Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיש לחדר רחצה לאווירה קסומה

שיש לחדר רחצה לאווירה קסומה
קרדיט CANVA

חדר אמבטיה מעוצב בפסטורליות מנצחת הוא המקום הקסום ביותר אליו אנחנו יכולים לברוח בסיום יום עבודה עמוס מאד, או בכלל סתם כי מתחשק לנו להתנתק. ולכן חשוב לעצב את חדר האמבטיה בעיצוב אישי המתאים לנו, כאשר השימוש באלמנט של שיש לחדר רחצה יכול להביא לתוצאות קסומות במיוחד. איך מעצבים באמצעות שיש, ולמה זה חשוב? הכל במאמר לפניכם.

קרדיט CANVA

שיש לחדר רחצה – עולם של יתרונות ועיצוב

אם אתם עומדים לשפץ את חדר האמבטיה שלכם אתם לבטח מחפשים שיש איכותי לצורך עיצוב ופונקציונליות גבוהה, ובצדק. חשוב להכיר את סוגי השיש המתאימים לכם, וכן, תתפלאו, גם להתאים אותם באופן אישי. כי לכל סוג שיש יש את התכונות המתאימות לו לחלל בו הוא מותקן.

לפני הכל, כשמדובר על חדרי רחצה חשוב לקחת בחשבון שעל השיש להיות אטום לנוזלים, אדים ורטיבות ועדיין עם התכונות הקשורות לאיטום, תוכלו כן לבחור דוגמאות, צבעים וטקסטורות בהתאם וליהנות מעיצוב אישי שהוא אפילו בהזמנה אישית.

הבחירה חייבת להיעשות ביחד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום לא רק מבחינת העיצוב, אלא גם מבחינת הפונקציונליות הגבוהה, הבטיחות והתכונות הטובות שיכולות פשוט להפוך את החיים שלכם להרבה יותר איכותיים, ללא עגמת נפש עתידי.

שיש לחדר רחצה – מה בוחרים?

כבר למדנו שיש כמה וכמה סוגי שיש איכותיים, אך חשוב לזכור שלפני הכל כפי שציינו מעלה, חשוב שהשיש יהיה אטום לנוזלים ולמים, וגם במידת הצורך מחוספס על מנת למנוע החלקות אלו ואחרות.

על השיש להיות בעל עמידות גבוהה לשריטות ועל מנת שלא יתבלה במהרה, ומומלץ שיהיה קל לניקוי ולתחזוקה וללא רגישות לחומרי ניקוי מסוגים שונים או כימיקלים אלו ואחרים.

סוגי השיש המבוקשים ביותר לאמבטיה הם אוניקס וגרניט להם יש תכונות איכותיות ומוצלחות והם מספקים את המענה המושלם לכל חדר אמבטיה. הם גם מבוקשים עבור שיש למטבח בעיקר בשל העובדה שהם עמידים מאד, מגיעים במגוון של צבעים ודוגמאות כך שתוכלו לבחור בהתאם להעדפה שלכם את העיצוב.

היתרון הבלעדי של כל שיש הוא שכמעט ולא תמצאו דוגמאות שדומות אחת לשניה היות והוא כמו טביעת אצבע. בגלל שהוא מיוצר באופן טבעי והליך טבעי בעומק כדור הארץ, כל דוגמא שלו שונה מהשניה ועל כן יש ייחודיות גבוהה בעיצוב.

אם אתם בוחרים בשיש גרניט, חשוב לדעת שמדובר בסלע קשה מאד המתאפיין בצפיפות החומר מה שהופך אותו לעמיד הרבה יותר, ובעל אחידות וגוונים מרהיבים שקל לבחור מהם עיצובים שונים לאמבטיה.

אם אתם בוחרים בשיש אוניקס, זוהי בעצם אבן חן מקוורץ לה מראה יוקרתי מאד ומבנה של רצועות בצבעים בגוונים שונים. היא מאופיינת באור חזק ועל כן גם מאירה את המשטח. אפשר גם להוסיף גופי תאורה מוסתרים ובכך להוסיף לה עוד ועוד אור וברק.

לבחור בטוב ביותר

כשאתם בוחרים בשיש לאמבטיה או לכל מקום אחר בבית, אתם לא בוחרים רק במוצר עצמו אלא גם באנשי המקצוע מהם אתם רוכשים את השיש, או הם המתקינים לכם אותו. ולכן חשוב להכיר היטב את המוצר, ואת אנשי המקצוע ולוודא שאתם אכן מקבלים למען הבטיחות שלכם, את הטוב ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...
גמילה ממשככי כאבים
משככי כאבים הם בין ההמצאות הגאוניות ביותר שיצרה האנושות. בתוך...
פרקט למינציה עמיד במים
עולם הפרקטים מתקדם כל הזמן ומי שמעצב מחדש את הבית...