Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שטחים פתוחים בבית, לאיכות חיים טובה יותר

שטחים פתוחים בבית, לאיכות חיים טובה יותר
credit: canva.com

מקום לפנאי:

דירות גג הן דירות מבוקשות מאוד לאור השילוב בין המרחב הפתוח שמתווסף לדירה לבין הגובה שלהם. הגג המתווסף לדירה מוסיף שטח נוסף לשימוש דיירי הבית וניתן לעשות בו כל שימוש בהתאם לבחירות של הדיירים. שטח הגג יכול להיות מקום מצוין לפנאי, לאירוח חברים ומשפחה וגם לתחביבי חוץ. בשנים האחרונות ובמהלך מגפת הקורונה, אנשים רבים החלו לבלות יותר ויותר זמן בכותלי הבית ולכן בחרו להשקיע יותר בו. עיצוב גינות גג הוא דרך אחת בה מתבטאת ההשקעה במרחב זה, מתוך הניסיון להכניס את הטבע אל הבית, גם כאשר אי אפשר לצאת אליו.

גינון על רמה היא חברה המספקת שירותי תכנון והקמה של גנים ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. את הגנים מתאימה החברה ללקוח באופן אישי, בהתאם למכלול הצרכים והרצונות שלו תוך ליווי מקיף לאורך הפרויקט.

חיבור לטבע:

בטבע, השילוב בין צמחים ועצים ירוקים לבין מים כחולים הוא שילוב אידיאלי, המשרה רוגע, שמחה וחיבור. את השילוב המרגיע הזה, ניתן להכניס אל כותלי הבית ולהביא מעט מהטבע אל חי היום יום, אל החיים האישיים שלנו. עיצוב גינה עם בריכה, בבתים בהם קיימת גינה, מאפשרת את הכנסתו של שילוב זה תוך התאמה לסגנון הבית, גודל הגינה, הצרכים של דיירי הבית והסגנון העיצובי האישי שלהם. אנשי מקצוע מומחים יידעו לשלב בין האלמנטים, להתאים את הצמחים, הפרחים ואפילו העצים למקום המגורים לצד הבריכה ולתשתיות הקיימות בבית.

להנות מפרטיות:

כאשר רוכשים דירות פנטהאוז, זוהי השקעה המעלה את איכות ורמת החיים, שכן דירות אלו בעלות שטח גדול לצד מרפסות רחבות ידיים. כך השטח הפרטי והאישי בו מבלים את השעות הפנויות של היום הופך לחלל אחד גדול. דירות הפנטהאוז ממקומות בקומה האחרונה של הבניין כך שקיימת תחושת ניתוק ופרטיות עבור הדיירים הגרים בה. מסיבה זו, ישנם הבוחרים לבנות בריכה במרפסת פנטהאוז אשר תשמש את דיירי הבית בלבד.

בריכה במרפסת אפשרת לדירי הבית להנות משחייה לצורך פעילות גופנית, שכשוך במים ביום חם או כאטרקציה עם חברים ובני משפחה בכל עת, שכן היא נמצאת בשטח הבית הפרטי. ניתן גם לעצב את הבריכה בהתאם, ולתת תחושה של מקום מפלט בתוך הבית הפרטי. הוספה של צמחים ועציצים, לצד מנורות צד, כיסאות בריכה או פינת ישיבה יכולה לשדרג את המרפסת- מבחינת עיצוב ומבחינת השימוש.

גינון על רמה מציעה שירותי עיצוב, תכנון והקמה של גנים במגוון של גדלים לכל צורך מתוך הרצון ליצור גינות יפות וחסכוניות במים יהיו ידידויות לסביבה. תהליך העבודה נעשה תוך הקדשת תשומת לב

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...