Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שלוש מנהלות חדשות ומנהל חדש בבתי הספר ברחבי פתח תקוה!

שלוש מנהלות חדשות ומנהל חדש בבתי הספר ברחבי פתח תקוה!
קרדיט: אלבומים פרטיים.

מנהלות חדשות לבתי הספר היסודיים חיים חפר, דבורה עומר, אמיר ומנהל חדש לבית הספר היסודי הוברמן.

הגב' ויויאן אקשטיין נבחרה לנהל את בית הספר היסודי חיים חפר, הגב' רוית גטניו נבחרה לנהל את בית הספר היסודי דבורה עומר, הגב' טלי תשובה פארי נבחרה לנהל את בית הספר היסודי אמיר ומר רון זיו נבחר לנהל את בית הספר היסודי הוברמן

ראש העיר רמי גרינברג בירך את המנהלים החדשים ואמר "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהמובילות בישראל ואנו מצעידים אותה קדימה כל העת. אני שמח על בחירת המנהלות והמנהל החדשים ואין לי ספק כי הם יצעידו את בתי הספר לחדשנות וקידמה, תוך הקשבה ושיח עם הצוות, ההורים והתלמידים. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בבתי הספר, במבנים ראויים, חללי למידה חדשניים, ציוד מתקדם וצוות איכותי. אני מאחל לכולם הצלחה רבה בתפקידם החדש והמאתגר".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ בירך את המנהלות והמנהל החדשים ואמר "נמשיך להצעיד את מערכת החינוך בפתח תקוה לקידמה והישגים ופיתוח מערכת החינוך, ונמשיך לפעול למען תלמידי העיר. בקיץ הקרוב נשקיע מיליוני שקלים בשיפוץ מבני חינוך ותיקים ובבניית מוסדות חינוך חדשים ונמשיך להשקיע בפיתוח צוותי החינוך ותכניות הלימוד".

הגב' ויויאן אקשטיין אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי חיים חפר, היא בעלת תואר ראשון בחינוך, בהתמחות חינוך מיוחד, ובעלת תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך, מאונ' ת"א.

לגב' אקשטיין ותק של 17 שנים במערכת החינוך במחוז תל אביב. לאורך השנים שימשה במגוון רחב של תפקידים חינוכיים וניהוליים. בתפקידה האחרון כיהנה שמונה שנים כמנהלת בית ספר יסודי "צהלה" בתל אביב. לפני כן, חינכה כתות של החינוך המיוחד בבתי ספר רגילים במסגרת מתי"א רמת גן.

מנהלים חדשים בבתי הספר בפתח תקוה

קרדיט: אלבומים פרטיים.מר רון זיו אשר  נבחר לנהל את בית הספר היסודי הוברמן, הוא בעל תואר ראשון להוראה ממכללת דוד ילין לחינוך ובעל תואר שני במינהל ומנהיגות חינוכית מאוניברסיטת ת"א.

למר זיו ותק של 12 שנים במערכת החינוכית ולאורך השנים כיהן כממלא מקום מנהלת בחטיבת ביניים ברמת השרון, מנהל בית ספר יסודי + חט"ב בגבעתיים והוא מגיע לתפקיד כעת לאחר שנתיים של לימודים בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית.

מנהלים חדשים בבתי הספר בפתח תקוה

קרדיט: אלבומים פרטיים.הגב' רוית גטניו אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי דבורה עומר, היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה.

לגב' גטניו 17 שנות ניסיון כאשת חינוך אשר בהן שימשה בתפקידי חינוך מגוונים בין היתר מדריכה פדגוגית בתכנית מרום, ומדריכה מחוזית של מחוז תל אביב בניהול עצמי.

מנהלים חדשים בבתי הספר בפתח תקוה

קרדיט: אלבומים פרטיים.הגב' טלי תשובה פארי אשר נבחרה לנהל את בית הספר היסודי אמיר, היא בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי ומנהל מערכות חינוך ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן. בוגרת מסלול הכשרת מנהלים מטעם אבני ראשה.

לגב' פארי 10 שנות ניסיון בהן מלאה תפקידים רבים ביניהם מנהלת בית ספר "אביב" בת"א, מנהלת חטיבה צעירה, סגנית מנהלת ורכזת תקשוב.

מנהלים חדשים בבתי הספר בפתח תקוה

קרדיט: אלבומים פרטיים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...