרות סוגי גבינות מיוחדות כמו: גאודה, ברי, סאנט מור, קוויאר ודליקטסים רבים. לצידן ישווקו גם פסטות דה אורו קפואות המיוצרות בעבודת יד, רטבים מוכנים לפסטה במגוון טעמים המיועדים להרתחה, קוויאר שחור ואדום ומגוון דליקטסים המעשירים כל ארוחה.

כמו כן, ניתן למצוא במעדניה רטבים מיוחדים, שמן זית מובחר, מגוון פסטות בעבודת יד, ריזוטו, סרדינים,, טונה אורטיז, שימורים מיוחדים כמו ארטישוק מתובל, ריבות יין, קמחים מיוחדים ועוד.

חינאווי Wine & More אבשלום גיסין 37,  פתח תקווה.

טלפון: 03-9219712

ניתן להזמין מהסניף משלוחים עד הבית או באיסוף עצמי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המחנכים שחזרו מהלחימה - שימחו עם התלמידים בכל העיר
כחלק מאירועי הפורים בישיבת אמית כפר גנים פתח תקווה, יצאה...
שלומית רבי מישיבת אמית כפר גנים פתח תקוה - מורת המאה
'מורת המאה', המורה המצטיינת בחינוך הדתי, לשנת התשפ"ד, היא שלומית...
חגיגת פורים מטורפת בהולה הולה
4 ימים רצופים של מסיבות ומשתה עדלאידע בימים 21-24.3.2024 המסעדה תלבש...
She Ted - נערות ונשים מדברות חדשנות
אחת לשנה, בחודש מרץ, יתקיים פורמט She Ted שהגתה ומובילה...
מסיבת יין לכבוד פורים – Purim Wine Party DNA יום חמישי 21.3.2024 החל מהשעה 19:00
לראשונה בפורים, חברת היין MyYain בבעלות נתי נעים, מאחדת כוחות...
מתחם "המערב הפרוע" יפתח בפורים בקניון עופר רמת אביב: המתחם מיועד לכל המשפחה ויפעל בחופשת פורים כניסה חינם - ללא עלות לקהל הרחב
קניון עופר רמת אביב , מקבוצת קניוני עופר, יפתח לרגל...
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"
ביום חמישי האחרון התקיים טקס "אות האישה המובילה לשנת 2024"...
אירוע פופ אפ קטוגני השף עודד טלמור, קיטו שף מארח לאירוע טעימות ב EHOUSE תל אביב
השף הקטוגני עודד טלמור יוצא עם אירועי פופ-אפ חודשיים במתחם...
סניף חדש לרשת מחסני השוק בעיר רחובות: יושק בהשקעה של מיליוני שקלים במרכז הקניות המסחרי החדש בעיר- "הנשיא הראשון"
זהו הסניף ה-67 במספר של הרשת שמתרחבת באופן תמידי והשני...
אות האישה המובילה לשנת 2024
גם השנה, לקראת יום האישה, מקדמת עיריית פתח תקווה את...