Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שבוע החינוך בפתח תקוה בסימן ערבות הדדית

שבוע החינוך בפתח תקוה בסימן ערבות הדדית
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

שבוע החינוך יתקיים השנה בין התאריכים 13-20.2.2020 ומטרתו לעורר מודעות לעשייה ולפעילות הענפה המתקיימת לאורך כל השנה בכלל מוסדות החינוך בעיר.

שבוע החינוך בפתח תקוה
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

שבוע החינוך בפתח תקוה, מתקיים במתכונת הייחודית לעיר. בשבוע זה מתקיימות פעילויות במרחב הבית ספרי ומחוצה לו, בתחומי טכנולוגיה, אומנות, ספורט, מוסיקה, רטוריקת הדיבור, מנהיגות, טבע ועוד. בשבוע זה פותחים מוסדות החינוך את שעריהם בפני הציבור הרחב בכלל וההורים בפרט, לצפייה, השתתפות והתרשמות, בהתאם לאירוע ולפעילות. השנה שבוע החינוך הוא בסימן "ערבות הדדית" – קהילתיות, אחריות הדדית ונתינה למען האחר. האירועים יהיו בחלקם פנימיים ובחלקם עם הפנים לקהילה, מחוץ לכותלי מוסדות החינוך.

שבוע החינוך בפתח תקוה
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

מטרת שבוע החינוך היא לחשוף את הפעילות החינוכית-פדגוגית המתקיימת בכל המסגרות הפורמליות והבלתי פורמליות, תוך מכוונות לשיתוף קהילת העיר בעשייה החינוכית. באמצעות אירועים אלה מבקש מינהל החינוך להעצים את העשייה החינוכית העשירה המתקיימת בעיר, להדק את החיבור עם הקהילה בכלל ועם ההורים בפרט, לעודד את השיח בנושאים העומדים על סדר היום החינוכי ולקדם חוויית למידה חדשנית תוך שיתוף פעולה בין הגורמים השונים בעיר.

שבוע החינוך בפתח תקוה
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

ראש העיר רמי גרינברג " השנה שבוע החינוך הוא בסימן "ערבות הדדית", האחריות שלנו כחברה האחד כלפי השני. אנו מאמינים בנתינה, הדדיות, שיתוף וקבלה ומחנכים כך את ילדינו. אני מזמין את הציבור לבוא ולקחת חלק בפעילויות השונות שמתקיימות בכל מוסדות החינוך במסגרת שבוע החינוך, וליהנות מהעשייה העשירה המתקיימת בכל מוסדות החינוך בעיר, הן בפעילויות הפורמליות בבתי הספר ובגנים והן בפעילויות הבלתי פורמליות בשעות אחה"צ, בשבוע החינוך אנו פותחים את שעריהם של כל מוסדות החינוך בפני ההורים והציבור כולו וזוהי הזדמנות ליהנות מפירות העשייה".

שבוע החינוך בפתח תקוה
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש, דבר הבא לידי ביטוי לאורך כל השנה ובמהלך שבוע החינוך במיוחד. אירועי שבוע החינוך הם הזדמנות לשתף את ההורים בדבר הפעילות הענפה המתקיימת בבית הספר ובגן בו לומד ילדם, וכן לשתף את הקהל הרחב בהישגי התלמידים ובעשייה הרבה והיומיומית עליה עומלים הילדים וצוותי החינוך וההוראה, ועל כך הערכתי הרבה להם".

שבוע החינוך בפתח תקוה
קרדיט לשכת דובר עיריית פתח תקוה

בין האירועים המרכזיים שיתקיימו בשבוע זה: תערוכת "גלויה לעיר" בקריית המוזיאונים – טקס סיום בנושא "סימני דרך" (בשיתוף מוזיאון ראשונים ואגפי החינוך היסודי והחינוך המיוחד), סיור לירושלים לתלמידי העל יסודי במסגרת תכנית בר/בת מצווה, כנס יזמות טכנולוגית לחקר מדעי של בתי הספר היסודיים, קונצרט יצירה בישיבת אמי"ת כפר גנים, ספורטיגן של אגף גנ"י, הפנינג אביב משותף לבי"ס ברלב ושש שנתי אחד העם, יום ספורט לזכר בוגר תיכון ברנר דוביק קרמסר ז"ל, יריד האור, ספורט נגישות ושוויון הזדמנויות בבי"ס דבורה עומר, מקהלת הרב תחומי ב תופיע בבית רבקה, תלמידי חטיבת בן גוריון ישתתפו בהתרמה למען אקי"ם, יריד אביב יתקיים בבי"ס הוברמן, בי"ס ביאליק יקיים פסטיבל אביב בקניון גנים, שש שנתי גולדה יקיימו את מרוץ אם המושבות לזכרו של המורה טל רון ז"ל ועוד ועוד.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...