Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תוספות שיער בשיטת הנוצה, ללא כאבים, ללא הלחמות וללא דבק בקרקפת !

תוספות שיער בשיטת הנוצה, ללא כאבים, ללא הלחמות וללא דבק בקרקפת !
ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים צילום יח״צ

מהם הסיבות שבגללן תוספות שיער בשיטת הנוצה וצמידי השיער, הפכו לפופולריות ביותר בקרב לקוחות תוספות השיער, ואיך הן שינו את חייהן של מי שעושה תוספות שיער, יצאנו לבדוק עם ברק רוזיליו, מומחה בינלאומי לתוספות שיער ואלה המסקנות.

בשיטות הקודמות נתקלנו לא פעם בתופעות קשות כגון : 

  •  דבק והלחמה- תוספות שיער עם דבק או הלחמה יצרו רגישות לדבק, אדמומיות ונפיחות, שנוצרו כתוצאה משימוש בדבק ייעודי אשר לעיתים שכיחות עושה נזק לקרקפת הלקוחה. הדבק והחומרים הכימיים גורמים לא אחת לפריחות, אדמומיות, כוויות וזיהומים נוספים שגורמים יובש לקרקפת ונזקים בלתי הפיכים.
  • התקרחות כתוצאה ממתיחות שיער רבות, בשל הדבקות והלחמות חוזרות לקרקפת הלקוחה.
  • תלישות שיער אשר נגרמות ממתיחות רבות של טיפולי התחזוקה, שנדרשים אחת לכמה חודשים כאשר שורש השיער צומח. 
  • נזקים אסטטיים כגון דבק שבולט מראש הלקוחה, קבוצות שיער אשר נושרת בין רגע, קשרים וראסטות שנגרמים מהדבקות והלחמות, כל אלה הופכים את השיער למקורזל ולא מסודר ומצריכים תחזוקה יומיומית קבועה לשיער.

שיטת הנוצה היא שיטה מהפכנית, לתוספות שיער, שבה אין צורך יותר בהדבקת שיער לקרקפת או הלחמות שיער, ואין צורך בתוספת דבקים או חומרים כימיים אחרים שפוגעים בקרקפת ובשיער הלקוחה. 

בנוסף מציעה השיטה תחזוקה קלה מאוד וחסכונית, אשר משפיעה על כיס הלקוחה לפרק זמן ארוך יותר מכל השיטות הישנות, והופכת אותה למשתלמת יותר ללקוחות. 

שיטת הנוצה – השיטה מתבססת על שזירת תוספת השיער על גבי חוט שערה דק, ללא חיבורים כימיים וללא הדבקות וכמובן שגם ללא הלחמות. השיטה מעניקה ללקוחה את התחושה שתוספת השיער היא חלק בלתי נפרד מהשיער בראש והיא מאפשרת טיפולי הרמה בזריזות, ללא כאבים ותלישות שיער מיותרות.

כמובן ובתנאי שהספר שוזר לפי הוראות היצרן ולא בצורה פיראטית.

ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים צילום יח״צ

בדקנו עם ברק רוזיליו, המומחה הישראלי בתחום שיטת הנוצה, מהם הסיבות העיקריות למעבר של מעצבי שיער וספרים רבים בישראל לשיטה זו, והוא מנה עבורנו את הטעמים העיקריים למהפך שהביאה איתה שיטת הנוצה .

״הסיבה הגדולה והמשמעותית ביותר להתפתחות מטאורית של שיטת הנוצה״ אומר רוזיליו, ״היא המחדלים והנזקים הרבים שהיו נגרמים מהשיטות הישנות של הדבקה או הלחמה של תוספות השיער לקרקפת הלקוחה, שיטות כמו הלחמה והדבקה יצרו בעיות רבות, סרבול, נזק, אי נוחות ועוד״ 

שיטת הנוצה פותחה בשנים האחרונים והיא מהווה פתרון מושלם לכל אחת שמעוניינת בתוספות שיער, היא אינה מכאיבה או מסרבלת, לא יוצרת נזקים בשיער או בקרקפת של הלקוחה, ובנוסף אף עוזרת לשיקום שיער פגום שנפגע מהשיטות המסורתיות . 

בשיטה זו זמן הטיפול עורך בין  30 ל45  דקות ללא כאבים, ללא תלישות, עם השיטה הזאת תוכלי לתת לשיערך להאריך ,להתמלא ולהשתקם.

מדובר בשיטה טבעית, שפותחה כפטנט עולמי, אשר יוצר שילוב עדין וקטיפתי בין השיער הטיבעי הדליל של הלקוחה לבין תוספות השיער.

החיבור לשיער הלקוחה אינו מורגש בשיער של הלקוחה, הוא אינו מסורבל, ואינו מכביד על הקרקפת של הלקוחה או על שורש השיער.

עוד ניתן לומר, שהחיבור אינו נראה לעין והוא מאפשר את שיקום השיער ללקוחות שנפגעו מהשיטות הישנות והפרמיטיביות כגון :הלחמה או הדבקה. 

ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים צילום יח״צ

יש לחדד ולציין שבשיטת הנוצה, לא נוצרים קשרים או ראסטות בשיער הלקוחה מאחר ואין שימוש בדבק או הלחמות, ושהחיבור לשיער הטבעי נעשה בטכניקה מיוחדת וטבעית בעצמה, ללא דבק או חומרים כימיים אחרים .  

תחזוקת השיער בשיטת הנוצה, הופכת לקלה יותר ונוחה עבור הלקוחה, והיא נבדלת בצורה משמעותית בתחזוקתה, (מהשיטות הישנות) מכיוון שבעת צמיחת שורש השיער, אין צורך לפתוח הלחמות או הדבקות ולבצע אותם מחדש, אלא לשחרר את התוספות, להעלות אותן מחדש אל שורש השערה ולקשור אותם מחדש .

לא הרבה מכירים את השיטה ולא הרבה יודעים להרכיב לפי הוראות היצרן , מה שגורם לנזקים בשיער , תלישות וחללים ללא שיער בקרקפת.

ההרכבה לפי הוראות היצרן אמורה לתת תחושה נוחה, ללא כאב, ללא מתיחות ולשכוח שיש לך תוספות בשיער.

תהליך הוספת התוספת בפעם הראשונה או בשלב התחזוקה הקבועה, פשוט במיוחד, ואינו ארוך ומסורבל, והוא מעניק נוחות מקסימלית וקטיפתית מבחינת התחושה בראש ובשיער. 

יתרון נוסף של השיטה על פני כל שאר השיטות, הוא שתהליך הוספת תוספות השיער ללקוחה בפעם הראשונה, אינו ארוך וממושך כמו בשיטות הישנות (3- שעות) אלא אורך 45 דקות בלבד. 

ברק רוזיליו, בלפור 78 בת ים צילום יח״צ

חשוב להדגיש, שניתן לצבוע את השיער כרגיל, לעשות שורשים, בייביליס, פן, או לאסוף את השיער ללא כל הפרעה, ניתן לעשות קוקו גבוה (זה ממש נוח) אני ממליץ עליה במיוחד כי את הכי יפה כשנוח לך!

במילים אחרות, תהליך הוספת תוספות שיער הוא אינו תהליך כימי אשר מצריך שימוש בדבקים או הלחמות שיער. תוספות שיער בשיטת הנוצה, השיטה הכי חדשה וחדישה בעולם תוספות השיער, ללא כאבים וללא דבקים או הלחמות, היא השיטה אשר מבטיחה תוצאה לא מסורבלת וללא כאבים מיותרים והיא השיטה שמומלצת מאוד על ידי לכולן.

לקבלת ייעוץ או טיפול אצל ברק רוזיליו : 

אתר אינטרנט : www.barakrozilio.co.il

טלפון ישיר :  050-3777739

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...