Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שילוח בינלאומי ועמילות מכס

שילוח בינלאומי ועמילות מכס
קרדיט FREEPIK

רבים שומעים את המושג שילוח בינלאומי אך הם אינם מבינים אותו באמת, לאלו מכם שאינם יודעים מהו שילוח בינלאומי אנחנו כאן בשבילכם. שילוח בינלאומי הוא למעשה תהליך אשר במהלכו נעשית הובלה של משלוח ממדינה מסוימת למדינה אחרת. בחלק גדול מן המקרים, במיוחד כאשר מדינת ישראל היא המדינה ממנה יוצא המשלוח או המדינה אליה מגיע המשלוח, המשלוח יהיה משלוח הנעשה בין יבשת ליבשת. את ההובלה הבין יבשתית ניתן לבצע דרך האוויר או לחילופין דרך הים. מיותר לציין כי לכל אחת מבין שתי הדרכים המוזכרות ישנם התנאים, החסרונות והיתרונות שלה ולכן, התאמת המשלוח אל סוג השילוח מתבצע באופן אישי עבור המטען שנשלח, מדינת יעד, מדינת מקור, הגבולת הזמן ועוד מגוון פרמטרים נוספים. חשוב לציין כי מדובר למעשה בתהליך מורכב אשר דורש לא מעט זמן ומחשבה מעמיקה בכל אחד ואחד משלבי התהליך, החל משלב האריזה ההתחלתי ועד לתום פעולת השילוח. לכן, חשוב לוודא כי אתם פונים אל חברת שילוח בינלאומי מומלצת, כזו שתוכל להעניק מענה מקיף לכלל הצרכים האישיים שלכם. 

שילוח בינלאומי ועמילות מכס
קרדיט FREEPIK

מדיניות המדינה

ניתן לומר באופן חד משמעי כי לכל מדינה יש את חוקי המיסוי והמכס שלה שכן, הדבר מוביל לסיבוך נוסף של התהליך. זאת לאור העובדה כי חלה חובה על מבצע השילוח לבדוק באופן מוקפד את החוקים הן של מדינת היעד והן של מדינת המקור, במטרה למנוע סיבוכים מיותרים. נוסף על האמור, יש לציין כי גם בעת בה מדובר על שילוח חד פעמי או לחילופין שילוח רב פעמי, על מבצע השילוח להכיר את כלל החוקים השונים ובמידה ומדובר בשילוח רב פעמי, ההמלצה המרכזית תהיה להמשיך להתעדכן בשינויים פוטנציאליים. 

מכס

המכס הוא למעשה היטל אשר נקבע מטעם שלטון המדינה המטילה אותו. בהתאם לרוב, ההיטל יחול רק במקרים בהם מדובר בייבוא המיועד עבור מטרות כלכליות מקומיות. יחד עם זאת, המטרה הנוספת בהיטל המכס הינה להוות תזרים מזומנים נוסף לקופת המדינה. חשוב לציין כי גובה המכס עשוי להשתנות בהתאם למטען ואף אפשר לומר כי בחלק מהמקרים תוכלו לקבל החזר על מכס ששולם, בהתאם לדרישות הכתובות בחוק. 

מיהו עמיל המכס

בעת בה המשלוח מגיע למכס השוכן במדינת ישראל והגיע הזמן לשחרר את המטען על מנת להכניסו לשטח הארץ באופן רשמי, ניכר כי זהו השלב בו עמיל המכס נכנס לתמונה. מדובר בשלב מעט מורכב ומתסכל, במיוחד עבור כל אותם אנשים אשר אינם בקיאים בהתנהלות מול המכס, לאור העובדה כי לאחר ההמתנה הארוכה של הגעת המטען לארץ, ייתכן כי נאלץ להמתים אף יותר עד העת בה נקבל אותו בפועל. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...