Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שלוש מנהלות חדשות הצטרפו למערכת החינוך היסודית בעיר!

שלוש מנהלות חדשות הצטרפו למערכת החינוך היסודית בעיר!
פיני אלון, תנהל את עוזי חיטמן קרדיט: אלבום פרטי

שלוש מנהלות חדשות נבחרו בימים אלה ויצטרפו למערכת החינוך המצוינת של בתי הספר היסודיים בעיר. ראש העיר רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות והוסיף "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהמתקדמות שיש! אנו משקיעים מיליוני שקלים מידי שנה בשיפוץ, בינוי, שיפור, הכנסת תכנים חדשים, ציוד משכולל, בניית מעבדות וכיתות ספח, מרחבי למידה מתקדמים וכמובן פדגוגיה מגוונת, חדשנית ומתקדמת. המנהלות החדשות המצטרפות לצוות המובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בפתח תקוה מביאות איתן ניסיון עשיר, חדשות ומוטיבציה גבוהה לקדם את בית הספר, לעודד עשייה ולמידה ולפעול בשיתוף עם הצוות והקהילה. אני מאחל להן הצלחה רבה!"

טלי טולדנו מנהלת האגף לחינוך יסודי בירכה את המנהלות החדשות וציינה בסיפוק כי מדובר בשלוש מנהלות מצוינות שללא ספק יוסיפו נדבך משמעותי ואיכותי למערכת החינוך העירונית.

הדר יהוד נבחרה לנהל את בית הספר "יסודות לאומנויות"

הדר בעלת תואר ראשון B.E.D בחינוך מיוחד ממכללת לוינסקי לחינוך ותואר שני M.A בניהול וארגון מערכות חינוך מהמרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה.

בנוסף היא מנחת קבוצות משימה באוריינטציה דינאמית מסמינר הקיבוצים ובעלת תעודה להדרכת הורים לפי גישת הסמכות החדשה ממרכז שניידר.

הדר תושבת פתח תקוה, לימדה בבית החינוך פיקא מזה 14 שנה, כמורת שילוב וכסגנית מנהלת בית הספר. מאמינה בחיבור בין ביה"ס לקהילה,  שואפת לקידום מצוינות, גילוי וטיפוח יכולות הפרט ויצירת תשתית הולמת לצמיחה ולביטוי אישי של תלמידות, התלמידים וקהילת המורים.

בעשייתה החינוכית היא שמה דגש רב על טיפוח אקלים מיטבי בבית הספר, קידום הישגים לימודיים, חיבור ותרומה לקהילה, שותפות מיטבית עם קהילת ההורים העצמת צוותי החינוך תוך עידוד ליזמות ומתן אוטונומיה. הדר הוסיפה כי היא "רואה חשיבות רבה בטיפוח תחושת הביטחון והשייכות של התלמידות והתלמידים, שיאפשרו לכל אחד ואחת לממש את כישוריהם האישיים ולהביא לידי ביטוי את המצוינות האישית".

הדר יהוד, תנהל את בי"ס יסודות
קרדיט: אלבום פרטי

קרן צור הרוש נבחרה לנהל את בית ספר נווה עוז

קרן בעלת תואר ראשון בחינוך והוראה עם התמקצעות בתחום המתמטיקה ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, בעלת ניסיון עשיר ומגוון במערכת החינוך מזה כ-20 שנה.

בשנים האחרונות עבדה בתפקיד רכזת שכבה ורכזת פדגוגית והייתה חברה בצוות הניהול.

במסגרת תפקידה הובילה בהצלחה תהליכי שינוי למידה, הוראה והערכה הכוללים למידה רב תחומית המותאמת לחיי היום יום ולמציאות המשתנה.

קרן שהינה תושבת פתח תקוה, מציינת כי "מגיעה לתפקיד הניהול בתשוקה רבה לקידום תהליכים חינוכיים, מתוך אמונה ומוטיבציה פנימית לעשייה משמעותית כדי לאפשר לתלמידים ולתלמידות למצות את יכולותיהם האישיות ".

קרן מאמינה כי יש לראות את הילד/ה מכל ההיבטים, להכיר את החוזקות של כל אחד ואחת ולפעול לקידום תחושת המסוגלות והכישורים שלה, זאת בעזרת הטמעת ערכים חשובים של אהבה וכבוד האדם, הדדיות וקבלת האחר, שוויון הזדמנויות ופיתוח מצוינות אשר בכוחם לעצב את דמות הבוגר של הילדים, כך שיהיו מאושרים, בטוחים ביכולותיהם וישפיעו השפעה מכרעת על חייהם ועל החברה הרחבה.

קרן צור הרוש תנהל את נווה עוז
קרדיט: אלבום פרטי

פיני, פנינה אלון נבחרה לנהל את בית ספר "עוזי חיטמן"

פיני, הינה אשת חינוך כמעט שלושה עשורים (28 שנים). בעלת שני תארי M.A , האחד בתכנון לימודים והערכה, והשני במנהל ומדיניות החינוך. בוגרת תכנית מנדל למנהיגות בנגב, חברה פעילה ומשפיעה בצוות בוגרי התכנית. השנה גם סיימה לימודי ייעוץ ארגוני בבית ספר למנהלים "תפנית".

במהלך שנות עבודתה חינכה פיני לאהבת המדעים והובילה למצוינות בקרב סגלי ההוראה ותלמידיהם, ולמיצוי הכישורים הטמונים בהם. פיני יזמת, מתכננת ומלווה תהליכי הערכה מקדמי הוראה למידה דיגיטלית מותאמת אישית.

במהלך שנות עבודתה, השתלבה במגוון תפקידים במערכת החינוך בעיר אילת, בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת מרכז פסג"ה ובשנת תשפ"א הצטרפה לצוות הדרכה של ראמ"ה.

פיני גדלה והתחנכה ברמת גן, בתום לימודי ההוראה העתיקה מגוריה לדרום והקימה שם משפחה. פיני מאמינה כי "ללמוד ולעולם לא להתמלא – זו חוכמה, ללמד ולעולם לא להתעייף – זו אהבה".

פיני אלון, תנהל את עוזי חיטמן
קרדיט: אלבום פרטי
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...