Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שייט בנמל תל אביב כמו שלא הכרתם – עם כאן על הים אפשר לצאת לחופשה גם בארץ

שייט בנמל תל אביב כמו שלא הכרתם – עם כאן על הים אפשר לצאת לחופשה גם בארץ
בתמונה: יאכטה קטמרן של חברת "דנית השכרת יאכטות" קרדיט תמונה: "דנית השכרת יאכטות"

מתי בפעם האחרונה נהניתם מנוף של תל אביב מהצד של הים? היום זה אפשרי וקרוב אליכם יותר מתמיד! חברות שייט רבות מזמינות אתכם לחוויה מיוחדת במינה, כזאת שעד היום הייתה נחשבת לעשירים בלבד. עכשיו גם אתם יכולים ליהנות משייט שמתאים בדיוק לכם ולצרכים שלכם ופורטל מקצועי חדשני כמו כאן על הים יסייע לכם להזמין בדיוק את מה שאתם צריכים!

בתמונה: יאכטה קטמרן של חברת "דנית השכרת יאכטות" קרדיט תמונה: "דנית השכרת יאכטות"

בשנים האחרונות המטיילים הישראליים מגלים שוב את הבילוי הימי. מדינת ישראל גובלת ברצועת חוף כל כך ארוכה ופשוט אי אפשר שלא לנצל אותה. הים הזה שלנו, של כולנו, ועם מזג האוויר שישראל מתאפיינת בו – יש לנו הרבה מה לעשות עם הים והמים האלה. אם עד היום בילויים שקשורים בים, בהפלגות או בשייט לא היו כל כך נפוצים, הרי שכיום המצב שונה מאד ואנשים רבים מחפשים את הדרכים הטובות ביותר לגלות נופים חדשים וחוויות חדשות דרך המים. אין כמו הנוף של היבשה המתרחקת, אין כמו השקט שבלב הים ואין כמו הכחול הזה שרואים בכל מקום ומאפשר מתן של שקט ורוגע לגוף, לנפש, לרגש ולמחשבה. אם אתם מחפשים חוויה רגועה ומשפחתית או חגיגה עם החברים, שייט בנמל יפו הוא פתרון מצוין עבורכם. חוויה של שייט יכולה להתאים לכל אדם בכל גיל, בכל אירוע ובעצם – בכל סיטואציה. לא חייבים אירוע מיוחד, פשוט צריך לרצות לראות נופים חדשים ולחוות חוויות חדשות! 

שייט בנמל תל אביב

כשחושבים על בילוי בנמל תל אביב חושבים על שכשוך בחוף הים, על גלידה או פיקניק אבל לא מעלים על הדעת את האפשרות של שייט מהנמל. למה בעצם? איך זה יכול להיות נמל אמיתי אם לא עולים בו על ספינה או יאכטה ומפליגים איתה אל האופק הרחוק? יש קסם מיוחד במראה של חוף תל אביב המתרחק מהספינה וברגע שמדוממים מנועים – פשוט נהנים מהשקט של לב הים. נמל תל אביב המתחדש כל הזמן שלל מציע אפשרויות מגוונות של שייט מסוגים שונים המשלבים אווירה ומוזיקה טובה, אפשרות לעצירה לשם ירידה למים ואפילו פעילויות ספורט ימי תל אביב שיתאימו לכל אחד ולכל סיטואציה. בקיץ, בחורף, בסתיו או באביב. הים התיכון שקט בדרך כלל ותמיד יש עם מי להתייעץ או את מי לשאול. מי שמחפש בילוי חדש – כדאי לו לחשוב על שייט בנמל תל אביב. גם עם הרבה ציפייה והמתנה – לכל אחד נכונה הפתעה נעימה!

בתמונה: יאכטה מפוארת מסוג קטאמרן של חברת Sea-Gal קרדיט תמונה: sea-gal

מתי לצאת לשייט מנמל תל אביב?

התשובה לשאלה זו פשוטה ביותר – כל אירוע, כל יום, כל הרכב מפליגים וכל מצב רוח מתאימים לשייט מנמל תל אביב. בעצם אפשר לומר שאין שום דבר שיגביל את הרצון או החשק או ימנע ממנו להתגשם. שייט בנמל תל אביב מתאים כפעילות חברתית לקבוצות גדולות, להורים עם ילדים או לקבוצת חברים. אפשר לחגוג ימי הולדת, אירועים משפחתיים ואפילו נקודות ציון חשובות בחיים – בר או בת מצווה, חתונות וימי הולדת עגולים. הפלגות זוגיות יכולות להתקיים לציון יום נישואין, הצעת נישואין או פשוט כהפלגה רומנטית עם סלסלת פיקניק ובקבוק יין ועם נוף השקיעה המרהיבה מרחוק – לא צריך בילוי יותר מיוחד מזה. אז באמת הגיע הזמן לקבוע שייט!

איך בכלל מתחילים לברר פרטים?

גם התשובה לשאלה זו קלה – פונים אל פורטל מקצועי שמאגד בתוכו את כל המידע הדרוש לשם ארגון השייט. אתר כאן על הים הוא האתר המתאים ביותר לכך. כך אפשר למצוא את כל המידע והפרטים אודות כלי שייט שונים שיתאימו למשפחות, זוגות, יחידים או קבוצות גדולות ואפשר יהיה להתחיל את התכנון של יום הבילוי הימי בנמל תל אביב. בעלי האתר עומדים בקשר ישיר ורציף עם ספקי השירותים, האתר מעודכן כל הזמן ואפשר לבקש ליצור קשר, כמו גם לבצע הזמנה ממש על המקום. זה גם המקום להבין מעט יותר אודות תחום השייט המסחרי ולהבין מתי כדאי לצאת לשייט ואיך לתכנן נכון עד הפרטים הקטנים את החוויה המושלמת. אם אתם מחפשים את הבחירה הנכונה ביותר להפלגה על יאכטה – היכנסו עכשיו לפורטל והתחילו לתכנן גם את השייט שלכם!

לעוד פרטים אודות שייט בנמל תל אביב ובכל חלקי הארץ חייגו 072-394-5092

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...