Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תביעות ביטוח סיעודי

תביעות ביטוח סיעודי
קרדיט freepik

יודעי דבר מדווחים, כי כמעט שבעים אחוזים מן האוכלוסייה, בהגיעם לגילאי שישים וחמש בערך, סביר להניח, שיצטרכו לקבל טיפול רפואי אינטנסיבי ומתמשך, בשלב כזה או אחר בחייהם. בעיה זאת, כשלעצמה, לא יכולה להיפתר דרך קופת החולים, והיא מחייבת רכישה של ביטוח סיעודי פרטי. כזה שיגן עליכם מפני כל תרחיש עתידי, קשה ככל שיהיה. ביטוח סיעודי מתאים, מאפשר לכם להגיש תביעות ביטוח סיעודי, ולהיות מכוסים בפן הבריאותי בכל שלב בחייכם.

תביעות ביטוח סיעודי
קרדיט freepik

מה הוא בכלל ביטוח סיעודי?

ולפני שנעמיק במושא המאמר, נבין בכלל "מה הוא ביטוח סיעודי"?, מדובר אודות ביטוח, אשר עשוי לסייע לכם להתמודד נכונה במקרה שתגיעו לגיל שבו מתחילים להיות חולים. יש תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות, למשל. יש בדיקות, שבאם תזמינו תור, בוודאי תצטרכו להמתין חודשים ארוכים, עד שנה, לפעמים. בעוד ביטוח הבריאות שלכם מקופת חולים מאוד מצומצם, ואינו מציע יותר מדי יתרונות, ביטוח הסיעוד הבריאות הרבה יותר מתגמל, ומוכח בזמן אמת. במידה והמצב הבריאותי שלכם יחמיר, תוכלו להגיש, בכל רגע נתון תביעות ביטוח סיעודי, וליהנות משירותים פרטיים, אשר יקלו לכם על החיים לאין שיעור. באפשרותכם לקבל סכומי עתק, לפי התנאים בפוליסה, במקרה של מחלות מסוימות, אשר בהחלט יעזרו לכם להתמודד עם המחלה, ולא להיכנס למרה שחורה, בשל העובדה שאינכם יכולים לממן באופן פרטי טיפול כזה או אחר.

האם תביעות ביטוח סיעודי מכסות אתכם בטווח הרחוק?

וזאת שאלה של האס, הקלף המנצח – "האם תביעות ביטוח סיעודי מכסות אתכם בטווח הארוך?", ועליה נשיב כלעיל. תחום הסיעוד הוא תחום נרחב למדי. קיימים כל מיני סוגים של שירותי הסיעוד. בין אם מדובר אודות טיפול מקיף בחדר סיעוד פרטי, ובין אם מדובר בסיוע פרטני במטלות ובפעילויות בסיסיות של היום יום. כך או כך, עסקינן הודות הוצאות כספיות אדירות, שממש בספק אם תוכלו להרשות לעצמכם, מבחינה כלכלית, לממן אותן. ולמקום הזה נכנסות התביעות של הביטוח הסיעודי. באמצעותן תזכו לשקט נפשי, ליכולת לממן בכבוד את הטיפולים הכה יקרים, ואולי אף ליהנות מסכום מרשים של שיפוי, בעת מחלה קשה. אבל לא כל חברת ביטוח תהיה לצדכם בשעת צרה שכזאת. ידוע כי מאוד קשה לתבוע את חברת הביטוח, שבאינסטינקט הראשוני היא נוטה לבטל את התביעה, מכל מיני תירוצים, מרגיזים למדי, כמו למשל – לא דיווחתם במדויק על המצב הבריאותי שלכם ביום רכישת הביטוח. לפיכך, יש משנה חשיבות למצוא את חברת הביטוח שלא תטרטר אתכם, ושתבוא בראש פתוח לקראתכם. חברה כדוגמת – חברה לתביעות סיעוד.

האם תביעות ביטוח סיעודי מכסות מנעד רב של מצבים ביטוחיים?

וזאת שאלה מטעה – "האם תביעות ביטוח סיעודי מכסות מנעד רב של מצבים ביטוחיים?". ונתחיל בכך, שכאשר בני אדם חושבים על טיפול סיעודי לתקופה ארוכה, מיד עולה בראשם הקונוטציה של בית אבות. אך זה אינו מדויק. למעלה משבעים וחמישה אחוז מהמטופלים במחלה כרונית נמצאים בקהילה או במסגרת ביתית, ולאו דווקא בבית אבות. הביטוח הסיעודי ניתן כאשר פלוני אלמוני לא מסוגל לבצע פעולות בסיסיות, לרבות – ניידות, להתלבש, להתקלח או לאכול לבד. ולפיכך, הוא צריך עזרה יום יומית. באם תבקשו לצייד את עצמכם בטיפול אישי, תצטרכו "להיפרד" מכמה אלפי ₪ טובים מדי חודש. אך באם תגישו תביעה של ביטוח סיעודי, תגלו, לשמחתכם הרבה, כי אתם תהיו זכאים לשפע של כיסויים לכל מיני מצבים ביטוחיים. הדבר כמובן תלוי במה שבדיוק הפוליסה שלכם מכילה. האם עשיתם הרחבות של הפוליסה, או לאו. האם דאגתם למעטפת שלמה של כיסוי ביטוחי? לרבות תשלום ניכר בעת מחלת הסרטן, למשל. ככל שתרחיבו את פוליסת ביטוח הסיעוד שלכם, כך תיהנו מכיסוי של יותר מחלות, ומשירותים ללא חת, שבוודאי יעזרו לכם מאוד עם הגיעכם לזקנה ולמצבים סיעודיים, שקופת החולים שלכם לא יכולה לספק לכם את הפתרונות היותר מדי מוצלחים, וזאת בלשון המעטה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...