Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שני מנהלים חדשים הצטרפו למערכת החינוך היסודית בעיר

שני מנהלים חדשים הצטרפו למערכת החינוך היסודית בעיר
קרדיט: דוברות פתח תקווה

ראש העיר רמי גרינברג ומנהלת האגף לחינוך יסודי טלי טולדנו בירכו את שני המנהלים החדשים שהצטרפו לצוות המנהלים והמנהלות של בתי הספר היסודיים בעיר, רינת אלמוזלינוס שתנהל את בית ספר ביאליק ורונן יגר שינהל את בית ספר קרול.

קרדיט: אלבום הפרטי

רינת אלמוזלינוס נבחרה לנהל את בית הספר "ביאליק"

רינת בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות במתמטיקה, תואר שני במסלול מדעי טכנולוגי והיא בוגרת תכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

רינת בעלת ניסיון עשיר ומגוון של 20 שנה במערכת החינוך. במהלך השנים היא מילאה שורה של תפקידים, בהם: מחנכת, מורה מקצועית למתמטיקה, רכזת חברתית, רכזת פדגוגית, רכזת מתמטיקה, חברת צוות ניהול של בית הספר. בשמונה השנים האחרונות כיהנה בתפקיד סגנית מנהלת של בית הספר היסודי "מעוז המכבים" בעיר מודיעין מכבים רעות.

לפי תפיסתה החינוכית, בית ספר מהווה מרחב חינוכי המטפח ערכים, ידע, חדשנות ויזמות, פורץ את גבולות הכיתה, מעורר סקרנות, תשוקה, הנעה והנאה בתהליך הלמידה ולכן, בית הספר צריך להוות סביבה בטוחה ונעימה, המאפשרת לכל השותפים בו להתפתח, לממש את מלא כישרונותיהם ולחוות הצלחה.

רינת מאמינה בכוחה של הקהילה, הצוות החינוכי, התלמידים וההורים לפעול בשותפות ובתקשורת מיטבית לקידום העשייה החינוכית- ערכית של בית הספר.

קרדיט: אלבום הפרטי

רונן יגר נבחר לנהל את בית הספר "קרול"

רונן בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, תעודת הוראה מסמינר הקיבוצים ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, הכולל התמחות בהנחיית קבוצות. כמו כן הוא בוגר התוכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה".

לרונן ניסיון עשיר במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מזה כ-20 שנה. בשבע השנים האחרונות ניהל את שכבות ה'-ו', בבית-הספר "בן צבי" בחולון והיה חלק מצוות הניהול של בית הספר.

לפי תפיסתו החינוכית, יש להתייחס לכל תלמיד ותלמידה בראייה הוליסטית כדי שיוכלו לממש את היכולות האישיות שלהם.

רונן סבור כי בית הספר הוא מקום בו מתנהלות מערכות יחסים מיטיבות. לשם כך, הצוות החינוכי צריך להקנות לילדים כלים ומיומנויות לחיים בחברה, דרך עיסוק מתמיד בהטמעת הערכים של כבוד, פלורליזם, אהבת האדם וקבלת השונה והאחר.

לתפיסתו, הצלחה פדגוגית תתממש במקום שבו בית הספר יאפשר לתלמידים להגשים את עצמם, להתנסות בלמידה פעילה, לחקור, לבחור ולקחת אחריות על הבחירה.

ראש העיר רמי גרינברג הוסיף "השבוע קיים האגף לחינוך יסודי בעיר את הכנס היערכות לנבחרת המנהלים והמנהלות שלו והציג את עקרונות התכנית לשנה הקרובה הכוללת חדשנות פדגוגית, יוזמה, חקר ושיתופיות. שמחתי לראות את כל המנהלים והמנהלות הוותיקים והחדשים ולאחל לכולם הצלחה רבה בשנה הקרובה שתהיה מסתבר מאתגרת לא פחות מהשנה שחלפה. אני רוצה לברך את המנהלות והמנהלים החדשים שהצטרפו למערכת החינוך המצוינת שלנו ולהודות בהזדמנות זו לכל אנשי החינוך שעובדים במסירות ובמקצועיות למען ילדינו. בריאות, שנה טובה לכולם ושנת לימודים מוצלחת".

טלי טולדנו מנהלת האגף לחינוך יסודי בירכה את רינת אלמוזלינוס ורונן יגר, הוסיפה "השבוע התקיים כנס היערכות לצוות החינוך היסודי בו השקנו את התכנית "החינוך על פי אלפא", תכנית חינוך המקדמת חדשנות פדגוגית במציאות משתנה, המבוססת על תהליכי למידה וצמיחה המותאמים לדור הנוכחי. אני נרגשת לקראת יישום התכנית ומאחלת לכולנו שנת למידה פורייה ומוצלחת".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...